Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előbb rozsdállt el a csomagtér ajtó az üveg alatt.Mondjuk F volt,Le lett cserélve G kombira,azt meg ellopták mielőtt baja lett.
Ha felszívom magam kap egy Z20LET blokkot egy LEH csigusszal.
Ezzel baszták el sokan a bájert is ezzel az irreális hosszú csereperiódussal.
Jahhhh,a szívócső műanyag csappantyúi.Köszönik jól vannak.Az EGR járatokat viszont eltömte az EGR hiba.
Dehogynem amelyiknél szigorúan betartották a 30e-s csereperiódust azok mára már olajzabálók lettek mind, enyém is csipegeti 3000 - ként egy 3-4 decit azért kér magának
Nem a szelepfedélben a műanyag szívóházban van egy pillangósor osztott csatornás mindegyik torok és 4000 fordulat alatt mindegyik torokban az egyik csatornát elzárja 4000 felett meg kinyitja
Ez a húgy metál (volt kollégám hívta így) volt a miénk anno. 1.4 Twinport motoros.
Nagy P-ö bötű a jele a twinportnak az első ajtókra rakták fel anno.
A szelepfedélben lévő bizgere,vákumszelep asszem.
Persze..... attól mert twinport, még ecotec motor van benne...
Szelepfedél feletti műanyag baszás felirata.Pontosítás.
Meg akkor amikor a twinport szelep műanyag baszadékai megadják magukat és széttörnek na akkor van csak igazán keverés mizéria meg csörgés zörgés csattogás
Nem,a szelepfedél felirata az.
Meg az 1,4-es sosem ette.
Látod látod.... hülyeséget beszélsz megint nem mondtam hogy olajevő....
Azt írtad, hogy nem ecotec.... de az....
a gyári adat meg a maximális megengedett olajfogyasztás, van amelyik kéri, van amelyik nem.... nem állítottam mást, mint hogy de ecotec a motor.... az vagy nem az?
Ha ráírom neked hogy 2 Fast 2 Furious akkoó 1000 lóerős lesz?
Mondtam én, hogy eszi az olajat? anno mikor vettem akkor márkakereskedésben szóltak első olajcseréig enni fogja után nem. Így is volt.
Összekevered a szezont a f@szommal. Eccer nem írtam, hogy az opelka olajzabáló.
Más az egr,más a vezérlés az okoskerékkel,más olajteknő,kipufogó stb.
Van mindkettő,láttam elől-hátul.alul-felül őket.
És a vicces rész hogy a régebbi ecotech nem eszi az olajat,az újabb classic twinport 2-2,5e km-enként 1 litert,a Hastra twinport ami megint más az meg 30e alatt SEM eszik egy dekát se.
Mindegyik twinport kb 130e körül jár a régi ecotech meg 220e felett.
A magyar ecceri ember meg olyan mint az egybites,höhö.......höhö......ekotek........höhö........olajevő.........höhö.
Hat mi van ráírva a motorra? Twinport? A faszt.... ecotec
Jó a ki tt-je a fiamnak szeressük igaz kinyomod a szemét és semmi nem történik, de csóróskodni tető nélkül fasza!
akkor ha az egyik fele zárva van, akkor van ez a keveréses mizéria
Tudom hogy ebben IS pro vagy....................de nem,sokmindenben,ebben nem.
Egy halom változás van rajta.Nem részletezem.Nem ecotec,bárhogy bizonygatod.
Gyári adat szerint 0,6l olaj/ 1000 km normális ezzel az erővel dízel is lehetne
Dehogynem ecotec motor van benne....
De az kérlek.
A twinport a befecskendezésnél megpörgeti a nyálat úgy jut be így mondták anno mikor opelem volt.