De az ha haszonszerzésre használja az autó tulaja akinek nem is kell vállalkozónak lenni, a 2020-as eu-s döntés értelmében minden tevékenység ami bármilyen haszonzerzéssel jár az kereskedelminek minősül. Ennek a döntésnek az alapja az volt, hogy mikor a mobilitás csomagot összeállították és minden tagország jogrendszerét átvizsgálták kiderült, hogy a svédeknél ezt nem szabályozta semmi (nálunk igen és úgy ahogy írjátok hisz én is így tudtam míg utána nem néztem pont az itt lévő polémia miatt) ezért az eu-s bíróság így határozott és 2024 jan 1-től minden tagállamra ez érvényes és azóta itthon is büntettek már érte hisz addig a 7.5t-s autókra sem kellett ha csak a saját cége áruit vagy munkaeszközeit szállította, amit linkeltem az épp egy ilyen tavalyi ügyet véleményezett mint szakértő.
Mindenhol ÁRUfuvarozásról és ÁRUszállításról van szó. A szerszám, az alapanyag nem áru még akkor sem, ha azt a kőműveskalapácsot, 3*1,5mm2 MBCU-t, tulajdonképpen el lehetne adni, ha az lenne a CÉL. De nem az...
Ja, kihagytam a személyszállítást, de detto.
Itthon nem fog kelleni csak ha külföldre megy tehát helyi embert ez hidegen hagy, igazából tényleg a fuvarozókon fog ütni, de azért nem árt tisztában lenni a valósággal ezért érdemes utánanézni mindennek mielőtt fizetni kéne főleg, hogy ennél az esetnél milla fölött indul a bírság alkalmanként.
folyamatosan
minden útkereszteződés előtt/ után
mindent jegyzetelek 2 példányban, kínából rendelem kartonszám a tollbetéteket mert annyi fogy
aztán éjjel amikor nincs nagy forgalom gépre viszek minden adatot
nem értem miért nem a járdából csináltak bicikli utat, gyalogos alig van pl a kőrúton működő bolt is alig simán lehetett volna bicikli sáv
30 éve még 100x több gyalogos volt
Az nem bringás lenne 😅 Elektromosan eljutnánk a dömösi parkolóig addig ahol már az utat lezárták sorompóval a sok hülye túrista miatt. 😅
Aztán felmásznánk dobógókőig enni egyet a bográcsosoknál. Voltunk arra tavasszal mármint dobogókőn de dobogókőtől lefelé nem ajánlották a figyelmeztető táblák a túrát. Akkor egy kisebb túrát csináltunk a hegytetőn. urbexhely van rendesen. Egy városnyi épületet nyelt már el az erdő amit benőtt meg van az erdőbe annyi drótkerítés fele formán bedőlve, hogy nincs annyi a délihatáron 😅
Egész lepusztult hely az a dobogókő az a szerencséje ahogy a természet visszavette ami az övé jótékony takarásban tartja a magára hagyott gyárüzemeket, szállodákat. Az aki a főút felől megy nem is lát ebből semmit aki besétál az erdőbe az látja milyen pusztulat van ott(szemeit körbeforgató)
az ilyeneket kellene mind bedarálni
nekem is van dízel bőven 300 feletti futással 20+ évesen és még induláskor se tol ki látható füstöt pedig forgalmi szerint euro3
persze a forgalmi hazudik mert az első szériás tdi verzió euro3 ez meg crdi csak baszott a forgalmazó utánajárni
Amúgy abból azért elég nagy parasztlázadás lenne, ha a kőművesnek is tahó kellene hogy elfukarozza a betonkeverőjét mert az már szállítmányozás 🙈🤣 Szeeintem van annyi furgonos az országban mint taxis. 😁
Egyelőre még csak terv van bejönnek a bringaút a Szentendrei-szigetre kis hídon aztán Kisoroszinál menne vissza szintén kis hídon Visegrád felé. De ide nem akarnak hidat építeni csak Mohácsnál az a biznisz. 😁
