km órában 199xxx km, fel is tűnt hogy épp 200 e alatt, később a cimbora megtalált egy olajcsere matricát 3-4-évvel vissza cirka 240 e km el feliratozva !
épp fel tette a kérdést hogy leveszi a matricát mikor rá szóltam, hagyd ott, más is megtalálja később, ha már vissza tekertette jó magyar módon az órát akkor küzdjön is meg a vételárért !
. 9 litert eszik gázból automatán benzinnel indít utána maga automatika vált át gázra . Fontos kb 7-8 liter benzin legyen benne a ac pumpa hűtése miatt több azért felesleges mert bele romlik a navta állilag
Előtte legalább is annyit fogyasztott, mielőtt bele került volna a gáz. Nem is beszélve róla, hogy a raktérből vette el a helyet a tartály. Na nem mai rendszer volt valami lovátó vagy mi a szösz. Az akkori okosok megmondták, hogy felváltva használjuk a benzint és a gázt, persze mi szartunk rá csak gázon ment.
a sok hülye meg azért kap agyfaszt 200e km-nél, mert az valójában 500-600e, csak neki igény szerint visszatekerte a kedves kereskedő, mert 1m-ért akar venni autót, de legyen 200e alatt óra szerint
tessék, ha ez az igény, megkapja
az 1,7 meg nem dízel, az 1,9 vw meg állítólag az egyik legtöbbet bíró motor, 300e km egy dízelnek meg sem kottyan, ott még bejáratós
Viszont neked, a saját logikád szerint kötelező lenne váltani egy 206 1.4hdi-re, mert az kevesebbet eszik és abban is elégeted az olajat a hengerfalról (is)
cimborám mondta hogy vidékről inkább behoznak egy tesla-t egy céghez tölteni, vajon miért ?