{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#3898757] 2012. 03. 04. 21:23
Dipshit
Hát mennyiből? Nem mind1 hogy 10e-ig vagy 15-ig lehet forgatni a forgatni valót
[#3898755] 2012. 03. 04. 21:22
Zoli32
A 6-8e hova számít?
[#3898732] 2012. 03. 04. 21:14
Dipshit
Igazad van. Próba cseresznye.

Mondjuk engem a 600-as bandit se fogott meg, és a között meg a hornet között csak felül lehet különbség. Utcán meg alul és középen használjuk a motorokat (jó esetben)

(mondom ezt úgy, hogy a GS-sel ami lényegesen gyengébb lazán elvoltam elég sokáig. Mondjuk nagyobb motort nem is vehettem volna Ak-hoz.. de akkor is)
[#3898726] 2012. 03. 04. 21:11
Zoli32
Monnyuk a Balázs faterja simán elvan vele.
Ne vedd el a kedvét mert az ideálishoz még ez van a legközelebb.
Legalább nehezebb elszállni vele ha nem pörgeti.
[#3898723] 2012. 03. 04. 21:09
Zoli32
Ez például simán jó lehet.
Én megnézném a helyedben.
[#3898721] 2012. 03. 04. 21:09
Dipshit
A 600-as hornet az olyan motor ami szintén az alul semmi kategóriába sorolható. Kapcsolhatsz vissza egy busz/teherautó előzéshez kettőt, ha némi dinamizmusra is vágysz.

Forgatni meg állatkodni biztos jó, de utassal túrázni.. hát nem tudom.

Mondjuk ha szeretsz kavarni a váltóval, és nem zavar hogy figyelni kell a használható fordulatszám tartományra, akkor még akár tetszhet is
[#3898713] 2012. 03. 04. 21:06
mzsolty
Az általad írt kategóriák egy részének megfelel ez a motor:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet-55
61387
Ez ugyan nincs az általam felsoroltak közt, de ennyi pénzért én elgondolkodnék rajta. Bár még nem sok tesztet és véleményt olvastam erről.
[#3898708] 2012. 03. 04. 21:05
Zoli32
Ott van hogy semmit nem kell rá költeni.Inkább hozza a pízt.
Szeretőre kell.Sokat.
[#3898702] 2012. 03. 04. 21:03
Dipshit
Ez inkább a tökéletes szerető definíciója. Feleségnek nem ilyen való
[#3898699] 2012. 03. 04. 21:01
Dipshit
A kilométer nem mérvadó.

Az XJ biztos annyit futott amennyivel hirdetik, megfordul néha itt a fórumon is a tulaja. A többit nem ismerem egyáltalán.

Ennyi pénzért csak relatív öreg motor kapsz (def.: nem öreg motor az ami 5-6 évnél fiatalabb), azokat meg nyilván használták.

Ha a kinézett motor éveinek számát beszorzod 6-8ezer kilométerrel akkor már közel járhatsz a valós futáshoz, de még így is alálőhetsz, mutasson is az óra bármit.

110 ezer km van a most vásárolt motoromban (97-es, alig használt motor. Ez átlag 8 ezer kilométert jelent egy évben; ami ha már nem is a kevés kategória, de még közel sem nevezhető kilométerekben gazdagnak) és halál nyugodt vagyok, mert jó az állapota!
[#3898695] 2012. 03. 04. 20:59
Zoli32
6 kilóért megvehető erős,kétszemélyes,gyors,könnyen forduló,csak karbis gépet keresel nagyon kevés kilóméterrel,patent állapotban,szervízköltsége legyen a nulla felé konvergáló árban és fogyasszon keveset.És még legyen bene egy csipetnyi boogie-voogie is.
Hüha.................te inkább a tökéletes feleséget keresed nem egy motort.
[#3898675] 2012. 03. 04. 20:52
mzsolty
Én nem értek hozzá, de ezek már nem futottak túl sok kilométert? Csak mert a keresőbe én 40.000 km-ig néztem motorokat.
[#3898640] 2012. 03. 04. 20:40
Dipshit
CB 750

