Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hmm lehet veszek énis 1et :) mer nekemis elég nehezen megy az üres.....
ezt mondom hogy királyságos olaj
amióta ezt használom sokkal könnyebb váltani
előtte nem tudtam üresbe tenni csak mozgásban, vagy álló motorral
evvel meg sikerül
Pont ezt raktam bele 2hete, másfél üveggel bezabálta
üveg/1100ft
te takaroggyá má innen és ne szidjad kawa-t sokkal jobban ért a motorokhoz mint te és ha vmi újat hall nem egyből azt mondja hogy te jobban értessz bocs hogy élek szánalmas vagy hallod nem lehetsz sokkal több 10né
Tényleg van ilyen repsol olaj, respect emzoli22357.
Meg is néztem, Te meg hülyegyerek nézegesd itt ezt a képet különös tekintettel a 10W30 feliratra ami a "hajtómű olaj kétütemű motorokhoz" című dobozon szerepel. Pöcs.
aham! én semmit sem kérdezetm tőle! Szóltam neki hogy van valami amiben téved! A helyesírást meg te kezdted el nem én! Annyit mondtam neki hogy ne mondja senkinek hogy ilyen meg olyan olajat vegyen hanem mondja azt hogy vidd el szakemberhez és majd ő megmondja hogy milyen oljat tegyen bele!
Üdv
Van külömbség a véletlen betűkihagyás és a bénák között...
Szerencsétlen.
köszi! Ezek szerint bebizonyosodott hogy nem én vagyok a hülye! kawa hehe
Kérdeztél vmit, válaszólt rá.
Te meg elkezded itt osztani az észt az idősebbnek a helyesírásról mikor tied olyan silány h...
Na mindegy.
Amúgy nagy élvezettel olvasom amiket írsz, de ebben tévedsz:
"Olyan hogy 2t "váltóolaj" nincs."
Márpedig ilyen olaj van, csak nem mindegyik cég árul ilyet,de pölö a repsol igen.
"Castrol kemény teló olajat...
Még néztük is haverral hogy mine van ott az a szélesebb pont annak az alátétnek a helye..
negyed litert száranként...
De most nem lényeges, még mindig fék problémáim van, vettem bele légtelenítő csavart mert eltört, de csak hosszabb volt 4mm-el hát megvettem, és jó csak nem tudom koppig betekerni de meghúzni megtudom."

Második sor közepe: mine
:)
Csak az érdekelne hogy téged meg ki a "hadnemondjam" kérdezett?
valószínűleg és nem valószínüleg...
Hagyuk..
jah én azt birtam amikor egyik haverom meg akart gyözni h a powerszelep az azért van h nagyobbat ugorjon a gépXD egyik itteni nagy "cross-szakértő", akiegy régi pásztortankos simsont teker de a hondacéer az isten motor és ö nagyon ért hozzá mert a haverja azt mondtaXD (jah és egyik vicces mondata ugy szolt, h ha terepen akarsz meni akkor vegyél TELICROSS-t! nagyon sok gondolkodás után jöttem rá h az a gyári cross motor akart lenni :D)
valószínüleg és nem valszeg! Most ezt fogod írkálni? Nagyon komoly ember lehetsz! Tudod mit? Inkább hagyj engem lógva! Oszd az ész, csak kiváncsi leszek hogy garanciát is vállalsz a jótanácsaidra?
Üdv

És ilyen, nem ijen.
nekem te tünsz szánalmasnak és nevetségesnek
mondjuk én szinte csak nagy fordulaton használom és most is ugy tekertem hogy fönt lodujon meg igazán de sajna ez látszik a fogyastásán is
ja és a powert hogy mejik részén lehet legegyszerübben szétkapni hogy kipucoljam?
a henger másik oldalán is le akartam szedni a power dekliét úgy rá van gyogyulva hogy az imbuszkulcs hajlott ösze visza a köcsög csavar meg meg se mozdult
Oh! Ne haragudj motorok mindenttudó és mindenható istene! Ne haragudj hogy ijen gyarló voltam. természetesen te mindenhez jobban értesz hisz te alapítottad a Yamahát a Suzukit a Hondát a Kawasakit hogy a többit ne is említsem! Az OTTO és a Diesel motor is a te nevedhez fűződik! Szánalmas és nevetséges vagy!
Hát, ha nem mocorog akkor valszeg halott. Rossz minőségű 2t olajtól megszorulhat, de ha mozog akkor inkább a vezérlése beteg.
Ki kéne próbálni akksival, de valahol már olvastam arról hogy a poweres dt-t nem ajánlott akku nélkül használni, mert a túlfeszültség tönkrevághatja a vezérlést.
A hatezres megugrás természetes, sőt, a power nélkülieknél sokkal inkább érezhető a lórugásszerüen érkező erő, a power épp azért van, hogy kisimítsa a nyomatékgörbét, és alacsonyabb fordulaton is legyen erő.
Persze.
Tök ugyanaz, csak a típusszáma változik:YB3L-A
erröl a dobozról se hallotam még de köszönöm a választ
de még valami lenne leszettem ma a kipufogot mert kiváncsi voltam
leszedtem a rezót és nézegettem a powert aztán leszedtem a power burkolatát (ott a hengeren ami van) azt visza tettem a kipufogot és bein ditottam mikor már jol bemelegedett keztem neki huzogatni. a power burkolatát nem tettem visza és néztem mikor mozdul meg de elérte a 9 ezret is és meg se mozdult.
eddig azt hittem 6 ezernél nyit a power mert akkor indult meg.
aztán rátettem a középső anyára 10-es csökulcsot és tudtam tekerni mindkét irányba (ebböl arra következtetem hogy kb középen álkt)
beszart a powerem?
kb fél évig hanyagoltam a motorozást 1 esés miatt 2 honapja keztem ujra most nincs benne aksi,de régen volt és amikor gyujtásra tettem régen adott valami hangot(itt írták hogy az a power motor hangja kinyit és becsuk) szóval lehet az aksi hiányzik belöle?
Yamaha dt 50 be kéne nekem