Suzuki RG 80 / 125 / 250

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szimeringek is cserélve, lettek, azóta szereztem egy rg 80 as karbit azzal megy,( igaz tipikusan nagyobb karbi tunetekkel de megy) viszont fehér sűrű fehér füstöt nyom a kipufogó,olajat még a váltoba nem raktam se vizet a hűtőbe mert nem járattam annyit, és még tömítésre várok. ugyh a végül karbi lett a probléma
Szia. Igen megvan még a motor de viszont jelenleg felújítás alatt van. Dugattyút kell benne cserélnem mert kicsi a kompresszió(elkopott a dugattyú). Ha kész van a motor tudlak értesíteni ha adsz egy telefonszámot. Üdv, Dani.
Főtengely szimeringeket is cseréltél benne? Ha kicsi a kompresszió, akkor is szokott ilyet csinálni. De a rossz porlasztó beállítás is okozhatja, na meg a gyújtás hibái is. Biztos van olyan RG50 tulaj, aki tudja. Vagy kérdezd meg itt is. https://www.facebook.com/group...
Hello

Van egy rg 50 es blokkom teljesen fel lett újítva (dugó hajtókar csapágyak), karbi tiszta, szikra van de nem megy. vagyis nehezen beindul akkor alapjáraton tud menni ha szivatózok, és alegeslegkisebb gázhuzásra is elkezd fulladni, és sehogy sem tud felpörögni a motor, mivel érdemes kezdeni ? cdi rossz és nem engedi felpörögni, vagy karbi üzemanyagszint tudja befolyásolni? (tűt bárhova álllítom nagyjábol ugyanez,)
előre is köszi
Szia! Megvan még a 125 ös rg?
Sziasztok! Lenne egy eladó gyári nicasilos, nem gát repedt hengerem RG 125 GAMMA-hoz, ha esetleg érdekel valakit akkor telefonon el tud érni: 06-70/625-22-62. Képet tudok róla küldeni e-mailben!
Szívesen :)
Akk nincs nagy baj, Köszi a valszokat! :)
Semmi köze az olajhoz...
Az csak az alapjárat állító.
Én ezt a csavart csavartam el, ha így látod, akk mi lenne a teendőm? :)
Négyessel jelölt csavarnak a gyári értéke teljesen betekert állapottól 90° kifele ( negyed kör kifele )
A hármassal jelölt csavart az után állítod be miután a négyessel végeztél.
Beindítod a motort és üzemihőn addig tekergeted az alapjárati csavart amíg a fordulat 1400 ( + - 100 ) lesz.
A szerviz CD-men ez így néz ki.
Ja igen még annyit hogy karbit ki kell fordítani a helyéről és akkor mögötte az olajpumpa. Bovdenen kell állítani.
Van s forgó részen 2 jel és egy mellette.
Az egyik jelnek akkor kell passzolni amikor
nincs gáz húzva (másiknak amikor gázt húzol de ez a jel nem olyan fontos mint a másik)
Az olajpumpán van egy jelölés. A másik jelre kell állítani. A karbin csak levegő és alapjárati csavar van.
Ha ezt eltekergetted akkor akkor javaslom keress valakit aki tényleg ért hozzá.
Szerintem a hangjával nincs semmi baj. A kétütemű motoroknak, típustól függően mindig van valami kis mellék hangjuk, zörejük, csörgésük főleg az idő előrehaladtával. Az olaj csavar állítgatása viszont hiba volt (bár te tudod biztosan, hogy azt állítottad, mert van ott levegő meg alapjárati csavar is), ugyanis a kevés és a túl sok olaj is okozhat kisebb nagyobb hibákat vagy akár a motor tönkremenetelét is okozhatja. Az olaj minősége sem volt a legjobb, amit beletettél, de úgy gondolom, hogy a gond az, hogy túl sok olajat kap a motor és ezért nem tud mindig kipörögni rendesen. A sok olaj, főleg, ha nem jó minőségű, se a gyertyának se a power-nek nem tesz jót. A gyertyát kinyírja a power-nél pedig lerakódhat az el nem égetett olaj és akadályozhatja a normál működésben a szerkezetet. Azt sajnos nem tudom, hogy mi a gyári állása az olaj adagolásnak, de lehet van itt olyan aki tudja, viszont egy gyári szervizkönyv beszkennelt változata jól jönne neked. Itt megtalálod:
http://www.classiccycles.org/1...
Szóval itt a link: az érdekes hangról
http://youtu.be/Yjo2EMlYmfc

illetve egy régebbi videó (ahol még nem nagyon hallottam a fura zajt) http://youtu.be/cXW0MmXLoA4
a másik dolog meg nagyon nehezen pörög ki a motor eleinte tehát hiába megyek egy kört a városba h felmelegedjen a motor utána is úgy pörög ki első - második alkalommal a motor mintha megakadna 5-6 és 8-9 e körül és utána pörög ki.. majd ez a jelenség utána már nem mutatkozik! Ez normális power működés? vagy már nem az igazi?
választ várom előre is köszönöm :) üdv
Üdv mindenkinek :)
lassan 1 éve van tulajdonomban egy rg 125ös méregzsák :)
utóbbi időben érdekes hangokat ad..nincs vele probléma napi használatban van, az érdekes hang forrása a mostanában vett olcsóbb minőségi olajak (mol 2t) miatt lehet nem tudom, de sajnos pénztárcám nem engedte meg a drágább olajat, amit mostmár bánok.
A kérdésem h a karburátoron lévő csavar az olajzast állítom, amit én jószívűen össze vissza csavargattam, hol lenne a helyes állás? jobbra csavarva kap több olajat, balra kevesebbet???
YouTubera feltoltom a videót amit készítettem az érdekes hangról mintha "doboz hangot adna" majd linkelem ide ha vki felfedezi h ez tényleg baj írjon, illetve várom a kérdésre a választ és a bántó szavakat a motor elhanyagolasa miatt :( uvd :)
Szia! Keresel még tankot? Mert nekem lenne egy eladó! NF13A típushoz való kék színű
Ha érdekel akkor megadom az e-mail címem tech3@citromail.hu
Csak gugliztam!
Ja... Mi ilyenkor az eljárás?
Kireszelni kifúrni stb nem lehet.
Vékony az anyag. a furat kilyukadna
a hegesztésnél. 5let?
Szóval ezért nem van benne a tengely ??
Ezek szerint ellátta a feladatát amíg volt rá esélye.
PowerSanya! Ezt a kepet hol talaltad? A regi motorom! Netan tudsz rola most valamit hogy merre, kinel? :)
Jó lenne , de ők most nem üzemelnek. :(
Ja igen a ( 3. ) alkatrész lenne igazán fontos. kódszám: 24231-08D01-000
De többi fogaskerék sem sokkal szebb.