amíg vezet az vezetési idő, ha nem vezet az lehet munkaidő
pihenőidő ismét más dolog
amúgy annyiból jó hogy a vezetési idő is a munkaidő része lesz szóval fizetheti a kőműves a túlórapénzeket, szóval még drágábbak lesznek a munkák
Eszerint sajnos igazad van, ami teljesen agyament, mert egy építési stb vállalkozónak nem gépkocsivezető a munkaköre, azért vezet 5-10-100km-t hogy a munkáját elvégezze. Így a pihenőidő sem definiálható, mert az a 2x1 óra a munkaidő amíg vezet, és a 8 óra amíg a falat vési az pihenőidő?
Na tehát, nemhogy indiai a tulajdonrész nagy része, még a gyártást is elvinnék és indiai cigányok szerelnék össze a ktm motorokat. gy viszont egészen biztosan megjön a kedve az embereknek a vásárláshoz.
Kevesebb típus, és KÖLTSÉGCSÖKKENTÉS (tudjuk mi ez).
Ha te használt ruha kereskedő vagy és viszed a teddy hengeredet festeni, akkor a rendőr valszleg tovább enged. Ha viszont kétséges, akkor feljelent, mert gyanúja van rá, hogy szabályellenesen nem használod a tachográfot, és majd bebizonyítod ha tudod, hogy neked ezt mégis lehet. Ha a gép viszont a vállalkozás nevén van, akkor szerintem ezt nehezebb lesz.
A szabályozás célja az, hogy az ügyeskedők dolgát megnehezítsék, és a nav meg a rendőrség évtizedek óta ezt csinálja reggeltől-estig, a rutinjukból fakadó tudásukkal katedrájuk lehetne az egyetemen, ide azért majd kell a fifika, ha valaki át akarja őket verni.
Ráadásul a bizonyítási kényszert is megfordíthatják, ha akarják.
Nem, a fél évvel ezelőtti polámiánkból kiderült, hogy amennyiben nem lépem át a határt nem kell még akkor sem ha céges a 3.5 alatti, de 2.8-nál nehezebb járművemet vállalkozásra használom vagy csak a festő cuccomat viszem egy albimba amivel pénzt keresek viszont amennyiben ugyanezen okokból átlépem a határt akkor kell a tacho, vazz nem bonyolult értelmezni a szabályt mindössze a sajátszámlának a fogalma volt kérdéses, de anno ennek is utánajártunk amiben az eu egy svéd példa okán gyakorlatilag bármilyen használatot amivel a tulaj pénzt keres azt kivette a sajátszámlás fogalom alól, de ezen már egyszer túlléptünk, nem kéne újra kezdeni hisz a gugli jóbarátunk.
Nem csak nemzetköziben vagy is nem úgy ahogy érted belföldi fuvarozás esetében is kell a tahó ha a kisáruiszállító vállalkozás furgonja soha nem lépi át az országhatárt(kezeit széttáró)
Ez azért hülyeség mert mindenki haszonszerzésre használ egy járművet ha azzal megy munkába 😅 Ha a nejed ifával jár be az Aldiba dolgozni neki nem kell tahó 😅 Igen te kivesészted én meg belinkeltem azt amit laller. Ez itt egyértelműen leírja arra kell tahó amelyik vállalkozás autója kifejezetten áruszállító. Szóval maga a vállalkozás is árufuvarozói vállalkozás ami azt jelenti, hogy más vàllalkozások áruját pénzért szàllítja a-ból b-be. Mondjuk pl. egy festéknagyker teherautója nem ilyen. Ha a vállalkozás nevén van az Iveco déjli 35 és a saját maga által forgalmazott festékeit szállítja ki a boltokba annak nem kell tahó mint ahogy az építési vállalkozás furgonjának sem amelyik a csavart, szöget állványt,betonkeverőt,szerszámokat szállítja a helyszínre.(Kezeit széttáró)
Így van, és akkor keress rá a sajátszámla jelentésére és kiderül, hogy mindenkire vonatkozik aki bármilyen módon haszonszerzésre használja a járművet viszont csak nemzetköziben kell ha csak itthon használod nem kell bele. Ezt veséztük ki a télen és sokszoros rákeresés után tisztult a kép számomra is.
Hát,szerintem ebben az esetben az eu vezetők semmit nem jelentenek,mert a vw konszern autóiból adtak el a legtöbbet európában.Az eu vezetők a belsőégésű kivégzéséért felelősek,legalábbis a tervéért.Bár érdekes,mert elektromosból is vw-ből adták el a legtöbbet európában,akkora szarban vannak.
Az, hogy a fószvágenné mi a mostani helyzet gondolataim szerint 90%-ban nem a cégcsoport a felelős, hanem az elvakult, bőröndnyi készpénzzel megvett hülye európai vezetők.(kezeit széttáró) A maradék 10% ban azért hibás a fauvé mert ha ezeket a bőröndöket ők raknák meg pénzzel és adnák oda semmi bajuk nem lenne 😅
Nem vagyok én rá függve semmire,feldobta a cikket,elolvastam.Nem,egyszerűen ki fog alakulni az arany középút,a vw miatt nem kell aggódni,nem hülyék ők.
