Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sportosabb kipufogót keresek fz6n re.a gyári wlég csendes.
Oszt azt ki kapja meg a használt motorkahoz?
kb4-6 cm a teljes mozgása... emlékeim szerint, de a gyári kék kis könyvébe pontosan le van írva.
sziasztok.fz6n láncnak mennyit szabad lógnia?
Azokat nem veszem meg.
Az még hagyján,fincsi váltó,haláli műszerfal,stabil kényelmes futómű,feszes vastag parnazasu ülés ami nem hátrafelé leírva és olyan hang hogy besza-behu.
És végre nem égeti le a szőrt a esztendők a két dob az ülés alatt.
Azért maradt kreten angol mérnöki találmány.
Csirkelab pont olyan mint a régiben,hogy otthonosan érezzék magAm.
azért a triumph nak is vannak olyan példánya amik "kicsit" túlsúlyosak a maga kategóriájában
az már jó súly!
Egyenlőre a 200 kilós Honda is az ha a 765 168kg.
208kg a száraztömeg, 230 kg menetkészen , annyira azért nem ólommadár....
Nekem pont múlthéten dőlt el! ( bukógomba megvédte szerencsére semmi karc) Nem mondom nem volt könnyű felállítani de azért sikerült egyedül. Amúgy semmi bajom az FZS1000-el jó motor! Amikor megy vele az ember már nem nehéz.
Hát feltankolva van vagy 250 kg ☺️
Szóval akkor ólom?
Így igaz! Érezni is a súlyan
FZS 1000 az még VAS
Szia!
FZ6 ról ültem át FZ1 re, de én sem csalódtam benne, jó választás volt. A hatótáv valóban nem az erőssége, ugyanis 200 km után nekem is felvillan a csóróság jelző, de amit addig kapok az kárpótol érte. Ha nagyon óvatosban használom, amit megjegyzek nekem nagyon nehéz megállni, akkor 6-6,5 fogyasztással el lehet motorozni vele. Ilyen, hogy szélvédelem arról nem tudok beszámolni, mivel nekem a kopasz verzió van és csak egy kis plexivel használom (130.ig tökéletes). Hibával még nem találkoztam, az enyém 2009 es gyártás, elvégre azokban minden gyerekbetegséget kijavítottak, de az ördög nem alszik . az FZS 1000 et nem ismerem, de így is azt mondom újabb konstrukció miatt válaszd az FZ1 et .
sziasztok fazeresek.mit szóltok ehez az olajhoz SAE 15W-50, CORE ÉSZTER Motul.most cserélnék olajat.
A karburátortól fázok egy kicsit. Volt már mind a két üzemanyag rendszerrel motorom és a szokványos sok állás utáni indítási nehézségek és a hol itt- hol ott taknyosodó tömítések okoztak némi kellemetlenséget, míg az injektorossal soha semmi gond nem volt, akár fél év után is pöcc-röff volt! Nagyon kellemes-kényelmes-élvezetes az FZS 1000, még a Busa után is kellemes meglepetés volt, csak a karburátor miatt vonakodok tőle. FZ1S-hez meg még nem volt sajnos szerncsém.
Teljesen normális nálam is csörög.
fz6n tulajok kellene egy kis szakmai segitség kuplunggal kapcsolatban.arrol lenne szó hogy kicsit csörög(nemtom máskép mondani)de ha behuzom a kuplungot elcsendesedik.mi a teendő ilyenkor?kuplung csere?és ha igen mennyibe kerül?2005 -ös a gép.
Tán erősebbnek mondják az fzs1000 et vagyis nyomatékosabbnak az fz1 az sportmotorosabb, én 600 ccm ről ültem fz1 re de sztem nagyon jó választás volt , fogyasztása nekem kicsit több mint a 600 nak volt de a nyomaték kárpotol.Nem bántam meg h ez lett.Kényelmes egyedül ami negatívum a hatótávja 18 liter a tank de 14 nél már villag a tartalék jelző kb 200 km es megállókat eredményez.(viszont jól esik megállni) Jól pakolható 3 dobozzal használom, utasom se panaszkodott rá.Sztem mindenhol egyenletesen tol,huz nekem bejött, tipushiba amit tudok váz hegesztés gyenge 2007 ig meg a generátor forgó része (mágnes leválik) kb ez a 2 legnagyobb, az egyiken tul vagyok.Sztem korszerűbb az injektor meg mondernebb is az fz1s de ez relatív.Ha kérdésed van szivesen segítek.
FZS1000 (2003) tapasztalatom igazából van mert már eltöltöttem az ismerős motorjának a nyergében több mint 1000 kilométert, csak még FZ1S nyergében nem ültem.
Sziasztok!
FZS1000 és FZ1S vételét fontolgatom és ehhez szeretném a Ti pro és kontra véleményeteket kérni! Melyiket javasoljátok jobban utas nélküli túrázáshoz és olykor a hegyekben élvezkedéshez? Típushibák ha vannak, megbízhatóság, tartósság, karburátor vs injektor, kényelem és ehhez hasonlókérdekelnének.
Bocs ha már lerágott csont, de most nincs időm napokig a fórumot vissza olvasni!
Köszönöm
A Dnyeszter menti Köztársaság határán még tankok és fegyveres katonák is vigyáztak a határra. Az is érdekes volt.
Ismerem az érzés,vagyok olyan öreg,fehér kereklampas ezerkecsken tanultam vezetni meg kis zetoron,Volt platós barkasz,zsuk.Nem vagyodom utánuk,csak a sárga tolotetos warnyu után.