VFR 750

Inazuma 750

Trophy

XJ 900


Ezek a típusok kb mind jobban használhatóak a hétköznapokban és kirándulások alkalmával, főleg 2 személlyel mint amiről itt eddig beszéltünk.
[#3898631] 2012. 03. 04. 20:35
mzsolty
Sajna már nagyon túlbonyolítom ezt a kérdést a tanácstalanságom miatt. Tudom hogy egy 600-asok közül van ami nyomatékból megy és van ami fordulatszámból, de amilyen sebességgel és amire én akarom használni, nagyjából lényegtelen hogy alul vagy felül van a nyomaték.
Csak annyi számít hogy ha kell túramotor de ha kell akkor egy kis csapatástól sem esik kétségbe.
[#3898607] 2012. 03. 04. 20:29
mzsolty
Amit most fogok venni, már az marad a végleges motor, azt már nem fogom lecserélni. Azért döntök ilyen nehezen.
[#3898572] 2012. 03. 04. 20:21
Dipshit
Ha kell nyomaték is, a 600-as sornégyeseket kb el is felejtheted (egy-két nyomatékra hangolt tipust leszámítva pl cbf 600 nem hornet!, mondjuk az meg elég drága)
[#3898565] 2012. 03. 04. 20:19
cipi400
Szerintem a három motor közül, alap hogy a cbr a nyerő! A blokk, futómű, fék, mindenbe jobb a többinél. Ja és nem mellékesen ha megunod és le akarod majd cserélni, jobban el tudod adni mint a másik kettőt
[#3898520] 2012. 03. 04. 20:06
mzsolty
Tudom hogy elég, de én keveslem. Olyan motor kell ami gyorsabban képes menni mint ahogy én merek, így nem növőm ki sokáig. A másik dolog pedig az árak. 500 as GS és egy 8-10 éves 600 között árban nincs sok különbség, és inkább fizetek a mociért 50.000-100.000-tal többet, és akkor már olyan motort veszek amihez fel kell nőnöm. Direkt néztem karbis motort. Ami injektoros azt nem kapok 600.000 Ft körül, én meg csak ennyit szánok a motorra.
[#3898302] 2012. 03. 04. 19:13
csoki525
a gsxf a leg kényelmesebb én nem próbáltam de ezt mondják
én cbr-t vennék de ujabbat mint amit linkeltél mert ez még karbis
2001-2005 közöttit
gs 500 vagy ahhoz hasonló 2 hengeresek még kényelmesebbek csak azok nem ijen erősek, túrázni elég 50le is
[#3898269] 2012. 03. 04. 19:04
csoki525
próbáld meg a dudát de hosszan dudálj
ha jó hangos akkor nem valószínű hogy aksi gondja van
[#3898258] 2012. 03. 04. 19:01
FülöpGáboRR
akksi
[#3895408] 2012. 03. 03. 15:50
Sarif
multiméterrel nézd meg hogy eljut e az indítóig az áram az akksiból meg hogy nincs e valami szakadás az önindító tekercseiben. talán csak ennyi baja van
[#3895124] 2012. 03. 03. 11:00
*Kori-Moto*
Srácok, szerintetek mi lehet a problem ? Még jó idő volt a tél előtt motoroztam, jó volt minden semmi problémát nem tapasztaltam.Most amikor feltöltöttem az aksit berakom gyújtás, minden jó de az önindító még csak nem is teker, még csak nem is hallom , hogy erőlködne-e vagy bármi. Tökre tanácstalan vagy. Ha tudtok mondjatok már tippeket. Köszi, Kori !
U.I.: Egy Cagiva SuperCity 125-ről van szó.
[#3894793] 2012. 03. 02. 23:46
mzsolty
Sziasztok. Először is mindenkitől bocsánat hogy folyton ismétlem magam (írtam már több fórumba is kérdést egyes motorokról), mostanra viszont már kezd kialakulni az hogy milyen lesz a leendő motorom. Na szóval most már picit átgondoltam, azt hogy mit várok el a következő motoromtól.

1) ne menjen rá a gatyám is ha meg kell állnom tankolni vagy ha cserélni kell benne rajta a kopó alkatrészeket.
2) viszonylag kényelmes legyen rajta a vezető meg az utasülés - kirándulás alkalmával ne azon járjon az eszem hogy mikor szállhatok már le róla.
3) a magam 66 kilójához 176-os magasságomhoz ne legyen túl nagy motor se súlyra se termetre.
4) mivel mindig utassal megyek, ne szenvedjen nyomatékhiányban (nem akarok száguldozni se versenyezni, csak kényelmes tempóban túrázni)
Több most nem jut eszembe.
A fenti indokok alapján a 3 közül melyik motort ajánlanátok:

Suzuki SV 650 S
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv-5553664

Suzuki GSX 750F
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_gsx_750_f_oria
si_akcio-5359214

Honda CBR 600 F
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_cbr_600_f4-5174264


Melyikkel járnék a legjobban fenntartási költség és vezetési élmény tekintetében?

(Azt tudom hogy ezek közül az SV a "legkényelmetlenebb, de erre csak annyi mondanék hogy a mostani mocimmal is lementünk utassal, csomaggal, egy seggel Siófokra, és azért egy 125 ccm-es mocim se nem nagy se nem vastag az ülés.)
[#3876028] 2012. 02. 21. 21:16
Tobias
Elég jól néz ki. Olvastam is hogy elég jól értékelték azok akik ilyet használnak. :D