Egy belső égésű motor minden szempontból rosszabb, mint egy villanymotor... tartóság, bonyolultság, szerviz igény, hatásfok, és persze az ár... egy idő múlva a leghülyébbek is rájönnek majd, hogy miért vennének drága elavultat, mikor ott az új, sokkal korszerűbb system.
Bakker, nagyon rá vagy függve erre az atv-s szemétre 😁 csökken az elektromos eladás? ugyan, gondolj már ebbe bele, mi lesz a jövő? egyszer csak rájönnek az emberek, hogy hó, nem is jó ez az elektromos, és megint újra elkezdenek benzines meg dízel autókkat gyártani? vagy pedig az lesz, hogy fejlődni fog az elektromos? nem kell túl sok ész ezt belátni, hogy hogy mi fog történni...
Aki nem száll be, az lemarad, és kínának hatalmas előnye van.
A volkswagened meg azt gondolja, hogy őt majd megvédi a múltja meg a tömege... de a nokia is ezt hitte, és két év alatt a 70%-os piaci részesedése leesett 5 százalékra, mára meg eltűnt.
itt most mi a kérdés? Csökken az elektromos újautó eladás? De hát csökken az összes többi is(kezeit széttáró) legalább is ami európában készül európai túlszabályozások miatti megnövekedett költségeken(kezeit széttáró) Egy bármilyen autó fogyasztói ára 2-2,5 ször akkora mint kovid előtt. Ehhez képest a bérek nem nőttek ilyen ütemben. De hát az élelmiszereknél is ugyan ezt látjuk meg szinte mindennél. Ingatlanokat meg hagyjuk is az külön állatfaj. 2018 ban 15 millás lakás most 50 +(fejét fogó) Amikor így megdrágul minden a fogyasztói bevételek meg csak alig emelkednek akkor az nem fogja a fogyasztást serkenteni semmilyen szegmensben(kezeit széttáró)
Az én tapasztalatom nyilván nem mérvadó de az országba jártamba keltembe azt látom, hogy rohamosan nő hazánkba az elektromos autók száma(kezeit széttáró) 2021 decemberében amikor megvettem a nejnek a dákót szinte minden nap megcsodálták, hogy ez elektromos? 😅 Abban az időben ami azért nem volt túl régen(óranézegetős) ha egész nap láttam egy elektromos autót közlekedni már az is csodaszámba ment. Most meg azt látom majd minden 10-ik autó elektromos. (kezeit széttáró) Menj ki egy parkolóba ahol áll 20 autó kettő tuti biztos elektromos lesz. (kezeit széttáró) Aztán gőzerővel építik kecsón az e merci gyárat de debrecenbe is kélszűl az e bmw gyár.
Fikázza mindenki az akksigyárakat. nem értik meg, hogy ez egy hosszútávú stratégia aminek nem most lesznek azonnal meg a jótékony hatásai hanem mondjuk 5 év múlva(kezeit széttátró) Ott majd azok az országok fogják majd a fejüket akik nem lépték meg azt amit magyarország mi köszönjük szépen jók leszünk akkumklátor téren(kezeit széttáró) Aztán addig még a technika is fejlődni fog, most egy 400 mázsás akksival elmegyünk 300-350 kilométert akár autópálya tempóban. Ezt a mennyiséget egy gyorstőltőn 20 perc fél óra alatt vissza lehet tőlteni. Szerintem ez már nem rossz de lesz ez ettől még sokkal jobb is(kezeit széttáró) Én a nejnek nem vennék benzines autót ingyen tőltjük ezt napelemről csendes, nem büdös és nyomatékos technológia ez.(kezeit széttáró) A dízel benzin vonalat ettől függetlenül még sokáig megtartanám ha minden azonnal elektromos lenne ott tuti lenne baj vastagon minden tekintetben erre még nincs felkészülve a világ. Ettől függetlenül gyorsabban fejlődik bármi másnál a vellanyautózás szerintem nem tekint vissza 10 éves múltra se amíg a hagyományos 100 plusz éves(kezeit széttáró) Azok is nagyot fejlődtek mondjuk. Az általam is szidott adbúrendszer egyébként egész jól teszi a dolgát a kibocsájtás tekintetében. Mióta vannak korszerű katalizátorok a benzin autó sem egy gázkamra. 😅
Az adblú rendszert is csak azért szidjuk mert nem stabil a megoldás. Egy állandó hibaforrás amit idővel szerintem ki lehetne küszöbölni.
Magam részéről maradhat minden hajtáslánc és mindenki azt választja ami számára as megfelelő.(kezeit széttáró)
Nincs itt túl nagy gond,nyilván ez a nagy eu 35-ös szigorból nem lesz semmi,legalábbis nem úgy ahogy azt ők most hangoztatják.Majd szépen beáll a világ egy 50-50%os megoszlásra aztán kész.
Én szurkolok a fauvénak meg mindennek ami európai de európa szoptatja őket a legjobban. Most már kína és Amerika is. Amíg ez a vezetés marad az euban sajnos nem jósolok nekik jót(kezeit széttáró)
pihenőidő ismét más dolog
amúgy annyiból jó hogy a vezetési idő is a munkaidő része lesz szóval fizetheti a kőműves a túlórapénzeket, szóval még drágábbak lesznek a munkák