Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem jött be leovince hangja, így kap egy pár új martin a gép.
Biztos van némi különbség méretben, anyagban, hiába brembo van ráírva.
Ertem ez alatt higy barmilyek teszten ahol japán és europai motorok voltak mindig az europai motorokat dicsérték fék ügyileg
Es az europai brembok masok (jobbak) mint a japán
Jaja 100mm a Japán 108mm az Európai
A kérdés hogy europai motorra szánt nyereg megy fel vagy japánra, mert ugye mas a furat távolság
De a radialis elv nem fog megvalosuoni csak tudsz ra radialis nyerget tenni ugye
kéne hozzá egy féknyereg mintának.
Ebben van valami mert ugye nem lesz olyan merev mint egy olyan villacsizmával.
Az lehet, h ugyan azok, de a féktest meg monoblokk 😉
Nekem elég a cad rajz róla 😀
Szerintem itt már elveszik a radiális előnye. A dugattyú átmérők meg általában ugyan azok. 30/32 vagy 30/34.
1-1 darabokat le tudok gyártatni nagy szívességek árán talán, de tömegével sajnos nem.
Ez sem nehéz, meg még vennék is ha megtervezed 😀
Könnyű a csalánt máséval verni 🤣
Teleszkópot nem akarok cserélni, ehhez meg viszonylag könnyű adaptert gyártani.
Akkor már lehetne radiális is 😀
Igen, ehhez mindenképpen kell, mert 62mm a 90 helyett.
adaptert gyártatsz a nyergekhez?
Lesz bütykölni való a TL-en, attól nem félek 😆
vagy veszel egy leharcoltat úgy is szeretel bütykölni 😆
Mondjuk árban is a sor4 és v2-m egyben, még még egy pici 💰💸
abszólút, amit mondani szoktak hogy a V2 és a sor4 egyben kb.
van hozzá hátsó ülés persze de az kb a TLS fele méretre 😅 vagy van a túra ülés hozzá az már méretes viszont a lábtartó nagyon magas
Elmondásod alapján nekem az jön le, hogy a touno V4-ben pont az van meg, amit a v2-ben hiányoltam. Kivétel a deszka ülést.
Majd akkor ki kell próbálnom 😝

Nehéz lenne eladni az asszonynak, hogy minek kell 3. motor.
TL-nél még indokoltam, hogy kényelmesebb lesz neki ha fagyizni megyünk 😃ahogy elnézem a Tiedre nem kell hátra felülni 🤣
és nem lenne magas neked 😛