Mindenki igény szerint vásárol. Nekem nem kéne már napi használatra szakadéknyi különbség van a 2 típus között. Akkor erre inkább többet költök. Van aki többet autózik évente 1000 kilométernél annál számít az a minimális komfort ami a hajeszban nincsen még( kezeit széttáró)
Mentem 1,5 el. Szalontól próbáltam. Megy az mint a veszett fene. Üresen. Szétpörgik a motorjukat a szalonba se ajánlották annó. Problémás haldoklik. Mennyivel könnyebb a kisebb motor? 50 kg val 😆 A nyomatéka mitől lenne nagyobb? Egy dízel azt szereti ha nincs agyon forgatva. Nekem a 2000 cm3 2,5 öt forog 130-nál fogyaszt 6,5 litert ennél a tempónál az 1,5 meg 8-at. Te vegyél olyat azt hordjad szervízbe a kikönyökölt motor miatt. 😅 Amíg van nagyobb motor azt kell venni talán megéli a 300 ezret na az 1,5 nem (kezeit széttáró)
Ha osztrák akkor nem, de ha német akkor már igen, a lényeg, hogy saját országban cégesként sem kell kölföldön ha nem szabadidős tevékenység akkor igen. Az új gps-es tacho ára olyan 6-800000 jelenleg a sofőrkártya 10000 alatt a tanfolyam meg akkor kell ha meg is akarod tanulni, mondjuk ehy sofőrnek nem árt, én járok ahogy kell, de egy csomó mindent nem értek mert nem használom így figyelmen kívül hagyom, de az egész az nem egyszerű és sokszor ellentmondó szabályok vannak amik helyzettől függően másképp értelmezendők. A gki kártya ami még kell, az olyan 130-150000 és neten meg lehet az elméletet csinálni csak a gyakorlatot nem.
Nyilván nem, de Salzburgban már tachoval jár a klímás? Ott már érvényben van ha jól értem. Meg a tacho egy sofőrkártya atb. mennyibe is kerül? Komolyan mindenki, akinek van egy dobozos jargánya az megcsinálja, kiváltja, jár vizsgázni stb?
gondolom egy magyar klímás nem salzburba fog menni heti 3x klímát szerelni
100 km messzebb jó eséllyel nem lesz meló, aki nálunk bekötötte azt mondja kiskőrösön szerel párat meg a környező 4-5 faluban, de inkább a faluban mert nem szeret magasan létrázni
...és fele annyit nem szopott vele, mint te az újjal 😁 nincs adblue, nincs méreg drága kötelező szerviz, nincs drága casco.
Trógeroló munkásautónak ideális, ha családi autó is, akkor nem.
Na ilyenem is volt 5 éve még 2,1 misiért adtam el. Fogyasztás 8-9 liter autópályát nem szereti 5 gangos és elég zajos meg füstös. Egyébként fenntarthatóság szempontjából igénytelen és filléres. Ha valaki sokat autózik nem az ő autója. Kimegy ugyan a világból de nem komfortos. A cimbora most van 1,5 millió kilométernél vele múlt héten volt nálam. https://bpiautosok.hu/bevittek...
van 800 ért is hiace.... de az hazaúton széthullik
el kell menni meg kell nézni
ha tippelnem kell akkor vagy egy szép állapotú vagy idióta aki árulja 😂
amúgy amikor a versot vettük ilyen 1,2-1,6m körül volt az átlag 2004-2006) kocsi ára a miénk 2m volt szóval jóval több mint az átlag ár
megvan 6 éve és hibátlan még gyertyát se cseréltem benne
a típushibás féltengeky lett kicserélve de azt se volt feltétlen fontos csak sokat megy messzire aztán egy hazaszállítás kb annyi mint a féltengely volt
10 évet simán elmegy
motor futómű nem nagy pénzes szervizelés, a kasztni ami bajos tud lenni
de ha most nem pörög a rozsda róla akkor abban van pár műszaki még
egy klímás se nemzetközi darabáru szállító kb mindegy mivel jár
az hogy majd x év múlva mikor kit toltanak be a városokban azt úgy se tudja senki se
ellenben olcsó, körbe van ajtó, képről nem néz ki szarul
6 milláért egy sokkal újabb lényegesebben nagyobb cumi tud lenni, akkor már inkább meg kell venni az újat és megpróbálni nem kinyírni gyorsan és megvan 20 évre a furgon
ismerősék kecserélték a 20+ éves manokat 6-7 évesre aztán ezekkel sokkal több a gond, ráadásul lehet menni a man szervízbe néha mert nincs hozzá program sehol....
