Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fagyálló legyen -20 fokos vagy több.

Gondolj bele,kocsit ha úgy adódik szívfájdalom nélkül kinn hagyod a parkolóban.
Ez se különb.
Szellőző,száraz,fedett hely legyen,akku ki és annyi.
A becsomagolást Én nem javasolnám. Nálam egész télen egy motortakaró ponyvával letakarva állt a fűtetlen garázsban, mikor kicsit megenyhült az idő, tiszta víz volt a motor a ponyva alatt. Gondolom jól áthűlt a vas és amikor melegedett, nem engedte a ponyva kipárologni a nedvességet. . Ezután is ponyva alatt fog pihenni, de ki fogom néha takargatni, hogy ez még egyszer ne forduljon elő.
Hogy ne legyen csend:

Élvezem, hogy végre kertes ház, és kéznél van a motor. Viszont jön a tél. Meg a hideg. Ráadásul nálunk eléggé hideg szokott lenni télen. Épül a fészer, valami lindab lemeznek nevezett vékony fém panelekből. Nem lesz szigetelt, de lesz a motornak külön része. Vagyis az eső és a hó elleni védelem megoldva. De mit tegyek a hideg ellen? Érdemes, letakarni? Vagy jobban "becsomagolni" mondjuk vastagabb fóliába? Ér valamit? Nem nagyon szeretném, ha az időnként előforduló -20 kárt tenne benne. Most télen nem volt ilyen gondom, mélygarázsban állt, ott a leghidegebb szerintem +1-2 fok volt.
Jó idő, szabadság, mindenki motoron ül. Nézd meg majd mi lesz itt télen
Teljes a fórum csönd...mindenki szabin?
Sziasztok!
.FZ6-ra bukócső valakinek? Gyári-utángyártott is ok. Kèrem, ha van infótok, ne tartsátok magatokban.
Szia megvannak még a fz6 cuccok?
Köszönöm a választ!Az érdekes az hogy ha kézzel elforgatom a szelepet nyitott állapotáig aztán ráadom a gyújtást gond nélkül visszaforgatja zárt állapotba de aztán nem mozdul gázadásra sem.
Yamaha FZ6-ra (2004-től) sportosra átalakított gyári dob 45e Ft-ért eladó.
Kellően erős, Leo Vince szerű hang, budapesti forgalomba kiváló, gyári megjelenés (E-betű).
A motorom elkelt nélküle, garantáltan kellemes, használható hangja van.
Átvétel hétköznap Budapesten, hétvégén Pécsen lehetséges. Tel: 30/895-7364
Már nézegeti a GrandScenic-ekeket a béjemvé helyett.
rézpasztázást megpróbálhatod hogy szorul e, de lehet hogy terhelés nélkül szépen megy, terhelve meg megadja magát. Hibakód akkor tűnik el ha minden jó, törlésről nem tudok. Nekem spec a végén cserélni kellett.
Mi a helyzet peti van már öröm bodogtág, vafy még várni kell? Felhívhatnál hogy mizu.
Üdv mindenkinek!
Nemrég lettem egy 2005/ FZS1000 remélhetőleg boldog tulajdonosa.Egy Pan Europa után akartam valami könnyebbet azt is mondhatnám vissza a kezdetekhez ugyanis egy XJ 650 police-al kezdtem a "nagymotorozást".Kérdeznék is ha lehet :hibakódot hogy lehet törölni?vásárláskor a szokásos 7k exup hibakódot mutatta de a problémát orvosoltam,a kábelek simán mozognak az exup bekenve rézpasztával a szervomotor müködik.Minden segitségért előre is nagy köszi.Üdv János
Mint a huzat.
nah menj te a picsába!
Természetesen angol utód.
Angol utód lesz? Vagy babakocsi?
Hali. Valaki nem tud véletlen egy fz6 n első sárvédőt?
Ennek az árából inkább szűrővel együtt lecserélem kétszer egy olcsóbb fajtából...
Kicsit megkésve a válasszal, de ennek szerintem semmi értelme utcára, de még ha egyszer egyszer kimész pályanapozni akkor is túlzás. Ha csak pályázol a trópusokon 40 fokban akkor látom értelmét. Vagy ha sose mész 12 ezres fordulat alatt
A hidegoldali és a melegoldali egyaránt túlzás, és utcai átlag használatban egyrészt a hidegindításaidnál sem lesz annyira viszkózus, másrészt a melegoldalon sem fogod annyira felhevíteni tehát ott sem lesz olyan viszkózus mint amilyenre tervezték.
Ja.
Eladtad a narancsot is?
Sv hez nem volt,a narancsnak meg egy bejegyzés volt 2800 nal.
Mondjuk mindkettőt az első el is vitte.
gondos gazdának megvan és tovább is adja!