Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első (az 1100 eurós) az nem szép állapotú, ez volt az amit néztem:
https://www.kleinanzeigen.de/s...
Azért az a 2100 ojrós meglehetősen egyben van, simán hazajönne lábon.
Ha csúnya lenne, nem tetszene. 😸 És minek néznénk mai szemmel? 😺
A block szép, de az a fejidom rettentő csúnya. 40 évvel ezelőtt a szoft-csopper verzió nekem is tetszett. Mai műszaki szemmel nézve nyilvánvalóan vicc, nehéz, vacak futómű és fék, nagy fogyasztás.
Szívesen túráznék egy ilyennel is! 😺
Láttam még 2-3 szinte ugyanilyet (ez a szín) volt 1000 euróért is. (több képpel)
Kár, hogy kevés kép van róla.
Szép nagyon!
😸
Nincs kétségem afelől hogy jó kezekben tartva túlél mindannyiunkat.
Ezek elég olcsó vasak szerintem
Bezúzni 😁
Adom.
Ez már öreg és túl sok benne a km. 😼 (a másikhoz képest)
Kiköltözök a kis házba a tópartra. :-)
Ez egy 650 es motorka,barmin elmegy fullgázon is,de tuti nem a 24 oras le mans-ra veszik.
Lehet a zzr-1400 on para.
Amugy a road 5 egesz jora sikerult,de ezert en tuti nem szednem le a gyarit.
Nincs vita ebben, csak emlekszem, hogy anno sokan fujtak a gyari Roadsmart gumikra az angoloknal. Allitolag nehezen melegszik es utana is kerdeses a tapadasa.

Amit ki akartam hozni belole az az, hogy nem volt nyomva a szeme a motornak.
Egy 650-esen teljesen értelmetlen a gyári gumit azonnal lecserélni bármire is. Hacsak nem pályázni vagy állandoan esöbe menni akar
1900 euróval drágább, azaz 730e Ft-tal. Enduro mindkettő, csak az újra rá van pár aggatva pár+ kacat.
Na de ez új meg az enduro verzió
Hmm...ez elgondolkodtató.
Nem biztos hogy ugyanaz (mivel ez új) de én 2016-ban vettem az FZR-t, azóta mentem vele 146 km-t.
Ez a gumi dolog kábé olyan mint az olaj...én például beérem azzal, ha fekete, és van rajta minta 😁