Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Moto Guzzi Stelvio.. Ha úgyse mész keletre. Meg az aztán tényleg szép motor.

..és mint tudjuk, a BMW is csak egy lógócsöcsű Guzzi
Meg 8 napom van eldonteni:-) de annyira van mindettoben elony es hatrany h lehet penzfeldobas lesz:-) a ket mocit kene egybegurni. Gs sulyaval, extraival,futomuvevel, a honda blokkjat fekeit es automata valtojat:-)
Egy jo SUV lenne a nyerő.Q7,X5-6,Tuareg.
sok ilyet hallok en is, ez is elbizonytalanit. Bar en tolunk keletebbre nem nagyon maszkalok:-) a hondarol pedig mivel uj konstrukcio megbizhatosagrol nincs nagyon tapasztalat, bar a v4 re meg nem hallottam panaszt....
kizarolag kardanos johet szoba:-)
Igen, az arra fele jaroknak mindennel fontosabb a legegyszerubben mukodo es szerelheto technologia. Ha egyszer annyi szabadidom lesz es az olajert sem fog dulni a haboru, mindenkepp el kell menni.
Azért én jó szívvel nem mennék olyan messzire keletre egy új BMW-vel.. A BMW a fejlett nyugat és közép európa valamint észak-amerika motorja. Fejlett szervizhálózata is csak itt van jószerivel.
Keletre.. Kijev, Ankara vonal kb. szerintem nem való.. mert elég kevés helyen tudnak hozzányúlni ha mégis kéne valami..

Most a krími túrán is a semmi közepén lefagyott a GSA műszerfala.. elment minden infó a műszerfalról.. egy bő fél órára. Nem is merte a tulaj leállítani a motort, nehogy ne lehessen beindítani. Pedig neki egy egész problémamentes darabja van..Igaz ez is beadta az unalmast miután hazaértünk
Szervizzel teljesen igazad van, ha torokoktol keletebbre is szeretned hasznalni, a GS mindenkepp egy jo valasztas. Bar az 1200-estol van veluk elektronikus gond neha. Viszont ha ujban gondolkodsz csak azt gyartjak mar
Nekem az a tapasztalatom.... a motorokról, hogy hangosak, büdösek, rezonálnak, néha kényelmetlenek....... de nem baj.
Hali

Honda XC700-al van valakinek tapasztalata?
1000 ds Multistrada... Mentem Crossturerrel, majd kicsivel később a Multival... jobb futómű, jobb fék, kisebb súly(érzésre)

GS: nemtom
varosban istenaldas az automata:-)
triumph jo, de uj konstrukcio es messze nem olyan elterjedt a szervizhalozat meg ilyesmi... Ez a hondanalbelony, es a blokk a v4 sztem jobb... Nekem...
Azert a GS hengere nem bukogomba, esetleg ha van egy bukoracsod ugy nem anyagi katasztrofa egy bukas. Triumph-ot is nezted? Csak mint alternativa
B125 nem ál meg csak kb 75 000 körül...
félreértések elkerülése végett-...................sajna
így nem lesz ez annyira népszerű mint azt valaha gondoltuk....
(De ha abban a helyzetben lennék, hogy az lenne a problémám, hogy Crosstourer vagy GS, én tuti a GS-t választanám. Főként a sokkal kisebb súly miatt. Meg a fuelly-s adatok szerint kevesebbet is eszik, ergo nagyobb a hatótávolsága.)
Egy dolgot nem értek csak: pont hosszú távon minek váltogatni? Beteszed legfölsőbe, oszt' mész sokáig.
Hali! Én nem kockáztatnám az 50-es papíros 125-ösöket, főleg hogy már 30-ezerért le lehet vizsgázni "B 125"-re. Azzal 15 lóerőig vezethetsz 125-ös motort.
Üdv, véleményeket várnék mert döntésképtelen vagyok :)

Nagy túraendúrót szeretnék venni, elsősorban a kényelem és üléspozíció miatt , nem terep miatt. Nem is csapatni, nyugodt túrázásre 180 alatt :)
Végig tesztegettem ami a piacon van jelenleg, és 2 van ami között nem tudok dönteni. Árban gyakorlatilag ugyanaz a kettő 5 misi alatt van.
BMW 1200 GS vs. HONDa Crossturer XD.
Ahogy én látom, előnyök mociknál:
BMW
- régi kiforrott model
- 56 kg-al könnyebb
- futómű SOKKAL jobb
- könyebben kezelhető
- elektronikus csillapítási módok gombnyomásra
- kevésbé sérülékeny ha eldől (boxer kilógó hengerére kis védőlemez- gyakorlatilag beépített gukógomba :))