Úgy látszik addig már nem ér el karigeri keze.(kezeit széttáró) A panoráma úton tuti nem tekerek családdal pláne nem. A hegyeken át sem tetszene bicajjal alig bírom előzni őket amikor szentendréről visegrádra megyek. Azért megkukkantom a góglét hátha van valami változás. Ha nincs marad a dömösi rámszakadék túra 😅
a bringautak viszont nagyon faszák(meghajlós) Én már elbicikliztem a margitszigetről szentendréig hibátlan a bringa út(meghajlós) Ha erőt vesz magán a család akkor a következő szentendre visegrád lesz majd visegrád esztergom. Azon gondolkozom valahogy be kéne jelentkeznem pestre, hogy karigerire tudjak majd szavazni(meghajlós) Arra gondoltam lacám, hogy bejelenthetnél a lakcímetekre amikor a szavazás van 😅
az azért jó régen volt
95 felé lehetett olyan diplomákat beszerezni ahol az utolsó év teljesen meg volt csinálva
minden zh minden egyéb beadandó feladat, diplomamunka minden megvolt full hivatalosan
akkoriban 120 felé indult egy ilyen akció fizetés lehetett 30 felé
akartam venni a vasúthoz a plusz pémzért de végül semmi se lett belőle
seggnyalás nélkül hiába lett volna diploma nem jutottam volna előrébb
utána amikor a számítógépes rendszer elindult 3x ennyi lett a diploma mert ott végig csinálta a megbízott minden évet
anno ismertem pár rosszarcú speditőrt akik mindenben is benne voltak, lehetett menni ukrán ribiket is tesztelni
haver volt párszor, tetszett neki 😂
Ja, kihagytam a személyszállítást, de detto.
minden útkereszteződés előtt/ után
mindent jegyzetelek 2 példányban, kínából rendelem kartonszám a tollbetéteket mert annyi fogy
aztán éjjel amikor nincs nagy forgalom gépre viszek minden adatot
30 éve még 100x több gyalogos volt
Aztán felmásznánk dobógókőig enni egyet a bográcsosoknál. Voltunk arra tavasszal mármint dobogókőn de dobogókőtől lefelé nem ajánlották a figyelmeztető táblák a túrát. Akkor egy kisebb túrát csináltunk a hegytetőn. urbexhely van rendesen. Egy városnyi épületet nyelt már el az erdő amit benőtt meg van az erdőbe annyi drótkerítés fele formán bedőlve, hogy nincs annyi a délihatáron 😅
Egész lepusztult hely az a dobogókő az a szerencséje ahogy a természet visszavette ami az övé jótékony takarásban tartja a magára hagyott gyárüzemeket, szállodákat. Az aki a főút felől megy nem is lát ebből semmit aki besétál az erdőbe az látja milyen pusztulat van ott(szemeit körbeforgató)
nekem is van dízel bőven 300 feletti futással 20+ évesen és még induláskor se tol ki látható füstöt pedig forgalmi szerint euro3
persze a forgalmi hazudik mert az első szériás tdi verzió euro3 ez meg crdi csak baszott a forgalmazó utánajárni
https://www.youtube.com/shorts...
95 felé lehetett olyan diplomákat beszerezni ahol az utolsó év teljesen meg volt csinálva
minden zh minden egyéb beadandó feladat, diplomamunka minden megvolt full hivatalosan
akkoriban 120 felé indult egy ilyen akció fizetés lehetett 30 felé
akartam venni a vasúthoz a plusz pémzért de végül semmi se lett belőle
seggnyalás nélkül hiába lett volna diploma nem jutottam volna előrébb
utána amikor a számítógépes rendszer elindult 3x ennyi lett a diploma mert ott végig csinálta a megbízott minden évet
anno ismertem pár rosszarcú speditőrt akik mindenben is benne voltak, lehetett menni ukrán ribiket is tesztelni
haver volt párszor, tetszett neki 😂