Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az kemény lehetett.
Én meg idén először fürdök a Balcsiban erre egy hullát kellett kihúznom a partra az imént. De nagy küzdelem árán vissza hozták. Mondjuk nem hittem volna tiszta szürke meg lila volt a feje, kigúvadtak a szemei, felfúvódott a hasa... Aztán lehet sok sört ivott előtte az ember vagy sok vizet nyelt....
Tatabánya onnan Héreg Bajna Esztergom 11esen haza. A végén már sírhatnékom volt araszolni M0ig Tahitótfalutól. Parkolótól a barlangig 40 fokba oda vissza jó volt 2hete.
Próba kép. Na most sikerült. Slovákia ring versenyszerelőként. 😎
Én még mindig tudok, így bizonyításképp megmutatom a mai hőmérsékletet az új hőmérőmön a garázsban.🙀 (lehet be kéne kapcsolnom a klímát?) 😼
Van itthon is ennyiért. (mire azt behozod kb. itt lesz az is) Bár a szövegből ítélve ezt valószínűleg Emre hirdeti.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_1200_rt/bmw_r_1200_rt-22032034#sid=e8e4e5ec-795b-49ca-849e-0016e03cc678
Hát ez nehéz kérdés. Biztos nagyon kényelmes ha gombnyomásra lehet állítani pláne ha későbbi automata. Ugyanakkor csak nem esik le az ember keze az amúgy is elég jó futómű esetleges állításánál és ami nincs azzal nem lehet baj. Viszont fullra felújítható, szerelik. Inkább úgy mondanám, h nem lenne szempont az sem ha van az sem ha nincs.
Az ESA-t pepipáljam, vagy inkább ne?
A Madura is az egyike volt annak az időszaknak, amikor a Japánok fele annyi pénzért kétszer jobbat adtak, mint az amerikaiak.😸
De aztán győzött a marketing. 😾
Amúgy jól nézett ki (külföldről hozott volt) csak ha én a motorbuzi alig ismertem, akkor ha eladnám, ki venné meg?😺(főleg ez járt a fejemben, na meg hogy cuccok max. az usa-ból szerezhetők hozzá)
Még a gtr-t sem olyan egyszerű eladni, az sem egy tömegcucc a piacon.
Persze, nyilvan nem is veresen komolyan gondoltam.
(Mondjuk ha talalnek egy Madurat olcson...) 🤔
Van az országban vagy 3 darab, de szerintem nem igazán lehet eladni őket. (mindenki csak nézegeti de nem nyúl hozzá)
Amikor a Goldwinget vettem, akkor megnéztem egy ilyet. Aztán úgy voltam vele, hogy a GW-hez van minden, ehhez meg semmi, így inkább hagytam is. A GW "ellenfelének" szánták, csak nem igazán jött be.
Ott a V4, ami nem jon szembe. ;)
Annyira azért nem akarok elmenni (lc vagy az 1250) mert az már "túl luxi" és drága is az ízlésemnek. Még egy egyszerűbb 1,2 RT talán oké lehet, bár van bennem némi ellenérzés a boxerrel szemben a sor 4 finomsága után. A k1300gt-t nézegettem még, de a 160 LE-re nincs igazán szükségem. (meg 280 kiló az is)
Külföldi rendőrmotorban szoktak lenni dohc-k "jobb" árban, de gondolom azokat nem nagyon kell erőltetni mert kaphatták az ívet a szolgálat alatt.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_1200_rt/bmw_r_1200_rt_abs_3_doboz-21566091#sid=ad4f3ad2-0b17-4adb-8b22-76c848c918bb
Nem hiába annyi a dohc mint a vizes eleje. Ugyanakkor a haverom BMW szervizben dolgozik és azt mondta a hétfői pàlyanapomon mikor dumcsiztunk erről, hogy a vizes sem elromlós egyáltalán. Kicsit a kardán tud elromlani viszont ingyen cserélgetik
Az ott nem igazán mérvadó, mert utána pl. hamupipőkének az új 1250 megjelenéskor csak azért nem lett megrendelve, mert digitális lett a műszerfala. De aztán nem sokkal később csak megrendelődött a Goldwing és a Hayabusa mellé, mert muszáj megvenni az újat. Ezt a sok makákót olvasva ott mindig felröhögtem, és Ádám jutott az eszembe, ahogy hentereg a szakadt, öreg kockalámpás GS-sel valami durva terepen nyakig sárosan, vagy épp januárban valami isteb&szta időben Pest közepén a forgalomban. 😸
Az a csúcs, de emiatt drágább is 🤷🥲 erősebb is.
Jah valahol 2007-2008-tól nem szervós.
Nekem ilyen volt a varàn, az RT-n és most a GS-en is.
Én mikor még ott nyüzsögtem a Zindexen az Urak közt, akkor még a DOHC GS volt az Isten, de akkor a vizes még nem volt képben.
Az en fejemben az az elso kep erdekelt teged, ami nem a GS... Maradnom kellett volna a klimatizalt lakasban, nem tesz jot ez a nyarba kognitiv funkcioimnak.
Nem érdekes, engem sokszor és sokan félreértenek.😸