Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jövőre lesz pénzem mocira, a Yamaha Thunderace-m ugyanis kissé megtört . kb. 1.400.000 Ft-t tudok majd a dologra szánni. Ebben az árkategóriában két vasat találtam ami tetszik az 1999-es R1 piros fehérben és a 2001-es GSX-R 750-es kék fehérben. Lóerőben közel azonosak, de ez nem nagyon érdekel engem. Azoknak a tapasztalata érdekelne akik tudnak tipushibát vagy előnyöket írni a két gépről, hogy könnyebb legyen a döntés. Köszi!!!
Szerencsém nem volt egyikhez sem, de álítólag nagyon sok R1-et árúlnak törötten! Az tuti, hogy jó vas, de oda kell figyelni, mit veszel!
A Yamaha Thunderace-m összetört sajna . Jövőre lesz pénzem mocira 1.400.000 Ft. Ebben az árkategóriában két vasat találtam ami érdekel:

-1999-es, Yamaha R1, piros-fehér színben
-2001-es, Suzuki GSX-R 750, kék-fehér színben

Utcai használatra szeretném, pályára csak nagyon ritkán jutok ki évente kb.1-szer fél nap.

Aki tud jót és rosszat mondani a két vasról az írjon legyen szíves, hogy könnyebb legyen a döntés. KÖSZI mindenkinek!
hát ez rajtad múlik!

vegyél 636ost de akkor komolyan!!! legyél is észnél mert minden hiba végzetes lehet.

igazából ember és mentalitás függő, én pl imádok 80al meg 70al motorozgatni....és ritkan megyek 100 fölé. szinte alig. én nem azt élvezem benne hogy gyorsan megyek hanem hogy megteheném hogy gyorsan menjek tehát a tudat hogy barmikor gyorsabb vagyok az épp elég, nem feltétlen akarom mindig érezni is.
Szevasztok!!!

Igazad van, és aki régóta motorozik, és tényleg ért valamit hozzá, az szigorúan a gyengébb motort javasolja! Csak egy gondom van ezzel.

Már lassan 3 éve megvan a jogsim, de pénzem nem igen volt erre a luxusra. Ha veszek egy motort, nem hiszem, hogy motorozgatni fogok, aztán egy idő elteltével ha már úgy érzem bírni fogok a nagyobb géppel is, akkor eladom, és megint kiadok egy valag lóvét.

Szóval úgy gondoltam, ha veszek motort nem szeretném minden 1,5 évben csereberélni.

De teljesen egyet értek azzal, hogy be kell motorozni magunkat...

Paff helyzet...

