Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

JT online katalógus
A táblázatot nem teszem fel megint mert:
1, az az FZ fordulatszámához, és áttételezéséhez készült
2, ha valaki annyira lusta egyet osztani meg egyet szorozni akkor nem érdemli meg
3, egyébként meg egyszerű, mint a gyomorszájonvágás:
Ha 47-es hátsó 17-es elsővel 5000-nél 150Km/h akkor mennyivel megy 16-os elsővel? 150/17*16=141Km/h
Itt meg az enyém. .
Jó reggelt mindenkinek szar az idő nagyon.
Szép jó estét.
Ime a púpom.
Annyira jó lett pedig...csak az ilyen játékok miatt már megérte annó megvennem ezt az erőgépet. Akkor legalábbis még az volt, hű a legnagyobb Core 2 Duo, 2 GB 1066-os memória, hűűűű. Még mindig érték tartó mondjuk a gépem, kávézóba pont ugyanilyet vett a főnökasszony kerek 100 pénzért. Én 102-ért vettem 2 éve kb...

Holnap ha jobb idő lesz, akkor kiveszem a gyertyákat és megcsiszolom, ma kaptam nagyon finom csiszoló papírt! Na jó éjt mindenkinek!
Én játszanék de ezen nem menne.
Jó éjt!
Meg jobban gyorsit kanyarból kifelé
az kemény már emeli tekeri füstöli és driftel
Na viszont mostmár tényleg húzok jó éjt mindekinek.
Az még jobb,15-49 az már elég durva lehet
Az thiszem emre a múltkor rakott fel lánckerék áttétel számítási táblázatot remélem megint felrakja majd ha szépen kérem.
van 49 is
89-95 ig exup 530láncra
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
15-17 38-49 a tiédre
Én itt néztem:Pinkmotors
Enyémre 47 a legnagyobb,viszont elöre van 15-ös.
ebből 38-49 a hátsó 15-17 előre.
ezek az 530 as lánchoz valók ezek az én típusom hoz vannak
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
16/46 16/47 17/47 ezek a gyáriak de nem látok nagyobbat vagy kisebbet ezekhez de tuti van. asszem nagyvason van több fajta ott láttam 15öst is régebben
Akkor nem .
Hát itt csak a gyári van nekem 16/46 fogas
Nem töri ,a Z-n nekem a gyári15-ös,most 14-es van rajta meg még jó pár embernek is és semmi gondja .
Itt a JT katalógus yamaha 1000 motorokhoz.
http://www.roadridershop.hu/in...
Most nemudom megmondani neked de ha jól emlékszem 49fogas hátul
elöl 15 az kemény már törheti a láncot. . .