Honda
- sokkal szebb
- kardán szerintem jobb
- v4 blokk maga tökély - túlzás nélkül
- fékek sokkal jobbak
- dupla kuplungus automata váltó - hosszú távon valami álom hogy nem kell kapcsolgatni

Egyszerűen nem tudok dönteni :) (És nem a bmw fanatikusok elfogult véleményére lennék kíváncsi:))
Sziasztok segítségre lenne szükségem.

Robogót szeretnék venni, városi és városon kívüli 15 km használatra, 190 cm magas vagyok és 95kg. B-jogsim van.
Nem tudom mi lenne a jó, olyan szempontból, hogy többen azt mondják vegyek 125/50 papírral (vajon meddig lehetne így használni? mikor vezetik be a rendszámozást?) az alkatom miatt nagykerekűt. Más azt mondja ha nem száguldozásra kell és olyan 50-60 km/h-s sebesség megfelelő vegyek hivatalos 50 cmm smkp-t pl: Piaggio Libertyt, vagy Aprillia Scarabeot, és azt ha kell tudom majd rendszámozni. Ja és hogy ha veszek 4 üteműt. Olyan 150 ezer Ft-ot tudnék rászánni.

Megköszönném ha valaki tudna tanácsot adni, akár a 125/50 papíros dologban, vagy akinek ilyen testalkattal van hasonló 50-es robogója, és a tapasztalatokat.

Köszi előre is: Balu
Köszönöm a segítséget!

Akkor nem maradt más hátra, kérek 1 hét szabadságot, és nyakamba veszem az országot egy ismerős szerelővel, megnézek amennyit csak tudok, és megveszem a legjobbat. Aztán ha megvan akkor kopó-folyó alkatrészek cseréje, meg egy átfogóbb átvizsgálás. Aztán talán irány a Horvát tengerpart pár haverral.

Mégegyszer köszönöm a segítséget! Majd beszámolok, mit sikerült venni.

Üdv.: Dávid
Szia.
Az egy hengeresekkel az a baj,hogy általában állat módon bánnak velük a gazdáik
A transalp, TDM inkább a túra kategória itthon is.
Könnyebb kifogni egy megkímélt példányt.
Mind kettőnek elnyűhetetlen a blokkja, keveset fogyasztanak (ami nem mellékes egy túra motornál) és kényelmesek is!
Szia!

Akkor megpróbálok felhajtani egy régebbi, de jó állapotú gépet, gondos gazdától. Aztán ha úgy van, eléri azt a kort akkor teljesen felújítom az utolsó csavarig. Konkrét elképzelésem még nincs, de játékban maradt:

-Transalp
-Africa Twin
-DR BIG
-DR 650RS (ez most valamiért megtetszett, szerintem egy nagyobb túraplexivel akár még jó is lehet, csak kicsit félek az 1 hengertől, mint a Big esetében, viszont ezekre azt monják hogy olcsóbb a fentartása, de szerintem az igényeimhez az 1 henger is megfelelne még)

-TDM 850 (esetleg ha belefutok egy nagyon jóba)
-V-Storm

Ezt a túrázást egyébként ne úgy képzeljétek mint a nagyok, hogy ausztráliában 2-3 ezer kilóméteres túra. Csak ilyen hétvégi 400-500-600 kilóméteresek az országban, vagy a szomszéd országokban. Olyan hatalmas elvárásaim nincsenek. Nem vagyok sebességfüggő, nem akarok siratófalakat mászni. Nerm baj, ha nem konkrétan arra a típusra nedvesednek a tinilányok. Ésszerű motorozásra kell egy hű társ. Ennyi. Legyen viszonyleg kényelmes, és ha kell tudjak autópálya tempóban motorozni, erőlködés nélkül. És ha úgy adódik, tudjak lekanyarodni az aszfaltról. Nagyjából ennyit várok a motortól.

Eegyébként köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv.: Dávid
földúton Harley-val is lehet gurulni,és kavicson is
inkább olcsóbb motort vennék, és ha kell költenék rá