Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak az öreg ER5-öt ismerem, az csörömpöl mint egy vödör csavar. 😂
Lenne kawasakid, hamar megszoknád :))
Hmm,elvoltam egynap 1000bkm-ek is.
Bar fiatalabb is voltam.
Egyes neha kattan,tobbi faca,de valmi elf 5w60 van benne,talan. 🤔
Nekem 2010-es Street Triple 1-2-be csattanós a váltó. Ősszel vettem és tettem bele Mannol 7812 4-TAKT Motorbike 10W-40 észteres olajat azzal is csinálta. Most szezonra vettem bele Fuchs Silkolene Pro 4 10W-40 fullos olajat és ezzel is csinálja. Nézegettem videókat youtubon és ott is hallatszik némelyiken hogy csattan 1-2-ben de van amelyik meg nem. Ez csak olaj miatt lehet? Kérdeztem egyik youtubert akinek nem csattant a váltója azt írta ő Castrol Power 1 Racing 10W-40 olajat használ. Ez csak olaj függvénye lehet? Egyébként hidegen ha egyesbe teszem is sokkal halkabb meg a kettes is, aztán ahogy melegszik hangos, marhára zavaró nekem.
Kuplungom old rendesen nem is hangos, próbáltam állítgatni, minél kisebb holtjátékot adni de nemigen változik.
Ha kis fordulatnál váltom el akkor van hogy még nagyobb fokozatban is csattan. Persze tudom húzzam neki és úgy pakoljam hogy legyen fordulat, arra van kitalálva és úgy szépen könnyen halkan vált is kettesből felfelé de az 1-2 az mindenképpen csattan. Tegnap voltam egy kb. 600km-es 1 napos Hódmezővásárhely - Balaton - Hódmező túrán két MT-07-es motorral voltak haverék. És sok helyen a forgalom miatt is meg néhol nem is siettünk és már baromira bemérgelt a váltó csattogása. Ilyen távnál nem is túl kényelmes már a 183cm-hez.
Helyes ,enyem is megjött
Ja,es meglett,Ez a ZBK sorozat elvileg valami csudikemenyitett nemelkopó fajzat. 🤔
Jaja, vilagos. Amig a gumi gyari meret, addig koser a muszer.
Akkor a jel a hátsó kerek ok jön a cdi be ,magyarul mind1 hogy mekkora az áttétel mert a kerek maga nem változott ,szóval a sebességet ugyanúgy jól fogja mutatni
Akkó erre is megvan a válasz. 😀
Angol fórumon aszongya az ember a hátsó kerék ABS jeladója a szenzor. Dyno-zta a vasat és ment a cájger.
Valahol van egy jeladó.
Inkább a cdi ből ,váltóban nincs elektronika
Akkor aranyosan 2%-kal tobbet mutat majd. 2.17%-kal, hogy pontos legyek.
Tuti a váltótól.
Igen, bar minimalis az attetel-valtozas. Kb. 2%. A muszered nem tudom, honnan vesz jelet, szoval a kijelzes tekinteteben passzolok.
No,felhívtam a pinkmotorst.
47-es van nekik kézben.A JT csak 47-est gyárt feketében.
hogy mit változtat ez azt gőzöm sincs.
Valszeg gyorsulás jobb,fene tudja kell e ez nekem,KM órában passz hogy változik. 🤔
Hétfőn ugyis megyek fehérvárra,beugrom a két lánckerékért.
A gyartonak (JT) hinnek inkabb. Foleg mert JT szerint minden osszecseng: az elso lanckerek, a hatso lanckerek es a lanc is 525.
Ja,de femszinuben meg van 46 os. 🤔
Neztem a gyarit,30 font+10 posta,az 17e,ezutan meg afa+kezelesi.
Az kb 20-22e egy vasdarabert.
Mist markakereskedesben lehet 18e itthon.
Az se 10e,vagy az unixos 8000 forintos ara.
Igaz az unix a JTR2014.46 ra azt hozza ki hogy 520 as lanchoz valo,a jt neg hogy 525-hoz.Dehat a net mindenhato. 😆
Mintha csak 50 és 47 foggal gyártanák.
Sztorno, most látom, hogy ez a szám ugyanaz, mint a weblapon.

Amúgy hiába keresek bárhol feketéből 46-ost, nincs találat. Lehet ZBK-ból nincs is 46 fogú
A JT oldalan ott van, feketen-feheren (vagy pirosan)
Nem tudom, milyen szamot hivtal vagy mi van az oldalon, de eszembe jutott, hogy egyszer keresnem kellett oket.
Van egy elerhetosegem, hatha...

Nagy Richard
SMS/Whatsapp: 06 30 703 2453
mail: webshop@kretzler.hu
Ja,csak rákérdeztem hogy 46-os fogszámú van e nekik.
Lehet csak elment reggeltől estig dodzsemezni a vidámparkba.
Majd holnap ujrapróbálom hátha.
Meg megkerdezem a pinkmotort.
Amúgy fasz kivan,675 van mindenhol keresőben,a következő az a 750-es,mást választani sem tudok.
5 éves motor.
Még a JT katalógusban sincs meg.Vagy régi a katalóg a pinkmotorsnál.
Erdekes, most veszek toluk sokadjara szelephezagolo lapkakat, kuplung lamellat, egyeb lofaszokat... soha semmi nem volt.
Igaz, en nem hivtam oket. Kosar, SimplePay, csokolom.
Feladtam a céget,nem veszik fel csak valami csetes kérdezés van,de ott meg nem elérhető egész nap.