Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg ha valakinek van hozzá service manual-ja pdf-ben és átküldeni azt a hálám örökké üldözné supermotyo@gmail.com a mail címem. Köszi Skacok!
Gyors kérdés srácok. Első generációs (2005-től) 1050-es Speed Triple gyári gyertya előírás micsoda? Neten CR8EK-t találtam. Az a bele való? 2 hengerezik a haver motorja kis fordulaton és csak erre tudok gyanakodni első körben. Köszi!
Ago-ék 1-2 éve olyan 50 körül csináltak fékpadi beállítást. Szerintem ha van vas amit érdemes beállíttatni akkor ezek azok, mivel nem kell plusz Power Commandert venni, mert 13-ig nem zárt az ECU így TuneEcu-val vagy TuneBoy-al simán írhatóak Ha már PC-t is kell venni akkor már elég húzós az ár a végén, főleg ha kiegészíted egy Dynojet gyorsváltóval vagy AutuTune kütyüvel Szerintem 50-60 között beállítják amúgy a kérdésre válaszolva.
Köszönöm a segítséget, majd kiagyalok valamit....
Elektromos rendszerét tekintve (szinte mást is) tökéletesen megegyezik a japán gépekkel,mondjuk CBR.Tehat ha 6-70 v változó feszt merész minden ágon alapjáraton és egyenletesen megy fordulaton is ilyen 100 ig akkor az jó.
A kínaiak az a baj hogy a Triumph gépei T egy dzsunka kínai nem bírja el.
Egy generátor tekercselos emberke mondta hogy olyanok mint egy erőmű,pedig nem kéne neki ennyi.
És szeretik a leghülyébb helyre eldugni a fesszabot.
Eredeti shindengen FH20AA az bírja,de nem olcsó.
Nem árt hozzá furukawa csatlakozó.
https://m.ebay.com/itm/FURUKAW...

Valami ilyen kitt:

https://m.ebay.com/itm/SHINDEN...

Viszont nem szabad gagyi kínait venni,hasonló de nem ugyanaz.Csatlakozok jók,de én inkább bontott gyári vennék.Azok az igaziak amiknek femlap van az alján,a műgyanta alapú kiöntött legtöbbször kínai.
A kínai fesszab. már meg volt, kaptam hozzá tartaléknak... Ha nem jutok vele előre, megy a szerelőhöz, csak próbáltam kiküszöbölni, hogy hetekig ott pihenjen a motor szezonban... Ez az első Triumph-om, és sajna nem nagyon vágom még a típust....
Huhh,alaphangon ki kell mérni jó e a generátor,ha nem érzel annyi szerelési tapasztalatot magadban keress szerelőt.

És NE kínai fesszabot vegyel,szart se érnek.
Sziasztok! Tudna esetleg valaki segíteni, 2003-as 955-ös Daytonámon, az első tavaszi mosáskor beázott a ledes indexrelé, az index kapcsoláskor vagy folyamatosan, világított vagy sehogy, a töltés lecsökkent, vagy megszűnt, az aksi lemerült, a motor néha bedadogott. relét cseréltem, jó lett, a fesszabályzó,és a kimenő vezetékek melegedtek, töltés max. 13,1, fordulaton kevesebb. Tettem bele új fesszabályzót (kínai "nagybordás"), a töltés 13,5-14 közötti, azonban nagyon melegszik, a vezetékek is, főleg a barna, (megolvasztotta a csatlakozó házat) menet közben többször fokozatosan elmegy a töltés, ha azonban leveszem a gyújtást, és újraindítom, azonnal rendesen tölt megint egy darabig, (a motor tökéletesen kipörög, nem rángat stb.) mi lehet ez, mit lehet vele kezdeni esetleg? Köszi...
Szerintem 100 tuti van.
Ágo mennyit kérne ?
ok köszi
Akkor elöbb ha van kábeled hozzá töltsd fel a gyári Arrow low level system térképet. Az a gyári 3-1-be térkép hozzá. Alul és középen kicsivel többet ad neki a nyitott dob miatt fent meg már beéri ilyenkor kevessebbel is. Más gyújtástérképe is van egy sportkipunak. Ha valami segítség kell csak szólj.
szia! köszi a választ, gyári térkép, nagy mivv kipuff kiváncsi lennék milyen eltérés lenne a hangolás után
Full gyári térkép van rajt amúgy? Mert már egy gyári sportkipus térkép is jobban hasonlít arra amit a motornak kapnia kellene, mint egy gyári kipus térkép sportauspuffal
Ha nem gyári kipu van rajt és esetleg kapott egy sportlégszűrőt is akkor van értelme elvinni
Nem csak a max teljesítményed változik, inkább a középtartományban lesz sokkal jobb egy finomhangolás után. Sokkal jobb lesz mindenhol mint gyárilag. Ha viszont nem akarsz rá költeni akkor a 11 es Speedekhez is van fent a Tuneecu oldalán egyedi padon készített térképek. Olyat keress a leírásban ami a te motorodhoz hasonló átalakításilag és olyat tegyél fel egy próbára és meglátod milyen. Előtte azért ajánlom összehasonlítani a belőle készített gyárival, hátha valami nagyon kiugró érték lenne bennt, de elvileg ellenőrzőtt térképek vannak csak fent az oldalon.
Rendben! Köszönöm szépen!
sziasztok!

