Suzuki RG 80 / 125 / 250

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudod a gyári dugó méreteit?
valószinü a kiegyenlitő tengely már nem látta el a feladatát mert a más hajtókar és a dugóval már nem volt jó a kiegyensulyozás.
A honda cr 250 dugó minden mérete jó lapostetős ,csapszeg magasság, csak hosszab 10mm-rel
hajtókar az nem tudom talán csak gyári suzuki mert mást nem találtam.
hát ez igy van én mondjuk a belcordhoz elküldöm a rajzot és megkapom a hüvelyt
a többi meg elkészül otthon a ftengelyt a petró b késziti csak a htókart veszem.
dugó ebay
Nincs rá lehetőségem hogy Magyarországon gépműhelybe vigyem.
Esetleg ha vállalják a nemzetközi postázást.
Itt kértem ma árajánlatot hajtókarcsere , hengerhüvelyezés honolás stb...
Csak egy fúrás honolás 45E forint Hüvelyezés 90-120E ft attól függ
mit kell elvégezni, hajtókar csere is egy 50 es.
Ennyiért inkább teszek bele egy rm 250 es blokkot
és átütöm a blokkszámot.
Nem tudom ezzel a dugóval egyáltalán
merjem-e használni, bár évek óta benne van állítólag.
Gerecse motort kell utolérjem szerintem.
Úgy hallom szépen dolgoznak és
vállalják postán is a dolgokat.
Fogalmam sincs hogy lenne jobb.
(ha ebből ki lehet jönni nyertesen)
Omegamotor Gyöngyös, vagy DarócziAttila Göd. Mindkét helyen szépen dolgoznak, mindkét helyen hüvelyeztek már hengert, javítottak főtengelyt is, szépen megcsinálták.
Otthon meg lehet szerelni, csak tudja is a paraszt, mit csinál és miért.
Köszönöm, nagyon hasznos amit írtál.
Én a TS125R-hez anno kész hüvelyt vettem.
Nem tudtam hogy elkészítik nyers hüvelyből
nekem gépműhelyben..
Ez a motor is már 68mm re van felfúrva
gyári 66mm-ről.
Ráadásul emeltek a hengeren 8mm-ert,
mert nem a belevaló hajtókar van benne
és nem is a bele való dugattyú.
Egy Yamaha YFS 200 Blaster quad dugattyúja
mosolygott rám amikor széthúztam a blokkot.
És valaki a kiegyensúlyozó tengelyt is kiszedte
belőle mert a japán mérnökök mi a faszért
rakták bele?
A különolajozó is el lett távolítva, le lett dugózva a helye
valami sakkbábúnak a levágott talprészével.
5 kiló tömítőpaszta mindenhol.
Nem tudtam sírjak, vagy nevessek.
A kuplungot is rendbe kellett rakni.
Két acél lamella volt közvetlen egymás mellett.
Mint ha találomra belerakták volna az alkatrészeket.
Nem is merek belegondolni mit találok
még ha széthúzom a blokkfelet.
Otthon szerelőknek üzenem akik nem értenek hozzá:
Meg is értem, mért gyűlölik meg a motorszerelők a munkájukat az ilyen szakbarbárságok után hozzzájuk kerülő már többször kifordított motorok láttán.
A power pedig 40eft/pár.
A 200-ashoz tudtommal elég sokat le kell reszelgetni a 125-höz gyártott orrából, de a 200-ashoz nem csinálgat külön készülékeket a mester, annyira kis széria az...
vettem 1 rg 200 wolfot mit ne mondjak csavarhuzóval probálták kiütni a povert de teljesen szétbarmolták.
uj kellene de a dugó is kuka 67 most de problémas ugy hogy kinéztem a belevalót de egy kicsit reszelni kell mert nincs gyári
mi at ára a powerwknek?
Ahogy kolléga már említette, teljesen biztosan volt 200-as RG, én láttam is egy eladó példányt vagy 3 éve, beszéltem is a tulajjal, nem átalakított cucc, volt, full gyári, de gondolom, valami belpiacos kisszériás cucc.
Végül szétbontotta.
A hüvelyt meg nem neked kell megtalálnod, küldd el egy gépműhelybe és megcsinálják nyershüvelyből.
