Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10e a szervizintervallum. A szuszkanak 6.Az a nyomorult 100 nem tetel.
Szerintem.
En bealltam egy 8 koruli szamra.
Mert kocka de ez nem baj.
6-7ezer között szoktam lecserélni én is. Inkább a 6ezerhez közelebb. Egy egész pici hangja volt a kuplungnak melegen üresben, de olajcserével megszűnt.
Mé pont 5900?
Az bizony.
Motul 7100 10w40.

5900 km - ként csere.
Ilyen van de olyan lesz.
Maradj a kulcstartónál
Kocog!

Ezt még hordhatód is
Nem tudtam kihagyni
Ez teccik kell egy ilyen.
Látom nem a nagyon erős távolba-nézéssel töltöd a napot, legalább elfoglalod magadat ! Itt is ilyen bosszantóan esik. nem esik rendesen ha már, csak annyira hogy hadd cseperegjen, mert még kisütne! És ami a bosszantó:Csütörtökre ígéri a szebb időt !! Nnna B+!! ,
Megint a garázsban zasszony csak nevetett...
Ja láttam azok lazák is voltak imbuszos.
3 csavar es lejon a fejidom.
Azért ha lassan is de tisztul a gép mindenhol.
Mondjuk a gülük és a fejidom közötti részből ki imátkozni a bogárnyomokat...
Kék színű amivel után töltöttem utána meg megjárattam.
Zoli írja 5100as motult használt végig a 675be.
Az a vizecske? Kissé olyan mint a Duna esőzés után kicsit retkes ,annak tűnik legalább is a foto alapján
Próba cseresznye tapasztald ki ,amiről eltanácsollak az a xado ,azt minden fosba jó főleg Japánba ,azok mindennel elmennek
Nem tanácsolom csak a speedynek jobban tetszett a feles
Akkor ennyi köszi! Víz is kellett bele kicsi.
Végig 5100 at tettem bele.
6-7
Akkor azt tanácsolod következőre is ezt tegyek? 67-ezer között mindig lecserélem inkább max 6ezer eleje.
Finnyás bizony
Nekem a fel szinti jobban bejött ,kérdés mi lesz most majd benne ha okos kuplung lesz benne