Ezt nagyon kevesen tudják, hogy 2020-tól így van, az azutáni autókat le kell kérdezni vétel előtt, hogy vajon megfizették-e utána a környezetvédelmi terhelésdíjat?
Nem rossz ötlet, köszi. Annyi a baj, hogy újabban már azért is büntit kell fizetnie a gyártóknak ha tud vontatni az autó, ezért amit nem vonóhorog előkéazítéssel rendelnek ott 0 van az adattáblán, ezekre az autókra utólag sem lehet vonóhorgot rakatni. 1-2 éve volt erről szó. Járható út, csak erre oda kell figyelni.
Próbáld meg vonóhorog nélkül keresni nagyobb lesz a merítés.
A vonóhorog nem nagy kunszt. 200 ból ki kell legyen vizsgástól.(dollárjeles)
Én az összes autómra raktam amin nem volt. Ezen is van.(kezeit széttáró) Ritkán használom kb. évente 3-4 alkalom de akkor nagyon parádés, hogy van(meghajlós)
Ezek a te döntéseid(kezeit széttáró) Mindenkinek más az igénye és a pénztárcája. Nekem a hozott példák közül pont egyik sem kellene mert A proesz a hosszú fajta nem fér be a garázsba meg nekem felesleges akkora raktér. Meg nincs bal oldalt tolóajtó ami nélkül nekem egy ilyen autó nem sokat ér.(kezeit széttáró) Sosem értettem meg azokat akik 2019 ben 80 + áfáért nem kérték a bal oldali tolóajtót de 500 ezerért vettek bele egy tabletet 😅 a ford nekem úgyszintén nagy. Hogy mivel jársz jobban? Azt nem fogod megtudni soha a büdös életbe 😅 legjobban akkor járnál, hogy ha megnyernéd a 4 milliárdot a lottón mert akkor nem kéne agyalni a furgonon 😅
Egyébként mindig utólag derül ki, hogy az adott autóval jól jártál e(kezeit széttáró) nekem a proesszal 110 ezernél volt nemrég egy fél millás pluszköltségem. Nem tudom, hogy ez a mai költségek mellett jó arány e vagy rossz.(kezeit széttáró) Én nem voltam felhőtlen boldog annyit tudok. Bár inkább az az 5 hét viselt meg amíg mindenki egymásra mutogatott ahelyett, hogy csinálták volna az autót.(kezeit széttáró) Az egész 1 napos meló lett volna a hibafeltárástól a helyreállításig.(kezeit széttáró) Az, hogy a 2 autó közül melyikkel járnál joban azért sem fog kiderülni mert ha egyiket meg is veszed nem tudod a másik mennyivel lett volna jobb vagy rosszabb vétel nincs összehasonlítási alapod.(kezeit széttáró) Tulajdonképen 5 évig használod majd lecseréled oszt kész. Ha 5 é múlva nullával számolod az autóértéket mintha kaszkó nélkül kiégett volna akkor van havonta egy 84 ezres költséged(kezeit széttáró) Egy profi klímaszerelőnek mint te is vagy azért ez nem kellene, hogy nagy kiadás legyen.(gondolkodós) Munkanapra számolva 3800 forint(kezeit széttáró) Ez egy reggeli üdítővel(kezeit széttáró)
Nem feltétlen a Fordhoz húz a szívem, ha típus nélkül beírom a parametereket amik kellenek akkor is 80% Ford jön ki. Kipróbálhatod, 2015-től fiatalabb, 2000ccm, L1H1 méret és horog, 6M alatt. Ennyi volt a preferencia.
