mondjuk nekem volt néhány. Annyi a különbség, hogy a régebbi autót pici pénzből lehetett javítgatni lásd maszternál amikor fel kellett újítani a 4 porlasztót 6-7 évvel ezelőtt ez 100 ezer alatt volt ki be szerelés porlasztó felújítás. Most megnézném 4 bost vagy delfit mennyiért csinálnának(fejét fogó) Vagy amikor megvettük kb. 2012-be ki volt törve az első index. Kompletten lehetett hozzá venni boltból 5000 forintért 😅 Kíváncsi lennék mit kostálna most egy ilyen. De amikor lebaxták a külső tükröt az állíthatós fűthetős tükörlap is kijött 5000 ből 😅 Nos a mai moder csodáknál ezek az árak már nincsenek(kezeit széttáró)
Néztem egy combót, de csak 1,5-ös a motorja, meg azt ecsetelte a fickó hogy a haverjának ugyanilyen van, de 8000 ezrenként olajcsere, mert úgy, hogy minimumig töltik és maximummal engedik le, annyi gázolaj kerül bele éa nem találja a szerviz a hibát 🙈🙈🤣🤣
na mondjuk én ezek felett simán elsiklanék(kezeit széttáró) Amit blődi linkelt azt is nézegettem 2 percig mire megláttam, hogy az m az nem is m hanem rn (kezeit széttáró) Sajnos én potenciális áldozat alkat vagyok 😅
De lassan eljutsz abba a fázisba mint a zotya 😅 5 évig keresett egy furgont agyalgatott mindenen majd egyszer csak megvett a bontóból egy kettéfűrészelt xart. 😅 Most ugyan ezt csinálja az asztma kereséssel csak még az első événél jár 😅
Azt, hogy semmi nem az, aminek látszik és mindent is bevetnek, hogy átbasszanak.
Itt pl. gyanítom egy Microsoft fiók jelszavát akarják ellopni valakitől. A levél úgy néz ki, mintha maga a Microsoft írta volna, hogy szóljon a kuncsafjtának: vigyázz, valaki be akar törni a fiókodba.
Csak a feladó nem stimmel... nem "microsoft.com" domainről jött a mail, hanem "rnicrosoft.com" - ha szar a szemed és nincs rutinod az internetes csalásokkal, beszopod.
Na ez furi. Nekem a szerelő kérdezte, hogy az én autómba a szakszervizbe bontották e már meg a váltót? Mondom én nem tudok róla(kezeit széttáró) Azt mondja pedig ezt már valaki tuti bontotta mert nem gyári az illesztésnél a ragasztás vagy tömítés vagy micsoda. Más a színe(kezeit széttáró) Egyébként a váltó új kora óta valami olyan dolgot produkál ha üveghangon húzatod és úgy próbálsz vele váltani egyszerűen nem veszi a következő sebességet esni kell a fordulatnak, hogy bevegye(kezeit széttáró) Azért nem foglalkoztam ezzel sosem mert erre üzemszerű használatnál nincs szükség(kezeit széttáró) Ez ritkább mint a vészfékezés. Van benne annyi nyomaték, hogy nem kell leszabályzásig húzatni egy előzéskor és nem a másik autó mellé érve kell tolni fel még egy gangot(kezeit széttáró)
Mr Féltengely,ennek a hozzászólásnak elég terelés szaga van,szerinted nem olvastam.Csak hogy amiről itt szó van az nem az amit te emlegetsz,ugyanis mikor alacsony fordulatról beszélnek az nem 2500 hanem az 1500 és még kevesebb,a 2500as fordulat egy tökéletes üzemi tartomány.A valóban alacsony fordulat valóban nem tesz jót semminek az öli meg a kettőstömegűt is,szóval ebben semmi újdonság,de mégegyszer leírom,a 2500as fordulat teljesen optimális.Hogy miért szarabb a kisebb motor 3500as fordulata ezzel szemben?Már leírtam,egyrészt sokkal több a terhelés a kisebb motornak,kenés ide vagy oda,attól még kopik,ugye ez nem újdonság,aztán a másik,kisebb motor kisebb turbó,egy kisebb turbó 3500as fordulaton majdnem a dupláját forogja a nagyobb motor 2500fordulatához képest,ugye ehhez sem kell mérnöknek lenni hogy kenés ide vagy oda melyik fog előbb tönkremenni és akkor meg beszélhetünk a kuplungról is,melyik fog előbb tönkremenni azonos terhelésnél a kisebb vagy a nagyobb?Szóval röviden és tömören ez a cikk nem téged támaszt alá,ez egészen mást taglal.
Mai autó és 300 000 kilométer? ott már bármi lehet. Én is úgy gondolom mint a többiek, 20 éve egy furgonnal 400 000 természetes volt, ezeknél meg már 300 ezer csoda.
Volt régen a totalcaron egy cikk, valami olyan címmel, hogy "a nyomaték öl, nem a fordulatszám" direkt pongyolán és egyszerűen fogalmazva, hogy mindenki megértse... szóval el kéne olvasnod, Mr Szakértő 🤣
Ez a trükk az egészben ahogy Sanyi is írta, azt hiszed van választásod de ugyanazt a szart kapod más márkajelzéssel az orrán, tehát kb tök mindegy. Amúgy nem olvaagatok csak hirdetéseket, ez is az.
mivel mind szar és 200 ezer után várható hogy bármi behal a kocsin ami több millás tétel
de legalább újszerü kocsival villoghat az ember és ez egyeseknek úgy néz ki minden pénzt megér
Baszki,ne olvasgass ennyit.Keresd meg a megfelelő márkát típust és kérdezz utána egy hozzáértő szerelőnél hogy mennyire betegágy.A legjobb ilyen esetben egy márkaszervizes szerelő.
Itt pl. gyanítom egy Microsoft fiók jelszavát akarják ellopni valakitől. A levél úgy néz ki, mintha maga a Microsoft írta volna, hogy szóljon a kuncsafjtának: vigyázz, valaki be akar törni a fiókodba.
Csak a feladó nem stimmel... nem "microsoft.com" domainről jött a mail, hanem "rnicrosoft.com" - ha szar a szemed és nincs rutinod az internetes csalásokkal, beszopod.
4 évesen az első műszakira 160 ezerrel ment 😂
de legalább újszerü kocsival villoghat az ember és ez egyeseknek úgy néz ki minden pénzt megér