Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. Beszélj még ekeccsel is. Az tud tanácsot adni, ahol még egy picivel drágàbban is tudsz javíttatni. Ő ennek a csimborasszója. 😆 Majd amikor eladásra kerül a lom 5-10 év múlva rájössz, hogy te hiába lobogtatod a hülye számláidat a reptéri kutyát nem fogja érdekelni. 😅 Melós autót melós fog megvenni ember már teljesen Mind1 lesz, hogy mai értéken számolva 1.vagy 1,2 millát kapsz érte🤣
Van hogy a szűrőket sem cserélik mert pont olyan kell az otthoniba.
Nekünk minden oktatáson elmondták, hogy ha bármi gond van, csak akkor véd meg minket a cég ha mindent a gyári utasítás szerint csináltunk. Ha kiderül hogy jóvanazúgy csináltuk meg a gépet, az már mind saját felelősség. Mondjuk egy altató és lélegeztető gép javításánál ezt érdemes komolyan is venni 🤣
Ez az idő lassan már eljárt. És értelmét is veszti. Egy normális szervizben annyi autó megfordul, hogy naponta több liter olajat tudna ellopni ha hagyják, csak az autónként megsporolt egy vagy két decikből. A majd 10 literes olajcseréből ha hiányzik 3 deci az a nivópálcán alig látszik meg. Ha meg szemtelen és félnivóig őnti mingyá több mint felliter marad.
Az a baj, itt mindenki tuti autószakértő és szerelő, pláne annak fenyében hogy egy mai autó nem azonos a husz évvel ezelőtti technikával. És pont ezen okok miatt képtelenség normális korához mérten jó autót venni magyarországon.......mert ugye mindenki tud okosba tuti megoldásokat és rögtön harmada a péz.....
Szar a ford.....többet is eladtam 200 ezer feletti kmrel hibátlan állapotban pedig már szét kellett volna hullania, sőt a mai napig találkozok kettővel. Szar a ducati, mert széthullik.....mingyá 60 ezer van benne és ha marad lesz benne száz felett is. Mindegyik elvitt és hazahozott mindenhonnan. Megkapott mindegyik mindent ami időszerüen kellett és barkácsolás mentesen. Biztos hogy számolgatva nem.olcsó, de ha nem tudok menni melózni vagy bérelni kell helyettük másikat, vagy motor esetén egy haza szállitás is félmillához közelít, már másabb a sztori. Aki nem akar költeni csak használni oszt jó van az úgy, tegye. Ellenben akinek fontos a kiszámithatóság annak áldoznia kell. Meg kell találni azt a helyet vagy embert aki megbizható, mert biztos hogy vannak nem kis számban nemtörődöm vagy lehúzós szervizek akár még márkaszervizek is. De én semmiképp nem általánosítanék.
Szerintem meg igen de ezen nem fogunk összeveszni. 😁
Lehet hogy ez valakinek fog számítani,de hogy annyival nem fog többet érni mint amennyit te emiatt elköltesz rá az biztos.
Leginkább a szerelők szoktak trükközni,hogy megveszik az olcsó tescos olajat,a jót meg viszik haza.
Én 20 évet szakszervizben dolgoztam és mi mindent gyári alkatrésszel és gyári leírás alapján csináltunk. Nem látok okot, hogy egy Ford szervizben miért ne így csinálnák. A 78 ezer forintos olajon szerintem bőven marad margarin úgy is, hogy azt teszik bele amit kell 🤷‍♂️
Ha csak olajat kellene cserélni elhiheted hogy nem velük cseréltetném. De mivel a vezérlés cserével együtt jár ezért nincs más választásom. Azt is rosszul látod hogy ez egy 4 milliós autó, mert a 2015-ös autók mennek ennyiért, ez az évjárat 5-10+ millió között, keress rá. Én alapvetően keveset fogok menni, ezért döntöttem fiatalabb és többet futott autó mellett. Ha 5 év múlva 380e km-rel el akarom adni, akkor már nem fog túlfutott autónak számítani és igenis fog számítani, hogy 305 ezernél a Fordnál lett megcsinálva számlával igazolva.
Vannak azért azok között is jó és lelkiismeretes szerelők,a probléma az hogy nem te választod meg hogy ki csinálja az autódat.Mondjuk ha ismerősöd akkor azért megoldható
A szakszervízt hogy a faxba tudod említeni egy mondatban gyári előírással. Annál nagyobb kóklerek nincsenek. a jóskapista a csürből különb szrelő és lelkiismeretesebben megcsinálja 100* egy szakszervíz telibeszarja a munkát a minőséget de soxor még a felhasznált anyagot is. Amit neked kiszámláznak 78 ezerért olajat azt hordóba megveszik kb. teszkós minőségbe 6 ezerért 10 literjét.
