Hogyan lehetséges az, hogy egy 1000-res már majdnem annyi, mint egy jó 650-es? Beszarás... Ettől független a kis SV-et nemadnám egy 1000-resért ...még.
Sziasztok,
Erről vélemények? link
2003as darab 19000 km, lehetséges ez?
Valaki esetleg látta, próbálta vagy hallott róla valamit?
Még nem mentem el kipróbálni....
Sziasztok!
Csinált már olyat valakinek a 650-es SV-je, hogy kiszámíthatatlan időközönként váltás közben annyira leejtette a fordulatszámot, hogy megállt a motor? Az enyém bizony csinálja, de csak akkor, amikor még nem elég meleg a motor, üzemi hőfokon már nem. Ma reggel például 5-ből 6-ba váltottam (volna), amikor kb. 60 fokos hőfoknál megállt. Aztán gond nélkül újraindul, de kicsit gáz volt mindezt olyan 70-80-as tempónál megélni. Gondolom valami szenzor makacskodhat.
Valaki nemrég írta, hogy azt olvasta valamelyik fórumba, hogy a gyerek leengedi az oljat, majd beindítja a járgányt, hogy az utolsó cseppet is kilehelje magából
De asszem' SVLaller az, aki 3.3l képes leengedni 2.9l-ből a motorjából a hagyományos kímélő technikával
Nem töltöttem fel fullig, csak a min/max közé kb-ra, mert nem tudtam mit okozok a benzinkúton vett olaj és a motorban lévő beazonosítatlan olaj keverékével...
hogy is van ez az olajkifacsarás? :) gondolom leenegedem melegen, és döntögetem a motort...pályán 200-al :D
Motul 5100 at szoktam de bármilyen ismertebb nevű gyártóé jó............lényeg hogy ha ránézel az olajra ne az jusson eszedbe hogy "ez nem sütőolajgyár?".
1-2 deci ment bele kb...
Az a baj, hogy nem tudom mikor cseréte előző tulaj, úgyhogy minél hamarabb meglépem, hogy számolgathassam én a periódusidőket :)
Tehát nem kényes az olajra? Félszintek közül melyiket?
Olaj...
Tegnap túrázni voltam, és a benzinkúton csekkoltam az olajszintet is és alulról verte a minimumot...két út áll előttem, vagy veszek valamit a kúton -persze választék az nem volt nagy- vagy hagyom, és otthon kicserélem (már úgy is csereérett).
Az előbbit választottam, és csak Mol Dynamic Moto 4T Scooter 10W40 olaj volt ami 10w40-es. Infóm nincs, hogy jelenleg mi van benne, mert még én nem cserlétem, így nem tudom, hogy kevertem-e esetleg más típusúval. Amit észrevettem, hogy mintha gyakrabban visszadurrant volna a kipuffogó. remélem nem ártottam vele többet, mint használtam.
A kérdésem, hogy milyet tegyek bele? Motul 7100-on gondolkodom, ami talán a kuplungkosár csattogást is kicsit mérsékeli, vagy tegyek bele vastagabbat?
köszi, adam
650 VS.1000 közt minimális a különbség.A tank,segédváz csereszabatos asszem így nem fogod észrevenni.
Hornetnél inkább csak magasabb és ha idomos akkor az is nagyobbnak láttatja magát.
tom az amcsi hódos cég de az 3-4 hét posta.
Átalakítani a kábelköteget nem szeretném............és lehet el kéne a fesszabot vezetnem valami kevésbé szar helyre.
.... mondjuk én ennek csak örülök
Erről vélemények?
link
2003as darab 19000 km, lehetséges ez?
Valaki esetleg látta, próbálta vagy hallott róla valamit?
Még nem mentem el kipróbálni....
Csinált már olyat valakinek a 650-es SV-je, hogy kiszámíthatatlan időközönként váltás közben annyira leejtette a fordulatszámot, hogy megállt a motor? Az enyém bizony csinálja, de csak akkor, amikor még nem elég meleg a motor, üzemi hőfokon már nem. Ma reggel például 5-ből 6-ba váltottam (volna), amikor kb. 60 fokos hőfoknál megállt. Aztán gond nélkül újraindul, de kicsit gáz volt mindezt olyan 70-80-as tempónál megélni. Gondolom valami szenzor makacskodhat.
Valaki nemrég írta, hogy azt olvasta valamelyik fórumba, hogy a gyerek leengedi az oljat, majd beindítja a járgányt, hogy az utolsó cseppet is kilehelje magából
De asszem' SVLaller az, aki 3.3l képes leengedni 2.9l-ből a motorjából a hagyományos kímélő technikával
(bocs laller, tudom, h nem pont így van
hogy is van ez az olajkifacsarás? :) gondolom leenegedem melegen, és döntögetem a motort...pályán 200-al :D
na mindegy, csak jól engedd ki! Van itt "olajleengedő mester", aki elmondja, hogy hogyan kell kifacsarni a gépből az utolsó használtolaj csepett is
Az a baj, hogy nem tudom mikor cseréte előző tulaj, úgyhogy minél hamarabb meglépem, hogy számolgathassam én a periódusidőket :)
Tehát nem kényes az olajra? Félszintek közül melyiket?
7100 felesleges és ha hangra mész szarabb lesz tőle............vastagabbat sem tennék bele az fix.
Fészint 10-40-es jó bele.
Tegnap túrázni voltam, és a benzinkúton csekkoltam az olajszintet is és alulról verte a minimumot...két út áll előttem, vagy veszek valamit a kúton -persze választék az nem volt nagy- vagy hagyom, és otthon kicserélem (már úgy is csereérett).
Az előbbit választottam, és csak Mol Dynamic Moto 4T Scooter 10W40 olaj volt ami 10w40-es. Infóm nincs, hogy jelenleg mi van benne, mert még én nem cserlétem, így nem tudom, hogy kevertem-e esetleg más típusúval. Amit észrevettem, hogy mintha gyakrabban visszadurrant volna a kipuffogó. remélem nem ártottam vele többet, mint használtam.
A kérdésem, hogy milyet tegyek bele? Motul 7100-on gondolkodom, ami talán a kuplungkosár csattogást is kicsit mérsékeli, vagy tegyek bele vastagabbat?
köszi, adam
Hornetnél inkább csak magasabb és ha idomos akkor az is nagyobbnak láttatja magát.
2004-es 600-as Hornetnál nagyobb testű az SV1000?