Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Boldog karácsonyt!
Kellemes karácsonyt mindenkinek! 😺 (aki még olvassa ezt a fórumot)
Én megvenném...
Kellene találjak a környéken,hogy ráülhessek.
Képről kicsinek tűnik nekem, de ha ráülsz, kiderül, jó-e.
A V-strom ülésmagassága 835 mm a Kawasakié 840 mm .Akkor miért alacsony a Kawasaki?
😃
Arni férfi méret (én jól ismerem)😃Ennek a régebbi (ER6, ami nem SUV) verzióját csajok keresik, mert arról ér le a lábuk... fiam barinőjének is az van.
Elég magas, 84 centi vagy mennyi az ülésmagassága. A térdszög tekintetében viszont jogos a két pont, eléggé hátul van a lábtartó. Sokan tesznek rá adaptert emiatt.
Rögtön sokkot kapok!! 🙀 (a Versys zöld legyen)
Arni, sztem kicsi ez neked, ez olyan csajos motor... már nem teljesítményre, hanem méretre. Ülés alacsony, térdszög (neked) hegyes.
Keress egy Africa Twint, és probléma megoldva 😃
"Felpróbálni" neked kell, de műszaki vagy teljesítménybeli problémákra nem nagyon kell számítani ezzel sem.
Mint említettem, rövidebb. Nekem (174cm) kicsit jobban passzolt, mint a Suzuki, egyenesebben tudtam rajta ülni és a csuklóm se panaszkodott.
Felmálházni kunsztosabb, mint a terjedelmesebb Suzukit, de nem megoldhatatlan feladat.
Hát a Kawasaki sokkal szebb,sportosabb.Nekem amire kell:ritkán csavarogni és egy évben egyszer elmegyek a fiúkkal túrázni max 2000 kilómétert.
Akkor ezektől az éjvárathoz köthető apróságoktól tekintsünk el.
A többit fenntartom. Szempontok kérdése igazából, melyik jobb és kinek.
A DL -nek nincs fokozatkijelzője (Az enyémnek nem volt 2008 as)és 19 literes a tankja.A Versys-nek 22 literes
A DL jó motor de az enyémnek csattogós vagy zakatolós volt a hangja csak akkor jöttem rá mikor kipróbáltam másét és sokkal szebben járt és szebben kanyarodott mint az enyém.
A Versys kicsit olyan, mint a Suzuki V2 650-ese. Kiforrott, nagyon jó konstrukció, az őse a GpZ900 Ninja 1983-ból. Annak a blokkja lett félbe szedve és először 454 köbcentis sorkettesként, majd 500 köbcentis kivitelben (GpZ500, ER-5, KLE500, EN500) készült, ennek a ráncfelvarrt, modernizált, Euro 4-5-ig reszelt motorja van a Versys-ben, ER6-ban, Ninja 650-ben és Vulcan 650S-ben is.

Attól függ, mire kell igazából. Ha off-road használat is képben van, a nagyobb első kerekű DL650 előnyben van. Ha nagyobb termetű vagy, a DL szintén előnyben van, a Versys rövidebb vagy 10 centivel, plusz 10 kilóval könnyebb, ugyanakkor 18 literes a tankja, a DL meg asszem 22 (erre nem ennék ciánt, de ír rémlik). A Kawasaki sportosabb, fordulékonyabb, aszfaltosabb karakter, keményebb a futóműve, de jobban is lép, nagyon eltalált blokk. A DL is jó műszakilag, kicsit primitívebb és puhább a futómű, picit jobban nyeli az úthibákat.

Nyilván emellett vannak olyan aprólékok, mint pl. a DL-en van fokozatkijelző, a KLE-n nincs. A DL-en ott a gomb a műszerfalhoz a kormánykapcsolón, a Versys-en a műszerfalhoz kell nyúlkálni.

Mindkettő jó motor. Azért a DL-lel állítom párhuzamba, mert azzal már van tapasztalatod.
Mondjuk zöldben szebb :-)
A kawasakiban 5500 kilóméter van 2015 ös és 5500 euróért elhozhatnám.
A motorja nem tetszett ahogy ment.Kipróbáltam itt Károlyban 2 darabot és mindkettő olyan simán ment.Az enyém zakatolós volt.
Mi bajod volt szegénnyel? olyan faxa gépnek tűnt...
A vstromot eladtam.
Srácok,mi a véleményetek a versys 650 ről?
Közben találtam a gariban egy elfekvő 1000 Exup hengerfejet. Felújítandó, de nem teljesen döglött. 15000Ft.-ért vihető.