Lehet értelme a 2011-es speed triple húzásának? vagyonokat nem akarok költeni csak összehangolni a kipuffot, légszűrőt és mit tudom én?hoz az valamit ? agora gondoltam
Akkor kizárt hogy lambda szonda, mert azt csak zárt hurkú üzemelésnél nézi abból meg egyből kilép ha húzol egy teligázt. AC pumpa szűrő? Volt fényezve a tank? Esetleg üzemanyag nyomást kellene mérni. Valami ilyesmi lesz de inkább vidd el egy szerelőhöz. Nem kell hogy kifejezetten Triumphos legyen. Ha ügyes és vannak eszközei, megoldja.
Tartott gázon no meg ha legázolom akkor is.
Hát szerintem az annyira nem jelent jót ha szinkron után hibát produkál. Vagy pontatlan volt a beállítás vagy valami szenzor szórakozik. Pár Triumphon már állítottam szinkront de sose nem jeleztek hibát se előtte, se utána, pedig volt amelyik úgy került hozzám hogy rosszul volt a légszűrőház visszarakva és totál rossz volt a szinkron, de hibát akkor se írt.
A hiba tartott gáznál fordul elő vagy teljes gáznál? Ha tartott gázon csinálja én előbb kikapcsolnám a lambda szondát, mert tud furcsaságokat csinálni ha szarakodik.
Motorikus alkatrész nem volt cserélve semmi, szinkron után dobott hibát egy darabig, amit utána törölt is, egy külföldi fórumon olvastam akkor, hogy ha háromszor bemelegszik a motor üzemi hőfokra és a hiba nem jelentkezik megint akkor törli, törölte is így azzal nem igazán foglalkoztam. Hidegen még egyszer sem csinálta, mindig üzemmelegen produkálta. Diagot sajna nem tudtunk rádugni, mert nincs :-D , ha egy jó szakít tudtok ajánlani itt a keleti régióban azt is megköszönöm
Hibakodok kiolvasva ¿? Volt vmi a motoron vmi kicserelve/módosítva? Minden csatlakozó a helyén? Hidegen és melegen is ezt produkálja?
Üdvözlet emberek!
Segítségeteket kérném, hátha találkozott már más is hasonlóval, 2007-es Speedről lenne szó, a drága néha csak gondol egyet és olyan 5-6000 környékén elkezd lebutulni, mintha nem kapna eleget, csak dadog nem bír kipörögni terhelés alatt. Megállok kicsit pihen utána meg mintha mi sem történt volna teszi a dolgát tovább. Első körben atnéztük a benzincsövet, vezetékeket és nem igazán találtunk semmi problémát, aztán gyertya csere, de sajnos ez sem segített. Talán tudtok nekem segíteni merre induljak el a keresgélésben.
Válaszokat előre is köszönöm! Üdv!