100 km messzebb jó eséllyel nem lesz meló, aki nálunk bekötötte azt mondja kiskőrösön szerel párat meg a környező 4-5 faluban, de inkább a faluban mert nem szeret magasan létrázni
Trógeroló munkásautónak ideális, ha családi autó is, akkor nem.
https://bpiautosok.hu/bevittek...
el kell menni meg kell nézni
ha tippelnem kell akkor vagy egy szép állapotú vagy idióta aki árulja 😂
amúgy amikor a versot vettük ilyen 1,2-1,6m körül volt az átlag 2004-2006) kocsi ára a miénk 2m volt szóval jóval több mint az átlag ár
megvan 6 éve és hibátlan még gyertyát se cseréltem benne
a típushibás féltengeky lett kicserélve de azt se volt feltétlen fontos csak sokat megy messzire aztán egy hazaszállítás kb annyi mint a féltengely volt
motor futómű nem nagy pénzes szervizelés, a kasztni ami bajos tud lenni
de ha most nem pörög a rozsda róla akkor abban van pár műszaki még
egy klímás se nemzetközi darabáru szállító kb mindegy mivel jár
az hogy majd x év múlva mikor kit toltanak be a városokban azt úgy se tudja senki se
ellenben olcsó, körbe van ajtó, képről nem néz ki szarul
6 milláért egy sokkal újabb lényegesebben nagyobb cumi tud lenni, akkor már inkább meg kell venni az újat és megpróbálni nem kinyírni gyorsan és megvan 20 évre a furgon
ismerősék kecserélték a 20+ éves manokat 6-7 évesre aztán ezekkel sokkal több a gond, ráadásul lehet menni a man szervízbe néha mert nincs hozzá program sehol....
és marad pénz szervizre is még kb 15 évig
https://www.blikk.hu/ferfiakna...
A vonóhorog nem nagy kunszt. 200 ból ki kell legyen vizsgástól.(dollárjeles)
Én az összes autómra raktam amin nem volt. Ezen is van.(kezeit széttáró) Ritkán használom kb. évente 3-4 alkalom de akkor nagyon parádés, hogy van(meghajlós)
Egyébként mindig utólag derül ki, hogy az adott autóval jól jártál e(kezeit széttáró) nekem a proesszal 110 ezernél volt nemrég egy fél millás pluszköltségem. Nem tudom, hogy ez a mai költségek mellett jó arány e vagy rossz.(kezeit széttáró) Én nem voltam felhőtlen boldog annyit tudok. Bár inkább az az 5 hét viselt meg amíg mindenki egymásra mutogatott ahelyett, hogy csinálták volna az autót.(kezeit széttáró) Az egész 1 napos meló lett volna a hibafeltárástól a helyreállításig.(kezeit széttáró) Az, hogy a 2 autó közül melyikkel járnál joban azért sem fog kiderülni mert ha egyiket meg is veszed nem tudod a másik mennyivel lett volna jobb vagy rosszabb vétel nincs összehasonlítási alapod.(kezeit széttáró) Tulajdonképen 5 évig használod majd lecseréled oszt kész. Ha 5 é múlva nullával számolod az autóértéket mintha kaszkó nélkül kiégett volna akkor van havonta egy 84 ezres költséged(kezeit széttáró) Egy profi klímaszerelőnek mint te is vagy azért ez nem kellene, hogy nagy kiadás legyen.(gondolkodós) Munkanapra számolva 3800 forint(kezeit széttáró) Ez egy reggeli üdítővel(kezeit széttáró)