Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenkinek ajánlom ezt az akksi webáruházat!
Reggel hívtam, délután kettőkor Pestre ki is szállították az átvételi pontra 300! Ft-ért, és rendkívül korrektek voltak árban, és segítőkészek.
10-ből 11 pont!
Egyenesben, gázra , motorfèkre meg se mozdul, gumi nyomása hidegen a kiskönyvèben ami van, márkát most megnemmondom de holnapra kiderìtem :)
Mi a gumi típusa? Gumi nyomás hidegen?
Esetleg ha pl 80 elengeded a kormányt és motorféken hagyod a gépet és lassul akkor is elkezd beszitálni? Mert nekem akkor csinált ilyet mikor a centír szar volt....
Canga81 - nek volt mostanában kormánycsapágy csere, nekem is azt írták hogy kezdődő berágódás, Mirekéknél , de azt mondták még bőven jó, majd akkor "szóljak" ha egyenes úton olyan lesz mintha "nyom" ba mennék! Én inkább gumira tippelnék
A gumi régi 5-6 évesek, így vettem. Amit észrevettem hogy 120 -tól már tuti csinálja! És mindkét oldalra ugyanaz!
Na a többi hozzá szólás elveszett fasza...
Szóval akár a gumi is csinálhatja vagy esetleg kormány csapágy....
Így van! :)
Beszéltem a Ricsivel a bontóban...engem is érdekelt a téma...
A következőt mondta: szűk kanyarban szopni fogok egy kormánytelóval mert nem fogom tudni befordítani úgy-és-olyan gyorsan ahogy szeretném. A sportgépeken sem ezért van, hanem kerekezésnél meg nagyon gyors egyenesekben számít. De ott nem fordulnak úgy mint én az utcán. Nekünk a fazerra és semmilyen sima utcai gépre nem kell...
Ha szitál, akkor az gumi vagy egyensúlyozás. Az mondjuk fura, hogy ledöntésnél...
Mindkét oldalra ? Milyen gumi van rajta ? Újonnan vetted ? Kanyarban mekkora tempónál csinálja ?
Esetleg fordulhatnál egykeréken...az segítene... Vagy már úgyis próbáltad, mert akkor tényleg kell a teló :)
Szia kolléga!

Úgy látom egy városban lakunk
És felnicsíkot szeretnék, pirosat , fényvisszaverőset!

http://www.agomotors.hu/websho...

http://www.agomotors.hu/websho...

Esetleg valakinek máshonnan ötlet?!
Ha nem kell senkinek én lecsapnék rá
Üdv! Megint egy "szokásos" kérdés ! Kormánylengés-csillapító , tudom nem kell bele , de valaki rakott már bele r6, vagy akármi mást amitől jobb lett volna? Nem tudom csak nekem van-e ezzel problémám hogy nagyobb tempójú kanyarban el kezd szitálni az eleje de csak akkor ha elkezdek rádönteni! Illetve ez lehet-e centírozás hiánya miatt? Egyenesen tökéletesen fut! Válaszokat köszönöm!
Ha visszamondom a légszűrőt nagyon fogsz utálni? Ugyanis mint kiderült azt is kicserélte a szaki szervizkor, pedig mondtam neki h lesz másik...
Egy év után megtaláltam a szerszámos készletet
Hát...a teljes igazsághoz hozzá tartozik, hogy a régin akartam módosítani de addig faragtam amíg fogpiszkáló lett belőle... Erre gondoltam átalakítom azt amit szerintem még te akartál anno elvinni, mert feldobtam ide, hogy odaajándékoznám szívesen, mert azt én is úgy kaptam de az a mod sem sikerült, így vágattam újat. Annyi történt, hogy tetettem a függőleges oldalakra egy-egy függőleges vágatot, hogy ha pánttal akarok valamit rögzíteni, akkor legyen mihez.
Majd hátsó givi tálcát is fogok csináltatni, akkor leadó lesz a hátsó gyári givi konzol az alatta lévő platnival együtt... Valami SW-Motech szerűt akarok majd maratni alumíniumból, mindenféle lefogató lehetőséggel és azt majd eloxáltatni.... De azt majd csak ezután, főleg mert kell majd egy hátsó doboz is, mert a mostani nonfango és nem tetszik.
Jah, és nem kell fújogatni egy-két személy váltásakor !
Fel ne fújd a gyári értékekre !

Elől 2,1-2,2 hátul 2,3 körül legyen ! Ha jobban felfújod ezresekkel kevesebbet fog futni a gumi ! Ha felmelegszik nyáron a gyári értékekkel, és két személlyel motorozol nem sokáig fogja bírni a gumid, mert 5-6 bár felett lesz a nyomás melegben ! Már megvolt, tapasztalatból mondom !

Mostani gumijaim is ennyire vannak fújva. Tökéletes a menetteljesítménye és így is lábtartóig sikerült már borítanom 2 személlyel is a mátrában és a városban is....
Hali!

Elsőre fújd fel gyári értékre (sokak szerint az egyes gumiknál eltérhetnek a számok), majd tapasztald ki érzésre (ha lapos, a lassú kanyarok döcögősek, nehezen dönthető a motor - ha túl sok van benne, kicsit instabil érzést kelt egyenesben). Ha ehhez még nincs elég km mögötted, akkor várj kicsit, míg kopik a gumi (~200 km) és nézd meg a futási felületet. Vagy elég, ha koszos lesz a gumi, mondjuk poros vagy vizes, akkor gyorsan kirajzolódik a futási felületed. Nekem nagyobb a súlyom, mint neked - jóval - és elöl 2.3 körül szoktam fújni, hátul pedig 2.7. Hűvös időben kevesebbre hagyom, nyáron mehet bele kicsit több, mert jobban nyúlik. Ez a 2.3/2.7 egy középérték számomra.
Ezt tudtam én is csak az a probléma, hogy amikor levette a gumis a régi abroncsokat azt magyarázta, hogy nagy guminyomassal jártam mert "szerinte" úgy volt megkopva a gumim ami ezt eredményezte.Állitólag ő is motorozott valamikor valamelyik galaxisban :)

Köszi azért!
Szia!

Útmutató szerint utas nélkül 2,25 front és 2,5 hátsó, utassal 2,5 front, 2,9 hátsó.
Szevasztok fórumozók!

Olyanban kérném a segítségeteket, hogy nem oly régóta vagyok Fz6s tulaj. Nos a dolog a következő lenne.

Cserés lett mindkét abroncsom és azt szeretném megtudni, hogy milyen guminyomást ajánlanalátok nekem egyrészt ha egyedül motorozom (90kg), másrészt ha párommal megyünk ketten (én 90+ő 55 szóval 145-155 kg topcase-el) ?
(Nem tudom számít-e a gumi de egy Michelin Pilot Road 4-ről lenne szó.)

Köszi az esetleges segítséget!
Jó motorozást mindenkinek idén is!
Na, és mi az új terv, min változtatsz? Ha jól látom, Givi Monokey rendszeres lesz...?
Ezen nincs mit megsertodnom. Amig kulturaltan szol hozza...szive joga :-)