5 éve a hajeszon a vezérléscsere 45 ezer volt anyaggal munkadíjjal 😂
most használni akarod az autót vagy számlákat gyűjtögetni jó sokért? baszki 5 év múlva nem mind1 neked mennyit fog érni egy 8-9 éves kotla? Aki majd akkor meg fogja venni szerinted mennyire fogja érdekelni egy 2025-ös számla? Ezt nagyjából mindenki leszarja. megnézi kivűlről mennyire van lebaxva róla a festés belülről mennyire van lelakva ha indul meg megy akkor kialkud egy vételárat meg viszi. Csak azért, hogy legyen számla azért kár ilyen összegeket elkölteni rá. A 78 ezer forintos olajad 30 ezer a neten. Valahogy nem értem a hozzáállást. Vettél egy haszongépjárművet dolgozni ami neked jó esetben legalább 5 évig termel. Majd utána eldobod kb. mind1 mennyiért egy most 4 milliós autónál(kezeit széttáró) Egy használtan megvett autóra ami jó a vétel után nem szivesen költeném rá az árának 20%-át egy vezérlés meg egy olajcserére(gondolkodós)
hát nem
Nem jo márkaszervízbe jártál. Mondjuk én se a legközelebbibe hordom, az igaz. De nem basznak át, ami cserére megy tényleg kicserélik, ha akarok be is nézhetek az autóhoz ha valamire kicáncsi vagyok.
Na,papirrrendezes kozben megtalaltam a COC papirjat a kocsinak.
Az eladonak fogalma se volt mi az.
Pedig most ramentek a forgalombahelyezesnel hogy ez kell nagyon.
Ez most kb 130 eurot ert.
azt nézd meg mennyire bonyolult a csere, mert vannak olyan láncos motorok hogy a szerelők többsége nem vállalja be mert képtelen megcsinálni
olajos szíjas motort sosem láttam még szétszedve de a youtube tuti van erről video
szóval ha nem egy nagy bonyolultság akkor bőven elég egy rendes szerelő, ha kell hozzá 15 célszerszám akkor tuti a fordhoz vinném én is pedig sóher vagyok......
Akkor vidd oda, márkaszervizben akkor se bízz ha ott állhatsz a gép mellett.......ami mondjuk soha nem lesz főleg mert jellemzően olyanok melóznak ott akik jobb esetben értenek hozzá, de lopnak mint állat így soha nem kerül bele az általad kifizetett cucc vagy nem is értenek hozzá és őgy lopnak el mindent. 😁
Ennyi km.-nél semmit nem emel rajta bármiféle számla mert senki nem hiszi el, hogy van akkora madár aki ennyit ad ezekért így simán kamunak minősíti, vidd megbízatónak ítélt magánzóhoz aki a feléért vagy annyiért sem mmgcsinálni és pont szard le, hogy a leendő vevőd 5-10 év múlva mit gondol erről.
Bótba feleannyi.....az olajcsere drága szervizben (maszeknál is)
Amugy mennyi a vezérlés? Kivánvsi vagyok mert ahova hordom oocsóbb mint petrányi de mennyivel, mer ez jo soknak tűnik
Nem az összes szervizt gondoltam a Fordnál, de ez az olajban futó szíj elég kardinális ennél a motornál, és megnyugtató hogy nem Jóskapista nyúlt hozzá a csürben jóvanazúgy technológiával, hanem a szakszerviz gyári előírás szerint. Ha vevőként nézem, biztos hamarabb vagy magasabb áron megvenném azt az autót ami így van rendberakva és ez hitelesen igazolva. Mondjuk hosszú távra tervezek ezért lehet felesleges most a papír miatt többet költeni erre, elég ha egy megbízható szerelő megcsinálja aki tényleg lelkiismeretesen dolgozik. Mondjuk Balázsban Tótvázsonyban pl. megbíznék.
Ki a Tótvázsonyi szerelő?
Kicsit gondolkozz!Most vetted az autót,szerintem csak ezzel a művelettel kifizetsz legalább 400ezer plusz forintot,meg minden egyes fordos szerviz és javításnál 50-100ezret.Mire eladod,kifizetsz 2millió pluszt csak azért hogy amikor majd eladod lobogtathass egy kupac ford feliratos papírt,szerinted érni fog annyival többet az autó?
gondolom kb 350-400 az anyag a többi meg a munkadíj mert mostanában nem szerényen kérnek
ha céges kocsi akkor költség szóval nem olyan vészes
ha saját zsebből meg akkor meg is érdemled, hiace meglett volna a negyedéből