Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"E" jelzés kipufogó doboknál biztosan állítom, hogy nem kell. Világításnál már nem ismerem a jogszabályt... irányjelzőnél, ha jól tudom kel... (nem 100%)
Magyarország 2011......
Szerintem meg forduljon fel akkor az összes, a mi pénzünkből kapják a fizetésüket, nyugdíjukat, a mi pénzünkön tanulnak és akkor még baszogatnak is minket ilyen szarságok miatt.Örülök neki ha nem mehetnek nyugdíjba hamarabb, mert szegényeknek olyan stresszes a munkájuk ,persze kurva stresszes lehet a polgárt baszogatni az út szélén Egyedül a tűzoltókat értem meg , és sajnálom ha nem mehetnek hamarabb nyugdíjba.De erről ennyit nem is ez a lényeg csak azért szerintem kicsit bosszantó.
Minden hozzáállás kérdése, mármint a rendőrhöz való hozzáállás és ugye valóban ne legyen nagyon nagy gond a motorral.
Ha jól van beállítva a fényszóró, azaz nem vakít.... akkor senki nem fog belekötni. Ennyi.
Általában csak úgy nem lehet kivenni az izzót, de még oda sem látni hozzá. Szóval nem látni, hogy mi világít..... xenon hatású izzók meg régóta vannak.
Persze, volt benne egy kis rosszindulat is.... Én csak azért írtam amit írtam, hogy feleslegesen nem kellene feszíteni a húrt, mert ha olyan rendőrrel akadsz össze és még meg is magyarázod neki hogy márpedig Neked van igazad, biztosan fog találni olyan dolgot, amiért megbüntet.....
A rendőrség nem rendel be motort vizsgálatra, csak az NKH, de -mint általában- egy berendelt motoron mindig rendben van minden. Bolond lenne az, aki vajjal a füle mögött menne vizsgálatra....
Kicsit rosszallóan érezhető az "okos" megjegyzésed.

Nem tiltja törvény és jogszabály.
A fényszórókra vannak szabályok, jóváhagyási előírások. Az, hogy mi világít benne..... nincs szabályozva, tiltva a xenon.
Arra meg külön kíváncsi lennék, hogy melyik okos jogász állna melléd innen a fórumról, hogy képviselje az ügyedet...
Nos, én nem így tudom. De szerintem Téged sem vigasztalna a tudat, hogy igazad lehet, ha pl. a rendőrség berendelné a motorodat egy vizsgálatra. Amíg a vizsgálat tart, persze nem lenne motorod, aztán úgyis találnának valamit, csakhogy Neked kelljen fizetni....
Vagyis nem kell rendelkeznie E-betűvel annak a cserealkatrésznek, amit mindenféle átalakítás nélkül be lehet szerelni.
Ezt már kitárgyaltuk sokszor a jogász és a gyorshajtás topikban.
És?
Magyarországon nem kötelező az "E" betű semmiben.
Nem erre a cikkre gondoltam. Valaki megkérdezte tőlük levélben és bemásolta valahova az NKH állásfoglalását a xenon-ról
Autónál vannak előírásai, de motornál hogyan már a mosó és a magasságállító....?

Nem lett helyette másik és nem is lesz, főleg nem rendszámos!
Kicsit nagyon megsérültem és átértékeltem az utcai motorozást Mo-n.... így 26 év után. Mo-n egyszerűen nem szabad közúton motorozni! Mellesleg keményen hazavágott anyagilag az eset, gerinccsigolya törés, kéz, láb műtét.... szóval
Tiltva nincsen, csak éppen hiányzik az izzóból az "E" betű....
Köszi az infókat és sajnálom a mocid , szép gép volt.És nem lett helyette másik?
Most már értem a H1 módszert, tényleg betyárszarnak tűnik Hát nagyon gondolkodok rajta hogy beletegyem a xenon a motorba.Pont most olvastam a Fastride magazinba egy xenonról szóló cikket ami szerint tényleg nincs tiltva motorba, vagy legalábbis nincs kikötés miszerint kellene az automata állító berendezés és a fényszórómosó, de attól tartok ezt a cikket a rend éber őrei nem olvasták, egyébként szerintem Te is erre a cikkre gondoltál.
Jogilag nem vehetik el a forgalmidat.
Több topikban is szó volt róla, hogy tiltva nincs. NKH-nak van egy állásfoglalása, de az ugye egy vélemény.... nem törvény és jogszabály.
Ha nézted a képeimet, akkor láthatod, hogy -sajnos- már nem fognak baszogatni, de eddig sem tették. Jól volt beállítva, normálisan, szabályosan közlekedtem.....a baleset előtti 3.5 évben 1x sem állítottak meg!
1. Bi-Xenon H4
2. xenon+H1
Gino nem kell bocsánatot kérned , hogy közbeszóltál!
Nem vagyok valami penge ebben a xenon-os témában és nem tudom , hogy , hogy van megoldva a tompított xenon + távolsági H1.Robiii esetében is így lehet?Ha azt írja , hogy H4-es akkor az , hogy van összehozva a két különböző világítás?Nem értem.Egyébként írod , hogy Neked már régóta xenon van a motorodba, a rendőrök nem baszogatnak érte?Én még csak gondolkodok a xenon-on ,de ha a rendőrök nem szívatnának érte akkor nem gondolkodnék rajta.Nem szeretném, ha a helyszínen elvennék a forgalmimat.
Bocsánat, hogy közbeszólok.
1. A "tompitott xenon és a távolsági H1"-es kombináció egy szar.
Egyik sem tud a foncsor gyújtópontjába kerülni, ezért nem is világít jól, a minőségük meg
Jól látod, H4 helyére csakis Bi-Xenon!
Az utolsó mondatodhoz pedig annyit fűznék hozzá, hogy ha Bi-Xenon van a gépedben és jól van beállítva, akkor éjszaka sem kell távolságira váltanod, mert a tompított xenon teljesen elég!
2 éve mikor én beleraktam a Bi-Xenon-t, azóta párszor kapcsoltam csak távolságira....de szinte csak azért, hogy ellenőrizzem működik-e.
godesz
Mennyit volt már használva?És árat is írhatnál ha nem gond!Esetleg márka?
Robiiii akkor sajnos tárgytalan, mert ha már rászánom, hogy teszek bele akkor minimum bi-xenon, pont a távolsági fényszóró nem xenon akkor nem sokat ér a dolog csak látványos.Pont annak kellene xenonnak lenni, hohy éjszaka lássál is, szerintem.De azért kösz az infókat.
csak a tompítottja xenon a távolsági sima halogén.Szinte vadiúj állapotban van.csak a foglalat végett lett kibontva a dobozból de sajnos nekem nem lett jó mert h7-es izzóm van benne meg hát ajándékba kaptam.tartósságra a sima xenonos tartósabb mint a bixenon.06305883837 a számom a többit megbeszéljük ha érdekel.
üdv.nekem van egy elado.h4 bi-xenon 6000 K és nem slim
Robiiii
Engem érdekelne a xenon, csak pár kérdésem lenne.sima xenon ami csak távolsági fényszóró vagy bi-xenon?hány kelvines?a trafó slim vagy pedig nagy méretű?Ja és mennyiért adnád el?
valaki tudja,h. a vape gyujtás elbirja a szenont?
szia,
nekem mindig 4300-as volt a motorjaimban. soha megsem kérdezte egy fakabát sem hogy xenon-e..
rakasd be, király lesz