Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kurva drága nem ez , hanem a 2.450.000 + reg. adó a Husabergér , akár milyen jó motor is.
szerintem így is kurva drágák!főleg hogy egy deci adót nem fizetnek!soha nem adnak számlát se blokkot,csak házi könyvelést vezetnek.nem is lenne ez baj,de sajnos bruttó áron ad ak mindenmt.
visszaveszik
Azt azért gondolom tudod Te is hogy a TM alapvetően inkább egy manufaktúra jellegű dolog, nem mérhető mondjuk a KTM gyárhoz...nem is egy különösebben ismert márka...így persze hogy tizenéves motorokhoz már nagyon kevés cucc van - de legalább nem fog minden sarkon szembejönni veled egy ugyanilyen
Igen, MIkiéket jól ismerem...voltam velük többször is az erdélyi GasGas túrán. Jó társaság, Miki jó, nyugodt ember.

Tény hogy a GasGas-ok nem olcsók, de jók. Kivéve a 4T modelleket...

Most találtam a neten sok alkatrészt a TM-hez.

Rájöttem hogy a legtutibb, ha találsz egy TM-donort, megveszed (ha van rá pénzed) és akkor legalább lesz hova nyúlnod ha alkatrész kell.

Minden esetre kicsit meglepődtem hogy az én 2000-es TM-hez ennyire nem találni alkatrészt...
Keresek Magura vagy Brembo kuplung munkahengert , ha valaki tud , szóljon! Köszi!
Kicsit próbálkozott , hogy valahogy nem lehetne - e mégis rárakni a nyerget , de mondtam , hogy nem fogom tákolni. Bele nyugodott és szó nélkül adta vissza a pénzt . Lehet rájuk sok rosszat mondani , egy biztos ha más forgalmazná a Tm - et , sokkal drágább lenne. Tavaly próbálkoztak a Lehotayék(gas-gas) , hogy átvegyék az importőri jogokat , és már árlistájuk is volt. Kijöttek ktm szintű árakkal (mx 144 :1,750M), ami egyébként Európában úgí is van , de nálunk azért nagy volt az ugrás.
nekem csak az az érdekes hogy ezt nem tudták Mr. Parilláék?

Hihetetlen, csak a rosszat hallom felőlük..

Pedig akartam tőlük matricaszettet a TM-re, de ezek után 6x meggondolom.
Annyira nem akarok szabadulni , köszönöm az nem érdekel , egyébként is "tipusidegen"!
48-as WP nem érdekel cserébe?
Jajj! Megjött a Braking féknyereg és tényleg 20000 - be került(+2000 postaköltség), dobozból , vatta új , gyönyörű - csak éppen nem jó rá ! Nem sok híja van , de nempaszol! Utána kerestem , és Kawasaki kxf -hez és suzuki rmz - hez való 2004 -től mindegyikhez. Viszem vissza Mr. Parillának , remélem vissza veszi ! Fogadások , szerintetek?
Nem lehet , hogy a power szelep miatt nem volt átütő az ereje a gépnek ? Szerintem az egy gyűrűs dugó , ha nem kopott nem nagyon vehető észre erőben.
Hátnem ezer éves , mert 2005-ös , de 48 - as és akkor mások a befogók is .
Szia Bálint, nincs veletek semmi bajom, főleg nem veled..
Minden kritikát elfogadok, csak nem szeretem az olyan stílust, amit Csika úr folytat.

Én nem értek annyira a motorokhoz, ezt nyíltan bevallom, de nekem is vannak álmaim és nem szeretem ha kirohognek érte.

Ja, a jó hír:
Szét lett húzva a blokk, a henger, hajtókar, főtengely, csapágyak gyönyörűek csak valami seggfej egy gyűrűs dugót rakott bele...
cseréljünk!persze ha nem 100 éves az öhnlinszed!
Andris mostmár utálsz minket a gasgas-ban, ne vagyél mindent olyan véresen komolyan, csika is csak oltogatott, te meg magadra veszed.
nekem a másik ismert típushibája volt: olajpumpa megadta magát
Nem tudom , hogy ez általános -e , de az egyik srácnak van egy ec 450 -e , és már többször volt neki hengerfejes , még garanciában cserélték is rajta. Nálad mi volt a probléma vele?
Belsőleg is...
De sebaj: ahogy mondtam, a végén legalább tudom hogy minden rendben van vele, nem hagy cserben mint a GasGas már többször is...

Lehet hogy elsőre nem lesznek nagy átalakulások, de apránként szép motor lesz belőle, ígérem!

És hogy miért vettem meg?
Volt egy ugyanilyen (2000-es) évjáratú GasGas 2T, 250-esem...eladtam de azóta is bánom!
Szóval kicsit nosztalgiából is vettem...
hali,láttam a géped a galériában!eléggé le van pusztítva külsőleg!de sok sikert hozzá!majd tegyél fel lécci ide képeket miközben a alakul a masina!
Az en 450-emrol is meg akarja venni a srac oket, miota kiprobalta...
Havernak is ec 300 - a van , hát mióta mentem a mocijával , azóta szeretnék az öhlinseim helyett marzo - kat. Azok a 45 - ösök valami gyönyörűség , hogy milyen finomak , ráadásul még egyszer sem folytak neki , az enyémek meg 3 havonta eresztenek.
na, srac hivott, meg nem szedte szet, de valszinu hajtokar, dugo csere lesz, az tutui...mondjuk ere szamitottam is, mindenkeppen kicsereltem volna ezeket
sajnos ez nem Marzo telo, hanem Paioli.
azok sem rosszak, de eddig Marzocchi teloval nyomtam a GasGas-ommal, nagyon jok.
Egyenlore jok lesznek, majd ev kozben vagy ev vegen lecserelem oket azert.

Ma hiv vissza a szerelo srac, belenez a blokkba is...

majd megirom hogy mi van vele...
Jók voltak azok a nem fordított Marzo Magnumok , a 90-es évek elején bejöttek a fordított telók , de ezeket pont azért hozták vissza a crossba 97 körül , mert az akkori technika mellett jobbak voltak mint a fordítottak.Egy amatőrt bőven kiszolgálnak!