Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A linket vagy én basztam el, vagy ez a csodás új oldal...

https://www.ebay.com/itm/25210...
Hali!
Használtan szerintem nem fogsz olyat találni, ami nincs 16 felé szétcsavarodva, szóval felejtős.
Kínai hűtőn egy cső se úgy áll ahogy kell, szóval felejtős.

Én innen vettem már 3x, a gyári után a legjobb:

https://www.ebay.com/sch/i.htm...

Ja, a felső hűtő se 280ezerbe kerül, szerintem csak elírták a tizedesvesszőt... 🙂
Srácok, Hétvégén valamerre gurulás mondjuk egy egész napos?
Sziasztok! Képen látható csavarmál folyik a kuplung olajam. Már rendeltem új csavart tömítést de nem változott semmi. Jártatok már így vagy valmi ötlet mivel tömítsek? Köszi. Sziasztok!
sziasztok,TL1000R nagyhütőt keresek
V2 a korai évekből sose lesz finom, kisimult. PC segít rajta sokat de azért ezek 4e fölött érzik jól magukat
Alacsony fordulat alatt 2500-3000 tartományt értek, és 3500-4000-től símul ki a járás..
Ismerkedem a típussal, de nem egyszerű előzmények, összehasonlítási alap nélkül.. Azt vélni lehet már a konstrukcióból, alap adataiból, hogy nem egy pihe puha a TL széria, dejólenne tudni hogy az átlaghoz képest a gázreakciók alacsony fordulaton, a kuplung, az egész rezonancia és a futómű jelenlegi keménysége mennyire normális.. El kell fogadni hogy ilyen, vagy finomítható kisimítható valamelyest...
Én kemény vagyok, idén mentem már kb 100km-t 😅, és megint szét van szedve a motorom.
A futómű személyre szabás nem megy fórumon keresztül, számolni kell saját súly alapján, SAG, meg negatív-pozitív rugóút, bonyolult na.
Ennek ellenére én világ életemben innen a RACETRACK SETTINGS alapján beállított futóművel mentem, és jó volt:
http://www.troybaker.com/tlr/s....
Kormánygátló elméletileg nem felújítható ugyanúgy mint a rotációs csillapító sem, de lehet javítani, ha ért hozzá valaki.
Én évekig Aliexpress-es kormánygátlóval mentem, tudta a dolgát.
Most cseréltem egy Hyperpro-ra. Csak a hozzávaló bilincs árából 3db Alis kormánygátlót vehettem volna. 😂
Mi a helyzet, gurulgattok mostanában?
Tudnátok tanácsot adni futómű személyre szabás ügyben, ki érti a típust (gyári állapotában) és tudja hol mit és mennyire kell állítani a típuson?
Illetve gyári kormánylengés csullapítót hol tudják felujítani, egyáltalán érdemes foglalkozni vele, vagy inkább cserélendő valami ismertebb gyártmányra?
Aranyos!
Az egy eredeti perzsaszőnyeg egyenesen Nepálból.
Már csak ott volt hely.
Amúgy van alatta egy szerelőakna, ami még az életben nem volt használva. Viszont a deszkákon orra buktam egy csomószor, és így sikerült megoldani a problémát.
Kivehető a finom utalás a ruházaton...

Amúgy miért áll az a Fiat egy szőnyegen...?
IronMan
Látni a különbséget?
Csak ki kellett cserélni 22 év után.
A fésű nyilván nem rögzítheti a kormánycsapágy körmös anyáit, mivel azok forognak a kormánnyal együtt.
Még mindig a kivehető váznyak körmös anyáját rögzíti. De hogy a váznyak miért kivehető, az jó kérdés. Még csak külön cikkszáma sincs. Tippelek hogy mivel superbike-nak indult a TLR, a módosítható villaszög miatt csinálták ilyenre...
.. idézet a szervízkönyvből.. Szerintem a funkció pedig kb amire gondoltam (ugye ha a kormánynyak csavarok nem megfelelően vannak meghúzva, pl túl van húzva a csapágyra akkor szorulni tud a kormány, illetve ha lazára van 'hagyva' akkor olyan furán könnyedén fordul jobbra - balra (ezt kisebb motornál tapasztaltam), az más kérdés hogy vajon hogyan 'lockolja' a kormányszár csavarokat ha oda sem ér a nútba és nem fog semmit...
Illetve lehet hogy van annyi játék a 'plate' rögzítő csavarfuratánál, hogy pár millimétert előrébb lehet mozdítani és be lehet játszani hogy a gyárilag beljebb álló fésűk a nútba beleérjenek..

Annyi biztos hogy valami szándékkal tették azt oda..
Minden TLR-nél fixen lapított a gyári kipufogó, nyilván azért, hogy a lánc ne érjen bele.
Nekem az M4-nél ami ugye nincs lapítva, bele is ér a lánc a leömlőbe, még 10-20ezer km, és át is lyukadna, de valamit majd kendácsolok oda.
A képen olyan mintha messze lenne a lánc, de menet közben simán beleér, ahogy hullámzik.

A fésűnek nincs köze a kormánycsapágyhoz. Maga a nyak -amiben van a csapágy- kivehető, annak a körmös anyáját tartja. Amúgy semmi jelentősége, nekem 15 évig rajta sem volt.
ja, és fordítva kell felrakni.
Szia,
A gyári rendszer csöve pedig lapított a lengőkar alatt a bal oldalon.

Kiegyenesíteni biztos nem kell. Szerintem nem arra van. Amit eddig láttam TL-t, azon is görbe volt a fésű része.
42622-02FA0
Lásd a képen egy új gyárit.
Mennyire általános a TLR-nél, hogy a bal oldali kipufogó cső lapított a lánc alatt lévő részén?
Utánanézve nem gyári, a típushoz ajánlott csöveknél ezt a lapítást nem látom..

+1: a kormánynyaknál lévő 'fésűs rögzítő betét' gondolom arra szolgál, hogy kiegyenesítve a fogait ott ahol a kormánycsapágyat fixáló körmöscsavaroknál a bevésések vannak megakadályozza annak elfordulását, ezáltal a kormánycsapágy fellazulását? Stimmel?
Az angol sietség bebaszott neki
Elég jó a megérzésed. Már szétbontottuk Árpival, most szedem össze acuccokat.Csapágyak, kuplung, tömítések,léptető villa, hengerfej felújítás.Amúgy igazán nagy baja nem volt.Hátsó henger egy kicsit karcos meg egy csésze repedt..
Hello, és itt mi volt a történés? Elmorzsolódott a dugattyú?