Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

AAAAA
Hello!
Van egy Cagiva Prima 50-es motorom. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet tuningolni???? Sebességel nincs baj a vége 130 km/h
Csocsi!Bárki aki tzr50-es yamahát akar venni az sürgősen tegyen le róla,mert egy kalap kaki az egész motor,voltam márkakereskedésben és megnéztem.Naggyon gyenge,túl nagy testű és ha nincs folytás akkor is csak 70 a max.Nameg így képről húú de szép csak ha ráülsz akkkor látod,mennyire ótvar szarul van összerakva.pá
és nem tudod véletlenül hogy milyen árba lehet 1 ilyen 70ccm-es henger?
rá azokat arra gyártyák!
csak keress valahol pollini meg mallossi az ami nevesebb meg ami csinál ilyeket.
és mit gondolsz kishapsi, az rámenne az 50-es blokkra?
hát ilyen mindenféle 70 es tuning hengert lehet venni hozzá
Bocs!
nem ghengerfejet akartam írni hanem hengert!arra lennék kiváncsi hogy van e olyan 50ccm-nél nagyobb henger ami passzol egy 50ccm-es NSR-hez.
ez jó kérdés!
hengerfej teljesítmény javulás?
2T nél egy esetben ha a hengerfej aljából lesíkköszörülnek,(csak századokat) mert ugye akkor csökken az égéstér és erősebb lez a motor,de ezt csak ez az egy tunningtól nem érzed meg az fix.
rámegy akár még zsiguli hengerfej is,csak ügyes esztergájos kell :)
De miköze a hengerfejnek a "mérethez"?
Meg egy 2t mitöl megy jobban egy "nagyobb" hengerfejtöl?
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy nem tudjátok véletlenül hogy 1 50ccm-es NSR-re maxira hányas hengerfej megy rá!mert most a gyári van de szeretném hogy picit jobban menjen, és szeretnék rá nagyobbat!
előre is kösz a segítséget!
Azért, mert nem volt előtte motoros jogsim... "B"-s jogsim van, amivel ugye rommá simsonoztam magam... :-D Előkerült a sufniból egy Jawa 350, de ahogy te mondanád: feledhető volt. és egyébként sincs kedvem 5 Km-enként könyékig olajos lenni a folyamatos porlasztótisztítástól, meg a nemtudom én mitől.

Asszem 1 éve nem kell PÁV a nagy "A"-hoz, csak 21 év (én 26vagyok). Ezért csinálom egyből a korlátlant, mert értelmetlen lenne nem egyből ezt csinálni. Egyébként sem vagyok akkora állat, hogy egyből egy Balde-t vegyek, hiába lesz rá jogsim.

Egy 400-600-as gépet újítanék télen (ekkor esik 10-15%ot minden motor ára).

Hát ezért veszek én kis zümmögőt. Per pillanat.
csáó!

én azt nem értem, hogyha most csinálod a korlátlan jogsidat, akkor mért 70ccs et veszel?

Üdv
Hello! Nekem volt 50-es RS-em. Nem volt rossz, de minnél jobban mentem, annál kevesebbet bírt a motor. Erő se nagyon volt benne, bár az enyém tényleg 50-es volt, ugyhogy a 70es szerintem már jól fog menni. Viszont a fékek meg a futómű feledhető volt, az nem nagyon tetszett nekem. Én inkább a Cagiva Primát ajánlom neked. Az is 70-es és jobb sokkal mint az RS. Sokkal jobb fékek vannak rajta, meg a futóműve is ezerszer jobb...
Üdv!

Most csinálom a korlátlan jogsim... Nem bírom odáig... De nem kéne a tilosban járni. Kinéztem egy 50 (70)-es RS-extrema-t, amiről jó volna kapni valami objektív képet. Vadásztam teszteket, de szinte kizárólag 125-ös Rs Apriliákról találni leírást.

Ezzel kapcsolatban várnék némi infót!

Kösssz.
Persze
De elötte még nekem is meg kell csináltatnom pár dolgot rajta. Rádobni a sportcsövet, szélesebb gumit rakni rá stb. A zseton már meg van hozzá csak a jogsi nincs. De elvileg péntekre már az is meg lesz. Aztán mehet a nyálcsorgatás egymás gépére .
jaja, igazad van
RockandyRoll amúgy ha majd eljutok odáig hogy a teloszimeringet megcsináltassam (most hirtelen nem megy anyagi okok miatt sajnos ), akkor összefutunk? megcsodálhatnánk egymás paripáját meg miegymás...
Pár év múlva már úgy is mind 600-as és 1000-es gépeken pihentetjük majd a seggünket, addig pedig a 2T-és és a 4T-és 125-ös is tökéletes arra a célra hogy nagyjából megtanuljunk velük motorozni. Inkább annak örüljünk hogy ilyen frankó gépekkel tanulhatunk és már nem Simsonnal és MZ-vel kell szívnunk mint apáinknak.
bencce:
Azért bátorkodtam a cbr-t és az nsr-t összehasonlítani, mert egy gyártó paripája mindkettő, másrészt pedig mindkettő sportmotor... nem, nem versenymotor hanem sportmotor illetve inkább úgy fogalmaznék hogy gyorsasági, a szilárd burkolatú úton és nyolcadliteres kategóriában a legerősebb géposztály képviselői.
"Ég és föld". Valóban az, aláírom, de ez azért van, mert az egyik blokkja 2 ütemmel többel van megáldva. Nem én vagyok az első, aki azt mondja, hogy a 2ütem és a 4ütem köszönőviszonyban sincsenek egymással. Dehát pont ezért hasonlítgatjuk, és boncolgatjuk, hogy melyiknek mi az előnye, hátránya.
Az egyetlen nem fair dolog ebben az összevetésben az, hogy az nsr125-öt 14 éven keresztül gyártották és többé kevésbé fejlesztették is, míg a cbr125 teljesen friss konstrukció, így szinte természetes, hogy nem képes felvenni a versenyt. Ezért mondom, hogy egyelőre a 2ütem a nyerő, de a jövőben ez talán változhat...
biciklizés kezdőknek:

Csak igy beleolvasva a vitába, nem értem, hogy miért hasonlítják egymáshoz a 125ös cbr-t meg az nsr-t... ég és föld, semmi közük egymáshoz azon kívül hogy honda. Az rr a nsren csak reklámfogás szerintem, ők sem gondolták komolyan hogy versenymotor. De a legtöbb 125ös tesztet megnyeri mert nagyon kezes, meg a kezdőknek kiváló. (mármint nem pályateszt, hanem ilyen városi bla bla:))
Hát köszi, de sajnos elég rosszul élem meg a dolgot . Kicsit szar érzés hogy ilyen hamar elszállt ez a 20 év.
Talmákos . Hogy elsírta magát a Pepi Szerintem full jó fej. Ha valaki akkor Ő nagyon szereti a motorsportot.
hát akkor Boldog Születésed napját!!
én is jól szórakoztam
nade azért nem teljesen hiteltelen amiket írunk... ha nem is tapasztaltunk mindent, de amiket leírtunk nem mi találtuk ki
amúgy de, én vettem meg Atti-tól..

3szoros hurrá Talmának!!!!