Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én szólok a napnak feljön az égre és motorozok. Ha már nem kell lenyugodhat.
A mévleges teljesítmény kétszeresét , kerekítve.
Ne adj okot nekik.
halkan megsugom hogy a xenon kevesebbet fogyaszt mint a normál égők
én leálltam a xeon projektel
az amper ellátás is necces lett volna, meg a hely is, ráadásul büntetnek is majd érte, szóval spóroltam egy tízest
félő, hogy így lesz.....ezt szerintem már a rendőrök sem akarják, de nincs választás....
""az a baj, hogy a gyári világítása igen gyér, s úgy gondoltam, hogy én a 4300-as kelvin számút választanám, mivel ez van a napfényhez legközelebb, s talán nem annyira feltűnő, mint a kék például, ezenkívül felénk a rendőrök is xenonnal járkálnak, tavaly pl exem sógora xenont kapott a kollégáktól, s nem igen hallottam, hogy büntetnének érte,"" Majd fognak januártól , mert bevételi kényszer lesz. Nem a tolvajokat fogják fogdosni.
Szerintem a normális 4300 K körüli színhőmérsékletű égőkkel nincs különösebb baj.Ha JÓL BE VAN ÁLLÍTVA! A gond a 8000-es kék égőkkel van baj.
üdv, amikor a balesetem volt elötte 1 nappal megállitott a rendőr ,frissen beszerelt 8000K-s xenon szett volt a 954-esembe , csak azért maradt meg, mert kivetette velem a rendör, pontosabban meg akart büntetni, és mondtam neki hogy 1 percen belül vissza tudom állitani az eredeti állapotot, azt mondta nekem ha igy lessz eltekint a feljelentéstől, kiszedtem bedugtam a gyári égőt, és igy megusztam , egyébként pedig ha jol tudom ha van mübizonylat a szettről akkor nem büntethet meg , természetesen nekem nem volt mivel nem gyári tartozék, és nem az erre szakosodott céggel tetettem be. a 4300-as szett az meglehetősen hasonlit,az eredetihez, ACTION barátomnak nemrég szereltük be a zx12-esébe, nem panaszkodott ugyhogy elvileg jó, viszont ugy tudom hogy a suzuki szalonba már ezekkel a szettekel adják el az uj gépeiket, egy barátom szállitja nekik a szetteket, szerintem ha fiatal a gép akkor már megeszi a rendőr hogy gyárilag került bele, de egy öskövületbe nem fogja, az necces. ennyit akartam, az biztos hogy a zx12 félelmetesen világit a bixenon szettel, és elvileg nem cseszegetik érte, nekem is lessz de kizárolag a 4300ast teszem bele. üdv mindenkinek
Ha jól gondolom, hyod van. Nem tudod a h3-ast átalakítani, mert szarul fókuszál, rövidebb az izzó. Meg a xenon izzó vastagabb, nem mindegyik tipus fér be a lámpába.
az a baj, hogy a gyári világítása igen gyér, s úgy gondoltam, hogy én a 4300-as kelvin számút választanám, mivel ez van a napfényhez legközelebb, s talán nem annyira feltűnő, mint a kék például, ezenkívül felénk a rendőrök is xenonnal járkálnak, tavaly pl exem sógora xenont kapott a kollegáktól, s nem igen hallottam, hogy büntetnének érte, kb olyan, mint a pirosnál előre menés, azért se szólnak felénk jó ideje, s januártól ugyebár jogos is lesz

az átalakításon még agyalás megy, mivel az a lényege hogy oda legyen fogatva valahogy, s ne essen ki, ez megoldható akár műanyagozással mivel, úgy láttam hogy nem nagyon tér el a két foglalat egymástól, talán az egyik kisebb a másiktól vmennyivel, még ezután kell járnom, melyik melyik s úgy kitalálni vmit
Egyrészt kockáztatod hogy megbüntetnek a xenon használatáért, plusz nem igazán értem, hogy az átalakítás hogy fog működni?
üdv!

azután érdeklődnék, hogy motorba nézek xenont, viszont tompitott h3 távolsági h1es külön burába van, projektoros, s hát találtam most 13500-ért h1-est duplát, kocsiba való, van különbség kocsi xenon, s motor xenon között vagy ugyanazok?

gondolkozok hogy átalakítom a h3as gyári foglalatót h1-esre s így bele tudom rakni mindkettőt, megodlható szerintettek?
na lemaradt a vége......
tehát a jó szar úton néha olyanokat villognak hogy 1-2 másodpercig vakon haladsz.....
pl 51es út kész káosz
jobb tuti nem lett, de szerintem rosszabb sem
csak akkor 55ös izzókkal járt a nép
beállnak mögéd 4db 110es égővel és úgy érzed hogy a tarkód sütné a nap......
meg a jó szar úton
Ma már minden gagyi kínai...
Nem lehet, hogy akkor még jobb volt a szemed? Engem nem zavar, hogy nem látok.....emlékezem....
hanem akárki akármit mond egyre szarabb éjjel közlekedni
volt szerencsém majd 250km levezetni éjjel de irtó szar volt
majd minden lámpa az égbe világít, mindenféle szar xeonok, 110w meg mittudomén milyen égőkkel jár java nép
15 éve amikor intenzíven jártam az éjszakákat sokkal jobban lehetett látni, akkor csak a köcsög ködlámpásokat szidtuk
sok évig jók voltak úgyis.1935-körülig. Azt a fényárt !
Ezért használok karbidlámpát......nagyon állat és írhatom xarbidnak is....
Vigyázz nehogy valami más süljön el.Rendesen odanyúlsz , még előfordulhat .
mi ebböl a tanulság? Ne vegyél használtan xenon-t (csak ha tudod mennyit ment elötte) én most adtam el egy uj bixenon szettet , és arra mertem felelösséget vállani mivel vadonat uj volt, tavaly adtam el egy használtat (de azt én használtam kb 2 napig) Mennyit adtál érte?
akkor ívkisülő.....
Ja és ez nem izzó, ÉGŐ, nem izzószál van benne, hanem ívkisülés.
"Elöregszik".Lejár az üzemideje.Megnő a belső ellenállása. A trafóból kap 32-35V körüli ívfeszültséget , és az már nem képes a megnagyobbodott belső ellenálláson az ívet létrehozni.