Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Széles utat!

Egy kis műszaki jellegű problémám lenne, hátha valakinek már volt ilyen baja. Van egy 1998-as Yamaha FZS600, 68 ezer km.
Indítás után szivatóval 3-4 henger tökéletesen működik, 1-2 henger néha néha gyújt csak. 4-5 perc járás után se mindig áll be a 4 hengeres üzemmód sajnos. Hallani is lehet, illetve a fordulatszámon is látszik, mikor az 1-2 henger be be gyújt, a kipufogócsonk is épp csak melegecske, mikor a 3-4 már tűzforró.

Új Akkumulátor, új gyertyák, új légszürő, karbi 2x lett levéve, kitakarítva, összerakva. Szikra mind a 4 hengerben van. ( tavaly sajnos nagyon sokat állt a motor egyhelyben, üzemanyag ki lett cserélve, olaj szintén). Aztán ideig óráig mintha jó lett volna, de most megint ez a helyzet van, hogy 3-4 henger nem megy. Mire tippeltek? Mi lenne a megoldása a problémának?

Köszönöm előre is!
Ha gyorsulasra gondolsz, akkor hajlok az egyetertesre veled. Csak ugy, mint a motoroknal (azokat is levittek mar 2.4 kore), az autoknal is kivancsi az ember arra, hogy mi lenne, ha meg egy picit jobban huzna. Ha viszont a kihasznalhatosagra, akkor nem. Ez a 455 loero mar overkill volt kozutra. Raadasul itt piszok sok rendor van, visszafele este, autopalyan elottem huztak le 3 autot. Korabban, akartam kesziteni videot a hangjarol, igy vartam egy egyenes szakaszra, visszavaltottam es koveret leptem a gazra. 70-es zonaban 170-nel jartunk, mikor elkezdtem fekezni es abban a szent pillanatban, ahogy a fekre leptem, felbukkant egy state trooper. Aldottam az eget, hogy nem huzott le minket, mert ez a sebessegtullepes itt 'reckless driving', amiert siman bent tarthatnak es megvadolhatnak veszelyeztetessel. Egy 455 loeros auto mar vonzza a bajt. Ezres motornak is az a halala, ha beragadsz valahol 90-nel es turelmetlen leszel.
Jöhet!!!!
Van egy spéci foxterrierem,megoldja a macskagondot és nem kér csak a kanapén helyet.
Vezettem már pár autót (Trabitól és Ladától a Mustangon és Ferrarin át a BMW 850-ig), de kocsiban még sosem éreztem azt, hogy köszi, ennél nem kell több. Mondjuk lehet, hogy az új BMW M5 elég volna.
Mondjuk macskaalom van otthon dögivel. Speciel most a fészer mellé épül a macskakenel. A fészerben kapok egy 1,5x4 méteres sávot, a kenel pedig 5,5x5,5 méter. :-) (Kitellene két autónyi + egy motor hely).
Akku(+) -> biztosíték -> kormánykapcsoló -> lámpa/lámpák -> akku(-)
Sziasztok!
Kiegészítő lámpa felszerelését tervezem FZ6-S-re.van valakinek elektromos bekötésre bevált ötlete?
Sziasztok!

Rég voltam itt. Érdekel valakit ez a bukógomba?
https://www.kepesmotor.hu/buko...
Sajna a puig megváltoztatta a az előző genrációs fejhez képest a rögzitését, így választhatok, hogy vagy ez a gomba vagy a hasidom maradjon. A hasidom nyert :D
Igen, de szeptember elejen utazok haza. Sajnos keson tudtam meg, hogy a helyi autoberlo kibovult, es azt is, hogy a munkaadom jo renomeja miatt akar olyan autokat is ide tudnak hozni ehhez a branchez, amik amugy nem elerhetoek ezen a helyszinen. Mustang Convertible, Challenger HEMI meg Ford F250 6.7L Super Duty (emelt dog) volt az osszesitett kinalatukban, amik nagyon erdekeltek (emelt dog) volna.
Szilikonos macskaalom, sztem nem kerül ennyibe!Kocsiba is azt szokták bele tenni 1 pár zokniba beletömik és kész is!http://totalcar.hu/magazin/tec...
idén is kint voltál?
Ezzel mentél 500kmt? Azta
Ahogy Te szoktál gyorsulgatni az Fz-vel beülhettél volna egy 102 lovas 1.6 szívó benzinbe is!
Szia! Egyenes úton nem biztos, hogy egy 0-200-ig elverné a nagy Fazert. Azt hiszem ennek a 0-180 12s, sztem az Fz1 annyi idő alatt 200 fölé is beér. Persze ez már majdnem ugyanaz az eredmény... :)
5 percet hagytam porogni a kepfeltoltes ikonjat...
Mindig is kivancsi voltam, milyen auto lehet az FZ1 ellenfele. Az, hogy pirosnal ilyen-olyan kisebb-nagyobb autok probalkoztak, nem vitt kozelebb ehhez. Volt szerencsem 500 km-es roadtripre elvinni egy Camaro SS '17-et: 6.2L, szivo V8, 455 HP, 620 NM, 0-100kmh: 4s. Fergeteges volt! Leirhatatlanul szenzacios erzes autoban hasonlo gyorsulast erezni, mint motoron. Akarhanyszor padlot nyomtam neki, levakarhatlan mosolygas lett urra rajtam. Alulrol tolt, felul gyenge(bb) volt.
A pontos adatokat nem tudom, de valahol itt van az a kategoria, ami minden szinten meg tudja fogni a Fazert.

A ZL1 valtozat kompresszoros, 650 loerot ad le relative alacsony fordulat mellett, ami mar inkabb GSXR-1000 kategoria. S1000RR-ek ellen meg inkabb V12 Lambokat, Ferrarikat kuldenek, amik erosek, konnyebbek es kivalo aerodinamikaval rendelkeznek.

Meg tudnam szokni az amerikai izomautos morgast reggelente. :)
Egyáltalán ne takard le, akkor nincs minek beizzadnia. A por meg tavasszal lemosható...
Köszi mindenkinek a tanácsokat.
Ennek van értelme, ha mondjuk a garázson belül letakarom ponyvával a motor? (Nem pormentes a helye.)
http://csajokamotoron.hu/motor...
Nézd meg a leömlők mögött a távtartót, ahol összecsavaroztad a bukócső két felét. Nekem az lazult le és zörgött.
Halihó, hétvégén raktam fel szerelő segítségével FZ6-ra zsír új Givi bukócsövet. Ma volt az első "nagyobb" út, 90-100-s tempóval mióta fent a cső, 80 felett érzem hogy rezonál a motor, előtte nem volt ilyen vagy ha volt is jóval gyengébb. Tapasztalt már vki ilyet?
Nekem az autóval pihen egy fűtetlen garázsba.Gumis lepedő, igaz h poros lesz de még az alatt is volt hogy vizes volt a motor.
Nekem ez van a motoron:
https://media.givi.it/XN-Prodo...