Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Full marqez, a motor minnel egyenesebb, annál nagyobb a tapadàs koszi
Melyik galery?
Mindig kihajolok,kerül akkora súly arra az oldalra hogy nem kell több mert orrabukom.
Már ha nem vagyok lusta.
Szerintem nincs meg a Szotyi tempója, de csak így elméleti síkon mondom ezt. Viszont Szotyi is azt mondta hogy ha kezd tempózni akkor a feje egyszercsak a markolat mellé kerül na de nem is azonos a két motor, egy sportmotoron ez a testtartás elég egyszerű de egy széles kormányos motoron vagy pláne egy versysen már nem annyira. Na mindegy, a lényeg hogy célszerű behúzni a testsúly ívbelső oldalra, nem kell a seggedet lerakd az ülésről mert nehéz visszamászni
Értemén hogy jó cképeket kéne csinálni meg ismeri a helyet mint a tenyerét,és élvezi is meg minden.De könyörgöm olyan terpeszt kell csinálni hogy elmehetne egyiptomi falrajznak.
Tök tudja hogy tud korrigálni ha valami nem adja ki.
Utcán szotyit látva nem tudom hogy kell e ilyen kanyarsebesség vagy meg e van egyáltalán ugyanaz amit szotyi lazán hoz.
Át lehet esni a ló túloldalára is
Oszt mi van a 100k-t futott gsxr tulaj sráccal?
Olyan képeket látok galeriben hogy aszittem leesik.
Köridők, kanyarsebességek mennyit javultak? Talán a Rossi nyilatkozta, hogy stílust kellett váltson ha tartani akarja a tempót.
Szerinted melyik a biztonságosabb ugyanabban a kanyarban ugyanannál a tempónál?!
https://mcn-images.bauersecure...
Akkor ezt magyarázd meg!
A fizikát nem tudod átverni, helytelen az a testtartás.
Nincs azzal a testtartással gond! Nézd meg 20-30 éve hogy kanyarodtak a GP-n! Vagy akár Bitter is, milyen testtartással ment.
Ha reám gondolsz akkor nekem van de be görbült ,igaz spidi kar de elv jó neked
Ja ha megtalalnam azt a vidit
Az az igazság hogy tudom hogy úgy ülök rajt mint öregapám, de nem érzek rá a testtartásra. Aztán a pályamotoros haverok meg azt mondták ha így jól érzem magam a motoron abba a 2 napba amit pályázok egy évben akkor menjek így
A gumiba meg természetesen csak bízni lehet, anélkül meg ha nincs meg az érzet ennyit se mernék dőlni. Ruha jól teljesített, 150e ft volt 2 éve szóval nem egy felső kategóriás, de azóta semmi baja nem volt. Most picit lehorzsolt de se szakadás se semmi. Protektor meg maradt a helyén és szépen védte a karom. Elestem, felkeltem aztán még 2x 20 percre felmentem
Jah,csak nem tudtam mire gondolsz a képeket illtöen.
Sziasztok!
Ha már a fékkarról volt szó, nincs valakinek egy kuplung karja? :D Sikerült lefeküdni tegnap egy kicsit a motorral és letört a vége. Street Triple 675 (2009)

Köszi előre is!
had be kelljen magyarázzam miért kell a testsúlyt áthelyezni ívbelső oldalra... a marquezék nem csak azért csinálják hogy vagány képek készüljenek róluk. Minél jobban behúzod a testsúlyod, annál kevésbé dől a motor ugyanannál a kanyarsebessègnél, nagyobb kázt adhatsz vagy ha az eleje indulna meg, könnyebben beleállítasz a motorba.
Milyen összefüggés van a gumi és a testtartás között?
Néztem már a képeidet, nagyon bízhatsz a gumiban ezzel a testtartással
Olcsón megúsztad az a lènyeg

Ruha hogy bírta? Ilyen márka a cordura szettem és tökéletesen meg vagyok elègedve vele annak ellenére hogy az is meg a bőr ruhájuk is nagyon kedvező áron vannak
Hát először én is azt hittem de amúgy az eleje ment el egy szűk visszafordítóba, valszeg elmelegedett már mert előtte levő 2 körbe eléggé összetorlódtunk a pályán és kicsit jobban hajszoltam hogy mielőbb átlépjek rajtuk. Videón visszanéztem olyan 45-50 körül mentem abba a kanyarba ezért szerencsére hamar megálltam és hogy a kormány úgy állt ahogy a képen is van, így az megtartotta a motort és nem ért le se a tank meg nagyon semmi. A 3-1-be kipu meg a hátulját védte szóval mázlim volt, sajna emiatt kicsit karcos lett de télen megpróbálom megcsináltatni valami kipufogóssal.
Rátekerted a gázt és elment a hátulja?
Nekem jó annyiba ha neked is Privátba írok a részletek miatt.

Zoli majd meglesem, mert úgyis téli takarításkor kicsit szét szoktam kapni a gépet, hogy mindenhol jól kitakaríthassam. Idén már nem nagyon tervezek gurulást mert hűvös van nekem már azért nem nagyon foglalkoztam vele.
A sima streetje van,jó lesz.