Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon tetszik nekem is.
Aztaaaaaaaaa (ahogy a kisebbik fiam mondja)
Nálam a delorean a nyerő
Ehhez kellenek ám a nőgyógyász kezek. Nekem a szívócsonkok gyűrűit rakta be az előző szaki csavarral kifelé, a váz felé fordítva, nos nem tudom mi benne a logika, de befelé fordítva mindegyik elérhető könnyen csavarhúzóval, kifelé fordítva meg egy kínszenvedés volt.
Veterán versenyt rendezünk Dunakeszi, Letkés, Párkány, Esztergom, Szentendre útvonalon. Van pár érdekes autó.
Hallod,lehet hogy nekem majd kikell venni a blokkot a k
Kawából,mert fogalmam sincs,a két belső gyertyát hogy lehet kicserélni.A két külsőt még ki tudtam,de a belsők nagyon bent vannak.vVsszasírom a Yamit,ott csak a hűtőt kellett kibillenteni és hozzáfértél,de itt???
Volt ilyen itt a gyárban,csak újabb verzió,a bélüzem hűtőjét hűtötte.Amikor leállt a vágás,el is vitte valaki,vagy valakik,már csak hűlt helye van.
Szép kard,elfogadnám.
Elvileg épül.. Mikor megvettem még ment is. Most lóg a bakon és csendben várja a feltámadást
Szép motor nagyon Jobb ez az első lámpa mint amivel vetted.
Mi a terved? Elbontod?
Utána megyek motorozgatni.
Kb két hét és költözünk. Lassan kész a házikó.
Basszus! De szép motorom van.
Ok, kiszedem azt is, ezért jó ha kérdez az ember.
Nem is értem miért van még bent az első villa úgy könnyebb hozzáférni
Srácok, gyertyacseréhez biztos ennyire meg kell bontani a motort?
Persze, nem lesz gond, a szerelő megmondja rögtön.
Nekem annó sajnos nem volt lehetőségem személyesen elmenni hozzájuk, úgy meg azért neccesebb..
Fasza :S Mi jövő héten a szerelőmmel megyünk a saját karbisorral a kézben s úgy hozzuk el, ha tényleg jók a méretek, így talán ilyen eset nem fordulhat elő. Egyelőre csak reménykedem, hogy tényleg ok lesz a mutatvány, mostanában már nagyon remény se volt xD
Hát, persze legyen szerencséd FZR fronton és nem is igazán idevágó a példám, csak azért megemlíteném, hogy annak idején Sugóék nekem szó nélkül küldték ugyanígy SV 400-hoz a 650 karbiját és főtengelyét.. hát legyen elég hozzá annyi, hogy karbit már láttam rámókolva és abban sem volt sok köszönet, de a főtengelyről konkrétan lövésük sem volt és teljesen esélytelen volt.. pechjükre 400-ashoz mindkét alkatrészből volt bontva nekem akkortájt.. :]
Az SV 400-aknál egyébként nem volt egyedi ötlet a 650-es karbik átfúvókázása, szép lassan aztán megállt mindegyik így, vagy úgy.. :]
Megvettèk.Eltünt a hirdetèsek közül.
Oh igen, végre talán megoldódik a gond... Köszönet neked is a sok infóért, innen jutottam el végül a bontó újbóli zaklatásáig. Sikerült a Sugo Motor egy másik emberét elérnem, s ő már cserélt is 600 karbisort 400as gépre, szóval a mérete uaz, csak át kell szerelni benne ezt-azt, ahogy említetted. Ha valaki hasonló gondba ütközik, akkor legyen itt neki is a megoldás FZ 400-as karbi gondra :)
De egyébként itt is megkérdezheted: http://mirekmotors.hu/japan-be...
"Akkor így érdeklődjek, hogy 32mm-es Keihin CVK karbijuk van-e? " És egyből vissza fognak kérdezni hogy "van, de mire kell?"
Neked megvannak a 400-as méretei, a bontóban meg jó eséllyel van 600-é mert az eléggé elterjedt, ha egyeznek a főbb méretek akkor menthető a dolog.
Nekem a GTR-en is 32-es CVK van ahogy sok minden máson is (ott a tegnapi képen) de az nem jelenti azt hogy pontosan passzolna is a te gépedre, még ha a belseje meg is egyezik. A tiéden van az az elektronikus bizbasz az oldalán (fojtószelep potenciométer a pillanatnyi gázálláshoz) nekem a Kawasakin nincs (de pl. a GSX600/750-en meg van) tehát már azért sem biztos hogy jó lenne rá.
A 32mm egyébként a pillangószelepnél a szívótorok belső átmérője. (a negyedik képeden az az, csak a belső mérete, de ez önmagában még kevés)
A CVK-ból a CV azt jelenti hogy az állandó nyomású (azaz "vákuumos-membrános") míg a PWK esőáramú karburátor (azaz "bovdennel húzogatott súberes") ezért teljesen más a kettő felépítése. (tehát neked az nem jó)
Azt kell megnézni (azon túl hogy a tiédnek mi a baja) hogy a 600-as Fazer méretei mennyiben egyeznek a tiéddel. (a fúvókák és a súbertűk nyilván nem egyformák de azokat át lehet tenni, a ház mérete a lényeg)