Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyurkesz:
Naigen. Én 5-10000 km után nevezek valakit nem kezdőnek, a "kipróbáltam"-ok nem számítanak. Nem arról szól a történet, hogy tudsz-e rajta elég erősen kapaszkodni, mikor 10000-et mutat a fordulatszámmérő :)))
Én azért érzem előnyét annak, hogy elötte 400-as sportom volt! Sokat lehetett azzal is fejlődni, és az is ment 1-ben 100-at!
Hát igen mondták hogy mindenképpen elesek, de örülök nagyon, hogy akkor ez volt az esés és egy kis ijedtséggel megúsztam. hamár mindenképpen esni kell akkor mindenkinek ilyet kívánok mert tényleg semmi de semmi nyoma nemmaradt még nagyon puha is volt az a föld, jó 30 cm mély füves földes.

a motorokról: szerintem lehet olyat venni amilyet akar de tudja is betartani hogylassan megy. tényleg nehez, neha ensem allom meg de ettől függetlenül ki lehet birni.
Csaszii: ennyi kell, van aki több kicsit esik, van aki egy nagyot! Örülj, ha az elsőbe tartozol!
Allveer: én is annak a híve vagyok, ha van lépcső! Én se 600-assal kezdtem, pláne nem sportal! Ahogy írta viszont már ült hasonló motoron pár kilómétert(nemtom mennyit), tehát elvileg nem kezdő! Sok baleset van azért, mert felülnek kezdőként a motorra, de a baj az, ha azt hiszik, hogy már tudják kezelni 1200 km után!
Az én megjegyzésem inkább arra vonatkozott, hogy mindegy mit választ, csak jól érezze magát rajta! (És nem árt, ha R6! )
volt 1 éles balos kanyar útmentén földesárok, és az eleje elment, megcsusztam egy kis murván ami az uton volt, aztan mar szaltoztam is a földesárokba. de kb 20al mehettem. mert még arra volteszem hogy lassitsak semmi baja se a motornak se nekem
Gyurkesz:
Hát úgy, hogy nem a teljesítményét nézi a motornak, hanem a formáját. Tehát nem ésszel. Aki először ül motorra, jobb, ha nem egy 100 LE fölötti géppel kezdi, akármennyire is tetszik neki, akármennyire könnyű és kezelhető. Én már csak ilyen konzervatív fasz vagyok :))
Mit csináltál, én erről lemaradtam???
allveer: ezt az így közelít mégis hogy érted? Én nem vitába szálok veled, csak véleményezek!
naehez mosdjuk tényleg keleltt a pillanat döntése, hogy látom ajaj j gáz van és minnél laassabban hamar esni kell:) nempanikoltam be van aki lehet megijedne..és nem cselekedne!

de igy van ne szarozunk: alapmotor 1400as ZZR azt hadszóljon
Jó, de nem ismeri mindenki az alapszabályt, mint te, hogy lassítsunk le 20-ra, mielőtt elesünk :)))
Gyerekek, nekem mindegy, ha rám hallgattok, azt csináltok, amit akartok :)
alveer

nagymotorom nekem is ez az első, és egyenlőre bánok a lóerőkkel, leszamitva azt a kis szaltót
Gyurkesz:
Egyetértek. Kezdők számára tényleg nem ez a lista való. Ez a haladóké :)
De fogok én vitatkozni valakivel, aki így közelít a motorozáshoz?
hát igen a Ducati is olyan motor amihez szív kell elsőorban
mondjuk azt hallottam hogy ha nemszeretik ő képes is cserbenhagyni de ez lehet hogy téves.

a kawasaki mindenesetre tényleg teljesen más mint a többi, ezert fogott meg engem is elsőre!
Mármint sajátossága!
Már bocs, de ez a lista hülyeség! Pláne, hogy "kezdő" motoros ez alapján válaszon!
Én azt javaslom, próbálj ki minnl több típust, mielött veszel valamit! Azon kívül, hogy R6-om van még azért is tudom ajánlani, mert az egyik legjobban kezelhető és legkényelmesebb motor a sportok között! De ha felülszrá majd meglátod!
Egyébként meg azt vedd meg, ami tetszik! Sok különbség már nincs köztük erőben, esetleg a 636-os erösebb, de mindnek van mégis egy kis sajátságosa, ami majd dönteni fog benned!
Hozzáteszem, a Ducati ugyanilyen. Asszem ez meg is mutatkozik az eredményen :)))
Ami a lényeg, hogy nem csak a legtöbb lóerő van benne, hanem a legtöbb spiritusz is... Izé, lélek. Látszik rajta, hogy emberek tervezték, nem gépek. És az gecijóóóó.
kicsit árulkodó a Lista nem alveer? min is ülünk mi Kawasakin?

assezm valami japán motormárka zöld szinben nagymenniységben állit elő motorokat....van benne ilyenolyan 136 lóerő meg 80 newton méter, és kb 636 ccm
Te tudod.
Kawasaki ZX-6R, nem kérdéses. Suzuki a ti motorotok :)))


MASTER BIKE 2005 Finals

1. Kawasaki ZX-6R
2. Ducati 999 S
3. Kawasaki ZX-10R
Szevasztok!!!

Igaz az első saját motorom lesz, de motoroztam azért pár km-t már...

A barátomnak Suzuki SV 650 S van, és azzal szoktam elég sokat menni, de nemrég vett egy 1000-et, na az már kicsit más téma...

A tesójának pedig egy Suzuki GSX-R 600 van a segge alatt. Amikor az SV- vel mentem, mindig azt mondtam ilyen motor kell, mert baromi frankó vezetni, és nagyon kezes bárány, kényelmes, stb...

De amikor mentem a GSX-R -rel, tudtam, hogy semmi esélye annak, hogy a választásom az SV-nél maradjon...

Szóval igaz, hogy nem motorozom minden nap, illetve ha a robogózást motorozásnak lehet nevezni, de inkább ezt hagyjuk , de azért nem vagyok teljesen szűz...

És a Yamaha R6 ??? Szerintetek a 3-om közül melyik éri meg a legjobban??? Suzuki GSX-R600, Kawasaki ZX6R, vagy a Yamaha 6R...

Itt mindenre gondolok, nem csak az árra...

Köszi mindenkinek!!!

Ciao!!!
;)
Kicsit sok az a 170000 KM? a rometba nem? avval is mente l turazni?:)
88-ban, Romet Ponyval, a nagymamámtól kaptam :) Azóta ~ 170000 km.
igaz alveer kine ka segge alatt éppen annyi ló van amivel fel lehetne tölteni egy komplett lovas hadosztályt?

tudom Te nem ma kezdted
Kawasaki ER6N