Suzuki TL 1000

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem oda valók, ahhoz túl nagyok nehezek. Kakucson max 2 ig váltasz fel vagy 3 ba. Egyébként nem küzdős csak nem olyan élvezetes.
Sziasztok, csak kíváncsiságból kérdezem - pályán hogy viselkedik a TLR?
Vannak tapasztalatok milyen kis pályán? (pl. Kakucs, Visonta)
Elképzelésem szerint küzdős és extra koncentrációt igénylő a dolog..
Van még 15L 😁
Hozol pár demizson pirosat, és összerakjuk a buli alatt este 😆 Tuti jó lesz 😁 😁
Augusztus 27-28-29 JÓ! Feleség is rábólintott, bébiszitter is leszervezve, szóval ott leszek 😉

Tervezzek megint valami póló mintát addig?

Illetve még 1 kérdés ha már itt vagyok: Ha valaki szedett már szét órát, hogy rakta vissza pontosan jó helyre a mutatókat? Ráadtam a gyújtást és úgy tettem vissza, de még mindig kb 500rpm-el feljebb van mint kellene. Próbáltam lejjebb rakni szemre, de az se lett az igazi.Menet közben meg csak nem kellene basztatni 😁
szia
van hozzá trafóm / gyertyapipám, ha az lenne a baja.
Minden is 😂
Mi van még hátra rajta?
Nekem jó 😁
Programista
Nekem eddig Okes de asszony a programokra 😆 majd jól megkerdem
Gondolom az augusztusi hosszú7vége kiesik a szórásból.
Úgyhogy legyen augusztus 27-28-29.
Jöhet a kommentcunami, hogy kinek miért nem jó pont ez az időpont. 😆 😜 😆
IGEN!!!
Találjátok ki az időpontot.
Addigra remélem kész lesz a motor is.
Borcsa Vezér! Idén lesz Szentes?
Hali!
Van rá esély, hogy gyertya, vagy gyertyapipa, vagy gyújtótrafó...
Mivel az első kerék be tudja dobálni a vizet-dzsuvát a gyertyapipához, az letestel, ami hazavágja a trafót is. Szóval ezeket érdemes megnézni így nagyhirtelen...
Aztán csinálhat ilyet az injektor is, ha porlasztás helyett csak locsolja a benzint. Volt szerencsém mindkét hibához...
Köszi a válaszokat, akkor egyelőre nem foglalkozom ezzel a funkcióval..
Semmit sem fogsz érezni csak ha beleteszed akkor max úgy érzed mintha.. mert tudod hogy benne van😆
Nekem padozás előtt és után is benne volt/van és a különbséget nem az Atre miatt érzem
sziasztok van egy 2000 tlr első henger nehezen indul szelep hézag jó vezérlés helyén szinkron jó hol lehet a hiba köszi
sziasztok kis segítség kellene van egy 2000 tlr az első henger nehezebben akar indulni szelephézag jó vezérlés helyén szinkron jó mi lehet a hiba köszi
Elméletileg két fajta tiltás van a TL-ben. Egyesben és kettesben az elhaladási zaj csökkentése miatt (vagy mi a rák miatt) van csökkentve a teljesítmény. Kb. csak csutkagázas gyorsításnál van szerepe, azt hiszem a maximális teljesítmény 80%-át engedi a kerékre. Alacsony fordulatnál nem csinál semmit. A másik a végsebesség tiltás. Hatodikban megáll a fordulat olyan 9000-9500 környékén. De gyári áttétellel amúgy is ott a vége nagyjából, az kb 270-280 gps szerint. Én próbálgattam kikapcsolva-bekapcsolva, a végsebesség nem változott. Ha nincs tiltás, jobban jön kerékre 1-2-ben, úgyhogy megéri. 😀
Nekem úgy lett padozva, hogy már rajta volt a fokozatkijelző, szóval nem tudom változtatna-e valamit utólag...
ATRE = activated TRE (Timing Retard Eliminator) both throttle response and acceleration are improved in the lower gears.
.. hát nem tudom.. jelenleg is nagyon figyelni kell a gázkezelésre alacsony fordulatnál / fokozatban - pl szűk és alacsony tempójú kanyarokban - ha ezt még érzékenyebbé teszi a fokozatkijelző ezen funkciója az nem biztos hogy előnyére válik a vezethetőségben... (sajnos szintén nincs tapasztalat - esetleg Imrufo neked? Nálad ez a Gipro dynojet beállítás után került bele?)
Köszönöm, a konkrét típusra keresve találtam ilyen beszerelős videót is:
http://youtu.be/Ju0QTSyoSys

Ez a környezetvédelmi tiltás is benne van? Ha igen kell foglalkozni vele padon beállított dynojet után? (azaz ha be lett állítva már előtte nem kiiktatott tiltásnál) - Ehhez ugye nem árt tudni hogy miben is nyílvánul meg a tiltás?
Mi van lekorlátozva és hogyan...? 🤔
Ugyanaz mint Imi-nél. Az univerzálisat engedd el.
Hali!
Igen, van fokozatkijelzőm. A TL-en van váltó jeladó, és igen, arra kell kötni a fokozatkijelzőt.
Univerzálissal nem érdemes szenvedni, egyszer kell kifizetni a jót, ami úgy működik ahogy kell.
http://agomotors.hu/webshop/pr...

http://agomotors.hu/download/h...
Sziasztok, ki milyen fokozatkijelzőt használt a TL-en? Imrufo-ról tudom, hogy van a motorján..

Ezzel kapcsolatban kérdezem, hogy váltó jeladó van-e a TLR-eken, így az ilyen adattal dolgozó, váltókapcsolóról működő fokozatkijelzők avagy diagnosztikai/szerviz csatlakozóról működők, esetleg az univerzális fokozatkijelzők amik a sebesség és a fordulatszám arányából számolják ki az aktuális fokozatot használhatóak csak?