Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugye a részvényesek *70% bukóval vásárolhatják vissza a részvényeiket, indiai cigányoknak tartoznak, sőt, ugyanazok a cigányok (is) szinte 50%-ban tulajdonosok ezért, és jövőre tervezik a teljes megvételt, és ugyanezek a cigányok fogják gyártani a ktm-et.
meg amit még nem is mondtak el, mert az, hogy mindent a nagyérdemű orrára kössenek, az biztosan nincs úgy.

Mit is mond a nagyeszű magyar* a szólásban?
Ami úgy néz ki mint egy kacsa, úgy hápog mint egy kacsa, és úgy is úszik mint egy kacsa, az egészen bizonyosan egy kacsa.

*értsd rá
Mondjuk remelem az indiai lesz olyan okos hogy bem a ktm sajat 790-890 blokkjat rakjak bele hanem a kinait,azon mar megoldottak a szetkopo vez.tengely gondot. 😃
A ktm névvel akarnak pénzt keresni,szart nem gyárthatnak mert akkor a most beletolt pénzük sosem térül meg.Közben a ktm már beindította a 2027 gp motorját.
Ez a ktm dologról még mindig azt gondoloma mit pár napja írtam, mindegy, hogy mit ír bármelyik fizetett influenszer, a gyár sajtósa, a vevő sajtósa vagy bárki, itt egy bizalomvesztés van ami eltántorít a vásárlástól amit persze nem konkrétan a ktm-re vonatkoztatok hanem bármire ami ilyen körülmények között vált tulajt. Nem bízom benne míg el nem telik pár év, d igazából a jelen esetben a bajaj ha tud olyat gyártani mint a ktm miért nem a saját nevén gyártja? Az nekem vonzóbb lenne mint egy magától csődbe ment amúgy híres márka nevén megpróbálni elsütni a saját fejlesztéseit amit persze még tagadnak, de később úgyis kiderül, hogy gyakorlatilag már az első közös gép nagy részében benne van.
Nem, nem árufurarozó a kitétel hanem a saját számlás szállítás aminek szintén utánanézhetsz a guglin ahol meg lehet találni azt az eu-s állásfoglalást ami egy svéd peres ügyet alapul véve azt hirdette ki, hogy minden(!) tevékenység pénzszerzésnek minősül ahol a jármű tulaja akármilyen formában pénzt keres még ha nem is vállalkozó, ez a mobilitás csomag kihirdetése után a hazai jogrendbe is így változott 2 éve, hogy nem minősül saját számlásnak amit addig itthon annak vettek amit íraz nevezetesen ha egy vállalkozás vagy magánzó a saját áruját a saját
járművével szálítja, na ez 2 éve nem így van csak eddig ezt senki nem ellenőrizte hisz csak jövőre kell a tacho tehát akkor lesz ennek jelentősége.
De, lehet vinni mindenedet tacho nélkül.........amíg nem léped át a határt, csak nemzetköziben kötelezőn tacho, ha mégis kimennél valahová akkor meg kell győznöd a kinti hatóságot, hogy nem használod a járművet semmiféle olyan tevékenységre amiből akár egy cent hasznod származik. Ha szerszámot talál benne a magyarázkodás nem lesz könnyű viszont a bünti milliós lehet ha nem sikerül.
A lényeg a végén.......
Creditor haircut: KTM offered creditors 30 cents on the euro (70% write-off). They voted yes in February 2025.
..
Bajaj also negotiated a call option to buy Pierer’s controlling stake outright. If they pull that trigger, Bajaj takes over KTM by 2026.

