Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátt,az emberek többsége hülye,kell nekik a fócvágen még ha hulladék is,sokan hasonlítanak rád.
Ahhoz képest pörög a bolt,nem tértek át az emberek az opelre.
27 éves astra 300 ezerrel az órában 8,9 liter gázt eszik százon
kb 10 km aszfalt 5 km csatornapart/ utazás
most 355 a gáz
lehet számolgatni jogy milyen kibaszott olcsó a fenntartás
Ez csak a blabla.......
Az igazsag az hogy a fócvágen minimum negyedszazada biceg a minoseg es a tipushibak teren,Csak ha a 4-es golfot nezzuk,de van gond az elejtromosaikkal is.
Ehhez kepeset a byd aki nincs 10 eve az elektromos autoival jelen egesz jol all.
Mmmmmmm,majd kapsz ezert. 😆
Ez igaz. En is eleg reg ota foglalkozom az emberek problemaival, en is mas szemmel nezek egy-egy egyedre.
Sok mindent meg megmagyarázna. 😁
Nem is akarok ugyanaz a ketegória lenni.Viszont az autóiparban tevékenykedem 30éve,bőven volt alkalmam találkozni a 100ezrestől a 100milliós autóig minden márkával,hidd el,más szemmel nézek egy autót,és ez általánosságban igaz azokra akik autókkal foglalkoznak.
Na látod.
A kérdés előtt nem,te autista vagy?
Írtam hogy nem?
Te kb 10-12 éves német gyártású kb középkategóriás járműveket veszel használtan,.Ne viccelj. 😆
Nem vagy ugyanaz a kategória mint az új villanyautó vásárló.
Pénzben tuti nem.
Milyen érdekes,eddig a bmw volt az isten most meg byd
Hátha csalódok és sorolod melyik BYD modell hol hibádzik,de ezek kb minden autómárka minden tipusán előforduló szórványos gondok.
Hát akkor miért kérdezted?
Biztos lehetsz benne hogy más szemmel nézek egy autót mint te,főleg ha mellette állok.
És te lennél a "nem laikus"? 😅 A kínaiak eljutottak oda 3 év alatt, amihez a Teklának 15 év kellett. Nyilván vannak hibák, de gyorsan megoldják. A BYD épp most vett konténer szállító hajókat, így a logisztika is saját kézben.
Biztos voltam benne.
Hááát inkább az jut eszembe, hogy senkit sem ismersz, nálunk is van igen kevés egyed többnyire alkeszok akiknek nincs, de kéne mindnek. 😁
luxus
csomó embert ismerek akinek nincs
van ismerős család akik bringával járnak mindig ide-oda de ilyen 30+ távokra is
pedig tudnának kocsit venni de nem akarnak
persze sok olyan van aki nem tud venni és léteznek
az hogy szükséges az a fogyasztói társadalom nevű eszme hiteti el veled
meg a lustaság
Sehol egy konkrét eset,sehol egy modelltipus,csak úgy általánosságban hogy a kinai autók.
Főleg úgy hogy még az sincs leírva hogy belsőégésű modellnél volt gond.
A horpadás és karcolás a nem megfelelő tárolás-szállítás miatt lehet,a leégett elektromos busz meg,nem csak a kínai ég le,európai is.
De a fócvágen elektromos autóiról is lehetne egy budipapír hosszúságú listát írni,a dízel és benzines modelljeiről meg könyvtárat megtölteni.
Leírnál pár tipushibát dolphin és atto3 modelleknél?
Vagy esetet hogy mi volt a gond?
Ne csak a pozitív tolgokat ragadd ki abból amit olvasol,sajnos erre hajlamosak a laikus emberek
https://www.vg.hu/cegvilag/202...
Vagy 100 éve nem luxus nyugaton és már nálunk is 50 éve kötelező főleg vidéken, már bp külvárosában is mivel a tömegközlekedés igen vacak az egész országban, megoldhatatlan autó nélkül bármiféle meló, ügyintézés, bármi.
Semmi gond,vedd meg nyugodtan.Csak nem tudom az egod hogy fogja tudni elviselni,bár az tény hogy a bidé első logójánál ott volt egy bmw embléma az asztalon.