Igen, az RG 200 gyári Suzuki típus.
Egyáltalán létezik olyan hogy RG 200??
Láttam egy kettőt interneten, de ezek átalakítottak vagy
gyárilag létezik 200 as RG?Suzuki TSR 200 hoz kell nekem henger.
A meglévő henger is szép állapotú , csak 66mm gyári furatnál 1,95mm el
nagyobbra fúratták fel.
Szerettem volna hüvelyeztetni , de nem találok hüvelyt
ehhez a típushoz.
http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Suzuki_RG250_Gamma_Mk3_hengerfej_tomites_41438032.htm
Valaki bont rg-t?
Eladó Suzuki RG 125 GAMMA. Motorikusan kiváló. Esztétikailag is szép állapotban, néhány használatból eredő karcolással. Tökéletes kezdő motor, A1-es jogosítvánnyal vezethető (7kW szerepel a forgalmiban, éves biztosítási díj kb. 3000Ft). A gyári elektronikus fojtása kikapcsolható. Kikapcsolt állapotban egy igazi versenymotor élményét nyújtja(30Le). Gyári három fokozatban nyitó elektronikus power szeleppel van felszerelve a motor. Minden elektronikus berendezés működik a motoron. Ésszerű ajánlat mellett jár hozzá ajándékként egy gyári nicasilos henger és egy garnitúra gumi. Irányár: 370.000Ft Érd.: 06-70/625-2262
Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Hali!
Ha valakinek véletlenül akad otthon egy garázsban porosodó felesleges suzuki rgv 500 amitől meg akar válni akkor nyugodtan írjon rám.
email:rgrunwald@freemail.hu
Ja és ez azt jelenti hogy mindig addig pörgetni amennyit bír :D :D
Ja amúgy az én dt 12200rpm!
Most gratula meg nézted a gyári értékeket ameddig érdemes pörgetni
DT 8000r/min, RGV 12000+ r/min.
Használd egészséggel a TKR-t!
Ez most olyan hogy sok hülye otthon összerakja a motort de semmit nem ért hozzá. Majd vagy az ablak éllek vagy a power bele nyit a tugóba és töri! Majd írkálnak hogy vajon mi a probléma miért törik a dugó a kipuf nyíllásnál. Nem mindig a drága a jó! Normálisan össze van rakva nem esik törik hullik szét. Kb már vagy a 13dik tkr dugót használtam már és kb 5hajtókart soha semmi probléma nem volt. Ja és nem 1-2 szetelő mondta már prox tkr szinte ugyan az a minőség!
Drága...motorozni nem kötelező.
Yamaha dt 125r tkr hajtókar tkr dugó agyonra vágtam 2évet bírt ki. Utána megint tkr dugó és hajtókar és mai napig megy.
És nem csak yamahába használtam tkr cuccokat
Hogy volt e más gond, azt nem tudom. Két évig szoptam azokkal a szarokkal, aztán megunva a dolgot, vettem két utolsó méretű nicasilos hengert két egész normális használt dugóval és láss csodát, hiba nélkül elment másfél évig.
Akkor jött el a szépreményű TKR hajtókar utolsó útja, ami gallyra vágta az amúgy nagyon szépen működő komplett blokkomat.
Szóval nekem mondhat bárki bármit, én olyat többé nem teszek motorba, az tuti.
Nézz már rá erre a hajtókarra! A tűgörgős kosár hibátlan volt, nem szorult meg. egyszerűen szétszakadt és vele együtt minden, amit elért.
Erről az a véleményem nem 1-2motort raktam már össze tkr cuccokkal és mai napig ketyegnek! Ott akkor más gond volt
Nálam csúnyán leszerepelt a TKR összes cucca.
A dugókkal be sem tudtam járatni a motort, sorra eltörtek a gyűrűhornyok mentén, a hajtókar pedig 2600km után szétszakadt, teljesen k o-ra vágva az előző blokkomat.
Szóval, szíved joga, de nem mindig a legolcsóbb a legjobb választás. Sőt!
Hello.
Igen a ts dugó tökéletes voltam bene egy boltba de méreg drága :(
Wösner 29580ft pff
A levegős ts dugó 24500ft
Nincs tkr.
Vagy ha valaki tudna hozzá irhatna