. Műszerfal nélkül.
Azt csak a szimeringezés után szabad összetekerni.
, csak egy kis koromszerű fekete por.
Big Thanks
,
Ezt a fényezést találtam 3 másik réteg alatt, mikor csiszoltam.
függetlenül a fordulatszámtól rángatózik.
Szeretném a segítségeteket kérni, mivel most szeretnék egy pár TL1000S modellt megnézni. A fórumokon és a népítéleteken már szétnéztem,de szerintem ti tudjátok a legjobban a dolgokat.
-1998 és 2001-es modelleket néztem, ezeknek esetleg van e olyan típushiba, amire különös képen oda kell figyelni?
-Nektek mennyi kilóméter van a motorban és hogy szuperál, mert amiket néztem, azokban 35-45 ezer között van a kilóméter. Olvastam a 100.000-es tesztet, ami bíztató, de a ti véleményetek is érdekelne, mert nem 1-2 évre akarok motort venni, hanem hosszabb távra. Próbáltam olyan modelleket nézni amik nincsenek leharcolva, hanem gondos gazdák motorjai.
Nézegettem az sv650-et, de két személlyel gyenge, és a futóműve meg katasztrófa, főleg a 160-as hátsó gumi
A válaszokat előre is köszönöm!
Minden jót!