Nem rossz, én is nézegettem ilyeneket. De milyen motoron van az első képen? Nyilván a nem heteroszekszuális GS-en. (amúgy nem értem a tulajt, hogy nem süllyed el szégyenében, wunderlich helyett ilyen olcsó valamit feltenni?)
Azért téged kérdeztelek, mivel tudom hogy több is volt már, és tényleg úgy használod, ahogy azt kell.
ezt nézegetem egy ideje, de ez még a nyűgös abs-es. (Henrik mondta) https://www.kepesmotor.hu/bmw-...
és ha belegondolsz nálam milyen extrém terhelést kap egy motor a futáshoz képest (napi 4-5- indítás, gyakorlatilag végig fel-le váltogatás, etc) és ami bajom volt az is azért mert iszonyú régi és sokat futott szarokkal mentem. A pirosnál 200-nál hullott szét egyetlen csapágy a váltóban, amivel még vígan hazament é skésőbb a szerelőhöz. Az összes csapágy volt két éve 22ezer forint. A kuplung ami mindi gaggaszt, de ha te lennék, megvétel után inspecióznám és ha kopottasabb az meg szimeringcsere és el is felejteném a gecibe. Valamikor soksok km-nél a hátsó hajtás nagy csapágya elmehet de az sem szokott senki az út szélén hagyni meg azért vannak jelei és az is egy lánccsere ára. Ettől függetlenül bárki fl karját adnám egy nagyobb lábterű -es burgmanért :D
jah, ha motorozni is akarnék kis érzéssel, akkor RT. Mérhetetlenül sok bontott cucc van már hozzá, még mindig modernnek hat de nem kistévés még. Ha megnézed, nem is feltétlenül drágák hozzájuk a cuccok vagy ha egyszer kicseréled, te már életed végéig használod. Én a Gs-hez képest az esetek többségében visszasírom még a régi RT-t is, mert annyira jó menni ezekkel, szinte tökéletes az üléspozi, időjárásvédelem, úgy fordul mint egy sportmotor, van már benne erő, de nem feleslegesen sok, bármilyen gumit lehet rá venni a versenyzőstől a bakelit túráig, a gyári dobozokkal is elférsz mindenhol ahol az eleje bement (ez azért nem mindegy), és ami szubjektíven a legfontosabb, hogy ezekben az olajosokban még van egy kis jó értelemben vett régimotoros érzés, hang., amellett, hogy hibátlanul működnek, ezzel életet mutatva, mint amikor felülsz egy 70-esévekbeli japóra, csak nem szar. Annyi, hogy ha van egy Rt-d akkor utána fancsali szájjal szűállsz le minden másról és elvész a móka, hogy egyik szarról vágyakozol a másikra. :D
De ezért jutott eszembe ez a CL, mert a maga módján érdekesen néz ki, jó extrások, a kuplung, váltó, blokk, minden fullfull kommersz. Ugyanakkor érdekes és lehet, hogy még problémamentesebb az a második csukló nélküli kardán az összes C-n, lehet, hogy sosem megy tönkre. (Jó, amúgy is 20-asokért dobálják a bontottakat, szóval nem drámai ha valami van). Én egyedül a valóban teljesen felület és akadályfüggetlenséget szeretem a GS-en meg hogy minden ott van az arcodban (ha kéne) mint egy régi XT600-on vagy hasonlón. Semmihez nem kell túrni, idomokat basztatni, etc, ami tök jó. Ez egy igazi túramotoron nyilván mindenhol megvan, én nem szerettem, de neked van garázsod, az nyilván más matek mint a panel előtt szétszedni :D
Ha nem akarsz bogárfejidomot, akkor meg lehet valami megmaradt utolsó 1100rt vagy 1150, bele kb 30-50-ért a görög fiú csatacsipje meg az 1200-as injektorok és még kevesebb gondod lesz és az is 100 ló simán úgy.
Nem tudok megint képet felrakni. Vette, alzán 1 ilyen kis szélterelőt. Ma teszteltem 130ig nagyon baba eddig szeretem.
Tegnap még akciós volt. https://www.alza.hu/auto/sefis...
Egyszer néztem egy ilyet közelről, nem voltak rajta a kofferek. Így olyan volt, mint a gyúrós csávó, aki szereti kihagyni a lábnapot :)
A segge mint egy 250-esé, elöl meg széles.
ezt nézegetem egy ideje, de ez még a nyűgös abs-es. (Henrik mondta)
https://www.kepesmotor.hu/bmw-...
De ezért jutott eszembe ez a CL, mert a maga módján érdekesen néz ki, jó extrások, a kuplung, váltó, blokk, minden fullfull kommersz. Ugyanakkor érdekes és lehet, hogy még problémamentesebb az a második csukló nélküli kardán az összes C-n, lehet, hogy sosem megy tönkre. (Jó, amúgy is 20-asokért dobálják a bontottakat, szóval nem drámai ha valami van). Én egyedül a valóban teljesen felület és akadályfüggetlenséget szeretem a GS-en meg hogy minden ott van az arcodban (ha kéne) mint egy régi XT600-on vagy hasonlón. Semmihez nem kell túrni, idomokat basztatni, etc, ami tök jó. Ez egy igazi túramotoron nyilván mindenhol megvan, én nem szerettem, de neked van garázsod, az nyilván más matek mint a panel előtt szétszedni :D
Ha nem akarsz bogárfejidomot, akkor meg lehet valami megmaradt utolsó 1100rt vagy 1150, bele kb 30-50-ért a görög fiú csatacsipje meg az 1200-as injektorok és még kevesebb gondod lesz és az is 100 ló simán úgy.
Tegnap még akciós volt. https://www.alza.hu/auto/sefis...
A segge mint egy 250-esé, elöl meg széles.
http://youtu.be/LCHn-AsZRNY