Ciao!!!
ya: kishapsi@vipmail.hu az msn.
nem tom megnyitni a videot
nem tudja vki msn átküldeni?
please
Gyurkesz: nagyon profi
A Mátrára meg láttad a videót, én szerettem vele oda feljárni! A fékei is elég jók! Ha jó gumi van rajta akkor nyugodtan karcolhatod a lábtartót!
Hát a VFR nem tartozott a kényelmes motorok közé, de türhető volt! Viszont a ZXR az még kényelmetlenebb! Ezek sportmotorok, úgyhogy eze nem kell csodálkozni! Én meg voltam a VFR-el elégedve, mentem vele napi 400km-et is! Persze egyhuzamban nem ment volna, de kis pihenőkkel nem gond! Szerintem a 96-97 körüliek 600-650-nél többet nem nagyon érnek! A japán belpiacosak meg azt jelenti, hogy új alkatrészt horibilis áron kapsz, de van hozzájuk bontott! Lépcsőfoknak a bandit után nagyon jó, én 3 év után váltottam! Ha kifogsz egy jó példányt nem akarod egy év után eladni!
Nézd meg mindkettőt, és amelyik tetszik azt vedd meg!
Huhh, köszike! Valami ilyesmire gondoltam. Az elemzést olvasva a ZXR400 sportosabb, mint a VFR400.. Már csak az lenne a kérdés, hogy ez mennyit számít a közúton, rossz útviszonyok mellett (pl. Mátrában, ahol a legtöbbet használnám). Ha lesz elég pénzem, akkor asszem télleg veszek jövőre egy ilyen vasat, még azt kell eldöntenem, hogy melyiket... Egyébként amennyire látszódott a videón, szerintem ilyen gyorsulás a Bandit után nekem egy évig bőven elég lesz, utána úgyis jön a következő lépcsőfok, a 600as!
És itt a két gép összehasonlítása!
A VFR is! Nekem az volt! 91-től nincs sok különbség! Amit tudni kell róla, hogy a vfr kicsit kényelmesebb, mint a zxr, viszont utóbbi sportosabb! A vége 210-220 mind a kettőnek, 100-ra kb 5 sec alatt van! Amit tudok a VFR-ről, hogy nagyon tartós a blokja, és mivel V motor, nyomatékosabb is! 7000 alatt a ZXR kaki, a VFR egész jól használható! Amire figyelni kell azt az elektronikája! Ha veszed figyelj rá, hogy kap e töltést rendesen! Ha ez rendben van akkor oksi!Nagyon jó tanuilómotor, de annál kicxsit több is! 1ben 110-et ment! Alacsony súlypontja miatt rendkívűl jól lehet vele kanyarodni! Igazi kanyarvadász! Én voltam vele Hringen is, és simán lehet vele 2.20-2.30 közötti időket menni vele! Egyenesben gyengébb a nagyobb gépekkel szemben, de kanyarban elég gyors! A fogyasztása 5-8 liter között mozgott, de egy jó 7-es átlagot lehet vele menni nyélgázas üzemnél! Magasabb plexit tettem, rá, és így 160-180 ig baromi jó volt a szélvedelme! Egyébként ez az utazója, efelett már nagyon pörög amotor! Így hírtelen ennyi, de ha kérdésed van szívesen válaszolok rá!
a zxr400 japán belpiacos úgyhogy ha olyat tervezel mindenképp érdeklődj utánna az alkatrész elátottságnak.
..."és ne haljak meg rögtön"... -meg persze később sem...
Sziasztok!
Nekem is a sportmotorok felé húz a szívem, úgyhogy úgy tervezem, hogy ha jövő nyáron lesz elég $em, akkor veszek egy ZXR400-at vagy VFR400-at. 2év múlva lesz jogsim nagymotorra, akkor majd 600-asat szeretnék, de mindenképpen szeretném, ha előtte egy "gyengébb" motoron tudnék tapasztalatot gyűjteni. Egyelőre még egy 250-es Banditom van, de mint mondtam jövő nyáron szeretném lecserélni egy 400-as sportra. Talán ez elég lesz ahhoz, hogy szokjam egy kicsit ezt a típusú motort (sport) és ne haljak meg rögtön, ha (bár meglesz a jogsi) egy 100+LE-s dögre ülök..
Szóval mit ajánlotok? ZXR400 VFR400?? Örülnék neki, ha pár dolgot elmondanátok nagyvonalakban ezekről a motorokról. Milyen áron melyik éri meg jobban, gyorsulás, végsebesség, kezelhetőség, tartósság, stb. Illetve, hogy az évjáratok között mekkora különbség van? (pl. 19901995)
A másik dolog, hogy nem igazán látom, hogy mi lenne ezeknek a motoroknak a reális ára? Szerintem egy "97-es 400-as gépért "elég sok" 800ezer Ft, annyiért már 600-as gixxert is lehet venni (bár javítsatok ki, ha nem így van).
Szóval minden tanácsot, segítséget szívesen fogadok akár itt a fórumon, akár emailben (wins03@freemail.hu)
Elrőe is köszi!
Egyetértek a lépcsővel csak még azt nem tudom, hogy mozgó vagy csigalépcső
Senki sem úgy kezdi, hogy 2.00-át megy, a gyakorlat teszi! Nézd meg a többieket, van aki idén kezdett el motorozni, és már 2.20-at megy. A gyakorlás és a rutin a lényeg, jön minden magától!
de engem megennél, én ugy mennék kb 1 percel lassabbat elsőre mint te!
Hát őt nem valószínű, de ..
értettem a lényeget gyurkesz: jöhet rossi, féktávon megeszed!
Ebben egyet értünk! A rutint nem lehet pótolni semmivel! De azt meg is kell szerezni! Az esés benne van, de tényleg nem mindegy, hogy mekkora! Húzni könnyű a gázt, megállni annál nehezebb! Teljesen jó példa Hring célegyenes vége! Ki hol kezd fékezni! Húzzák az ezresek 260ig is, de féktávon egy 600-assal is simán verni lehet, ha nem tud fékezni! Na ebbe jól belemélyűltem! mind1!
alveer


hát igen, tudok kapaszkodni erősen de izomlazam lesz neha még szokni kell.

az előzéssel ugyanakkor nincs baj

remélem a 12 ezresnél is azt fogom mondani: minden rednben!

és a 170 ezresnél is ha nem, akkor visszavaltok rometra
Csaszi:
Térjünk vissza ide a 12000-es szerviznél :)