Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Az S változat lábtartója magasabban van mint az N változaté vagy egyforma?
Ezt én is csak megerősíteni tudom, 500km már tényleg nagyon szenvedős a fejidomossal, de aki egy nap 300..350km-nél többet akar menni annak inkább a V-Strom való.
180cm-rel azt mondanám, hogy határeset az S-es, a 77 kilót viszont nem kihívás derékból megtartani, csak ügyelni kell a helyes tartásra/üléspozícióra.
Az esztétikán túl a szélvédelme is sokkal jobb az S-esnek, én nem cserélném el csupaszra semmi pénzért, pedig kissé nyomorgok rajta.

Kezdő nagymotornak viszont csak akkor való, ha megvan hozzá a kellő önkontroll, kicsit fosni kell tőle és fokozatosan ismerkedni vele, akkor nem lesz fáramászás a mutatvány vége.
Szeretném hallani a hangját. :)
Ééés mire jó az? Csak a gond lesz vele és basztatás hegyek. Nem akarlak lebeszélni.....illetve de, nekem volt régebben 2 SV-n és ma már nem kéne, de persze próbáld ki oszt meglátod.
Így van :)
Ok, akkor sportdob kell.
Ez most az utanfutós téma ?
Köszi, de épp a gyárit szeretném lecserélni.
Valahol Gorogorszag melyen...
Lehet attól nyiffant meg.
Aki még bírja a térdepelést gumma cserénél az ne is panaszkodjon!
A "nyanya" egesz hasznalhato,igaz picit bemerevedett a derekam a vegere,de nem olyan szar mint az sv csutkakormanya,attol 50 km utan allt be.
Pernye akinek bejön használja.
Pedig nem rossz.
Csutkásra túrhakormány olyan mint a szökecigólány. Nekem nem kell görbekormány elég a sezlonyon feküdni.
A pannoniaringen meg a 72 ló miatt fog szívni,a legutolsó 600-as s4 is otthaggya mint a söröslovat.
Hosszú túrákon még a tulajok egy része szerint is baromi kényelmetlen az S-es, nem véletlenül szokták utólagosan gányolni kormánycserével, stb.
Gyári N-es van párban, mindkettőn kis húzásnyom van az elejükön.
Egy jo cbr tuti valasztas.
Sziasztok.
TL1000-re keresek bolt on dobokat. Sv elvileg kompatibilis. Valakinek nincs esetleg eladó?
Hello!
Van egy sv650-em. Sajnos nem volt hasznalva. Most inditottam. Alapjáraton szepen indul, de gazadasra fullad. Leveve a levegoszurot azt latom, hogy abpillangoszelep nem mozog. Az érdekesség, hogy ha leveszem azvuzemanyag ellátást ismetvszepen jar es gazadasra is reagál. Valakinek ötlet?
Koszi. Viktor
Válaszolnék, ha tudnék. Csak valamiért még a tegnap esti hozzászólásom sem jelent meg. Friss regisztrációval ilyen hosszú az átfutási idő?
Szóval ez lehet dupla hozzászólás lesz, de leírom mégegyszer:

A választás az S-re pont a túra/sport kialakítása miatt esett. Valahogy az N nem jön be annyira. Egyrészt. Másrészt meg 10 kilóméterre van a Pannónia ring, és ha már érzem az erőt pár év múlva, ezt szeretném is kihasználni Ezzel talán meg is válaszoltam, hogy miért nem 250-400asok között keresgélek. Viszonylag hosszú távra tervezek a géppel. Így is elég régóta spórolgatok erre az álomra, nem nagyon van keret pár évente cserélgetni.
Az előző meg nem jelent, de talán majd idővel kikerülő hozzászólásban is írtam, hogy sok a motoros ismerős, lesz lehetőség sokat csapatban túrázni, és jogsi után szeretnék elmenni mindenképpen vezetéstechnikai tréningre is. Ezen, meg a ruhán nem fogok spórolni.

Szóval mindenképpen ebben a kategóriában keresek túra-sport motort a 180 centimhez és a 77 kilómhoz.
Pont a sport/túra kialakítás miatt esett a választás az S-esre. Mint mondtam minimális tapasztalatom van, így 250-400assal nem akarom elaprózni a fokozatosságot. Másrészt annyira nem vagyok eleresztve hogy cserélgessem. Hosszú távra tervezek vele
Van sok motoros ismerős, lesz lehetőség csapatban motorozásra, tanulásra. Terveim szerint amint lehet elmegyek vezetéstechnikai tréningre is. Bízom benne hogy így 30 évesen már nem leszek annyira forrófejű

Ezeket figyelembe véve akkor ajánlanátok ezt a típust? Esetleg hasonló teljesítmény, ár, érték arányban valami?
Semmi para főleg ha fussa a négy gyertyásra, annak a járása egyenletesebb, de a régivel sincs gáz kivéve ha nem vagy emberméretű, 150cm-nél magasabb és 45kg-nál nehezebbnek érdemes lenni.
Inkább egy GS500, vagy ER-5 kezdésnek primitív és megbízható és nagyon hamar meglehet szokni, hirtelen még az is nagynak fog tűnni meg persze nem sokkal de valamivel kevesebb költség vele motorozni mint az SV vel, de egy bármilyen szoc motornál ezerszer jobb választás. Sor 4 ben szerintem 600cc alatt mára már az összes elégge ki van ritka az olyan darab ami még szépen egyben van és kímélgetve hajtották...