https://jeffbrines.com/2025/07...
És már megint egy 24es cikk.Figyelj,2025 október közepe van.Te tudod mi a különbség csőd és csődvédelem között?
Dehogynem, csődbe ment, pontosabban csődvédelem alá került.
Tudom, fajtádhoz híven belekötsz majd a csődvédelem kifejezésbe, de majd a többiek eldöntik a tenélküled is.
CSŐDVÉDELEM, ízlelgesd a szót.
https://www.forbes.hu/uzlet/kt...
Baszki,attól a ktm még létező motor,egyrészt már eddig is készült indiába ktm,másrészt nem gyártót veszel hanem márkát.
ha az a cikk aminek a részleteit belinkeltem az aktuális az viszonylag egyértelműen fogalmaz.
-Belföldön semmi nem kell
-kimondottan árufuvarozói tevékenységre vonatkozik. Ez olvasatomban azt jelenti, hogy egy cég fő tevékenysége a szállítmányozás aminek árbevétele mások portékájának a szállítása pénzért cserébe(kezeit széttáró)
Nem remegek, próbálom értelmezni a leírtakat. De szerintem is a saját szerszámaimat, saját névre megvett anyagokat ne vihessem a saját teherautómmal, mert azt mondják ez fuvarozás. Akkor a tesco-s zsemle hazafuvarozása is csak fuvarlevéllel és tachoval lehetséges gondolom.
Igazából megtörtént... A ktm néven most már nem osztrák ktm-et fogunk kapni, hanem egy indiai motort.
A legszörnyűbb az az egészben, hogy lehet, jobban járunk vele 🤣
Magadat neveted ki a tudatlanságod miatt?
Majd erre akkor térjünk vissza ha bekövetkezik,mert most 2025ben ez nem történt meg.
A ktm él, és élni fog.......legalábbis itt a fórumon.....ha már az enyészet megette a gyártósort és a befektető műanyag biliket fog gyártani mert az hoz hasznot neki, blődi akkor is kitart mellette. Mert hát nem ment csődbe csak most biligyár lett, lámpát meg lehet kapni ugyis mert kötelező az alkatrész ellátás🤣
A díj ellenében történő áruszállítás az az én olvasatomban azt jelenti, hogy a vállalkozás azért kap pénzt mert valakinek árut visz ki és a szállításért fizetnek szállítási díjat. Ez a fuvarozói tevékenység ami ha kizárólag belföldön van végezve a cikk szerint akkor sem kell taho.
ez a tahós-kodás az ilyen natix meg olyan cégekre lett kihegyezve ahol van egy halom 3,5 tonnás b kategóriával vezethető 10+ köbméter űrtartalmú furgon azt mennek hencidától- boncidáig meg az üveg hegyen is túl ahol a kurtafarkú kismalac is túr. Napi 1000-1300 kilométereket mennek ezek a sofőrök keresztbe kasul európán mindenféle megkötés nélkül akár 20 óra egybevezetéssel úgy, hogy hátul a raktérbe kialakított kis boxban alszanak. Tudom mert volt natixos bérlőt láttam is az autót tudom is a tempót(kezeit széttáró) Na most ezeknek csöcs lesz. Persze nektek is mert a temus lófaszaitok majd több pénzért érkeznek 😅
A ktm továbbra is gyártásba van,tehát nem ment csődbe.Csőd eljárás volt,de nem ment csődbe.Illetve de,a kilencvenes évek elején valóban csődbe ment.Egyébként az az "egy indiai befektető" már eddig is befektő volt.A gyártás áthelyezés még csak egy ötlet,és a kicsiket már eddig is ott csinálták,és igen a bajaj ebből pénzt akar,és nyilvánvaló hogy indiába a musztafa tized annyiért dolgozik mint ausztriába a Stefán.
Egy építési vállalkozónak nem kell a tahó, mint ahogy a klímaszerelő mesternek sem ha viszi ki a klímát a címre felszerelni pénzért.(kezeit széttáró) Ne remegj már mint sanyi 🤣
na igen találtam egy pontosabban fogalmazó cikket amiben már benne van, hogy csak belföldezés esetében nem kell a tahó.
Amit lalleréból olvastam az egyértelműen ezt nem fogalmazta meg. Mivel a gógle neked a jóbarátod akkor ha elolvasod értelmezd. Nem díjfizetés okán történő áruszállítás. Tehát ha én a retyó maszterral a gúnyáimat a saját boltjaimba szállítom akkor nem kell a tahó(kezeit széttáró)
Hogy mi mit jelent ahhoz eléggé bele kell mélyedni, de ha külföldre mész akkor üresre ki kell pakolni, hogy a szerv elhiggye nem meló lesz mert amúgy nyaralni lehet
menni tacho nélkül is akár cégessel is.
Te tényleg csak bosszantani akarod a társaságot.. 🤣
De, csődbe ment, azért kellett egy indiai befektető, azért kell áthelyezni a gyártást... a másik lehetőség az lett volna, hogy minden elbocsátott munkás hazavisz egy villáskulcsot meg egy fél blokkot, meg amit bír 😁
Hogy hogy,nem ment csődbe?Egyébként a kisebbek már eddig is ott készültek.
De a tachográfon az állásidő lesz, állt az autó, tehát pihenőidő. Ezért nem lehet ezt szállìtmányozáson kívül senki másra alkalmazni.