Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon fasza! Es hol vetted pontosan?
Lenne meg kerdes: lancszett elott allok eppen. Kicsit hoszabb attetelezest szeretnek. A gyari 14-49. Szerintetek egy 15-45 fogszam valtozas mar nagyon durva lenne?
Nekiláttam Én is a karbantartásnak nehogy ráüljek idő előtt.
2014 január óta volt ideje összegyűjteni. Úszóházakban minimális kosz, benzinlerakódás viszont nincs.
O gyűrűket kicserélem, összeszinkronizálgatom, kap új gyertyákat, gyertyakábeleket, fékfolyadékot, hűtővizet, bovdenek olajat, novemberben kapott motorolajat, szűrőket.
Rugóstaggal is kezdenem kell valamit mielőtt újra lefekszik parkolás közben.
Szerintem is nem ment egy henger.
Lásd....

.
én vettem sötétebbet , magasabbat (hosszabb is persze) kb 15 ezerér. gumi peremet is adnak hozzá

.
70 euro vadiújan és töbféle árnyalatban van
Hangról azt mondanám hogy nem megy mind a 4 henger, és emiatt még rájön a 600-as RF-ekre jellemző csattogás/zörgés alacsony fordulaton. Ez valahonnan a generátor, indítómotor szabadonfutó felől jöhet. Normális alapjáratra állítva (1200 és felette ) elmúlik, mondhatni természetes ez a hang, elég sok 600asnál hallottam már ezt
Helló! Azt szeretném kérdezni mi okozta ezt a hangot? s hogy javult meg? Köszi!
Rendben ;) Köszi :) Remélem lesz valakinek :D 196 magas vagyok és a gyárinál a szél pont a torkomat veri, nem kellemes :D
ha minden igaz... 900 - 600 - 400 egyforma szélvédőt használ tehát ha nézel 400asra ...mindegy melyikre írják vagy miről szedték le.

.
Sziasztok!

Esetleg valakinek van elado rf 400 ra tura plexije (magasitott plexi)?
Amugy tegnap en is mentem egy karikat, meg ma is fogok, jo ido lesz ;) Es meg a fokozat kijelzot is beszereltem :)
Igen lassan végre megindul a szezon, Én télire ugy raktam le a kicsikét, hogy olaj ,lánc és lánckerekekk lecserélve, valamint a szűrők is , akksi nem inditotta el csak tekerte , bikázot rá raktam kapásból elindult, utána már azzal sem volt többet gond, Ma felkerültek az új gumik, mert az elöző 18 ezer km ment bele, és hát nem voltak a helyzet magaslatán. Nehézkessen reagált minden irányváltásra már , kissé szögletesre koptak :D Átnézték karbiszinkront és minden más egyebet, fékeket is téli alvás előtt már letuddtam . Tehát lélekben , és fejben, valamint a technika is felkészülve várja az első nagy gurulást : :D
keres olyan céget aki hydraolikával foglalkozik, azoknak nagyobb eséllyel van csőve vagy esetleg hozzá gépük amivel bármilyen méretben letuddják gyártani. Vagy talán még munkagépes szervízekben .
Azt nem tudom hogyan keveredett elém egy 2012- es hozzászólás... :D
Én is teflonos sprayt használok. Eddig bevált, nem koszol, és nem folyik ki.
Ma leadtam az ülést kárpitozásra. Jelentősen át fogják alakítani, remélem sokkal kényelmesebb lesz. Elméletileg három héten belül kész. Majd rakok fel képeket, ha érdekel valakit. Ami érdekes, hogy nem a gyári ülés van rajta, ezt csak most tudtam meg . Azt tudtam, hogy a huzat és a szivacs át van alakítva, de azt nem, hogy az ülés váza sem a gyári. Mondjuk a huzata a legxarabb anyagból volt, de azért, mert azt már cserélhették többször .
Nekem is elindult a szezon . Kitoltam a garázsból, 4 hónap után indítóztam 20 másodpercet, aztán átgurultam a 120 ezredik kilométeren.
Nem nagyon van kedvem szerelgetni, de pár dolog amit nem úszok meg. Kormánycsapágy, kuplung munkahenger, olajcsere, ilyesmi...
Örülök, hogy még mindig aktív a fórum ! Mindenkinek balesetmentes évet !
Én is teflonos láncsprayt használok, eleinte be is szóltak a haverok, hogy miért nem fújom,
mert nem volt egy centi vastagon fehér.
Szia!
Engem érdekelne, mert az egyiket lelopták és nem nagyon találok sehol ugyanolyat...
Melyik sör a kedvenced?
Nálam most nem indul könnyen a szezon. Megadta magát az indítórelé a 3-madik indításnál, utána villáskulccsal kellett beindítanom.
Pont úgy jár mint azelőtt, jó volt hogy leengedtem a benzint a karbikból. Persze szokásosan kell azzal is tökölnöm megint.

Az indítórelét szétszedtem, a baja az volt, hogy 2 éve bekentem a csatit szilikonzsírral, mert hót korrodált volt, jó ötletnek tűnt hogy a víz így nem folyik bele.
Nos a zsír ráfolyt az érintkezőkre, ráégett, így kuka. Hoppá.

De legalább tudom hogy ősszel emiatt akart alig beindulni néha. Rendeltem bele ebayről bontott FZS600 Fazerét, mert kb tök ugyanaz, meg jobb állapotban vannak fenn.
Csak a 2 kábelt kell felcserélni (az akksi és az indító vezetéke), át is lehet szerintem alakítani a relét ha minden igaz. Nem akarok kínait belerakni.

Kicseréltem a hátsó fékbetétet, letakarítottam a láncot, első lánckerék környékét.
A teflonos láncspray szerintem tök jó dolog, tavaly csak ilyet használtam, pár perc volt csak a takarítás, tök könnyen lejött mindenhonnan ahogy mosogattam.

A gyújtást összeraktam, az extra szilkon cső túl vastag lett, azzal még kezdek valamit, mert nem tudom a rögzítő füllel összefogni rendesen a szelepfedélnél.

Továbbra is szivárog az egyik olajvezeték, találnom kéne egy céget ahol ilyet gyártanak. Ránézésre egyébként pont olyan mint egy fékcső, szóval nem lehet lehetetlen, csak nem biztos hogy bírja az olajat. A kínaitól megint tartok pedig ebayen vannak tök jó fémszövetesek.
igen
Azt lehet ekkora íven hajlítani?
javasolnám nagynyomású dupla szővetes hidrolika csővet az bírja :D
A bűnös... megérett a cserére, szerencsére se dugulás se szinkron baj. :)
Igen itt a tulaj :) Karbi lesz meg szelep, bízom benne, hogy más baja nincs
Szilikonos cső ? vagy poliuretán lehet hogy mégjobb... hamár azt használják a felfüggesztéseknél "jobb" minőségben
.