Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A súber alatt beszűkül a szívócsatorna. Itt az átáramló levegő felgyorsul és a nyomása lecsökken ezért vákuum lesz a súber alatt, a lyukon pedig kiszívja a levegőt a súberből és a membrán fölül. Mivel a membrán rugalmas (gumi) ezért "összegyűrődik" és a súber elmozdul a rugó ellenében felfelé.
Ha gyorsabban lesz vákuum a súber felett akkor nyilván gyorsabban is fog "felszívódni" a súber ami gyorsabban húzza fel a súbertűt is tehát (ha sok egyéb más is össze van ezzel a mozgással hangolva) akkor sokkal gyorsabban pörög fel a gép.
NA mentem alukálni jó éjszakát.
Taliról hazafelé az Ikimnek meg a Snoopynak kellett kinyitni az oldaltámaszt mert nem bírtam letenni a jobb lábam a térdem miatt. Alíg bírtam leszállni majd beszartam úgy fájt.
Lehet rakok fel kinyitható lábtartót előre a bölcsőre hogy ki tudjam nyújtani túrázásnál a lábam pihentettni.
El kell mennem dokihoz nagyon fáj a jobb térdem és alatta .Már az üléstől is előjön.
Okosíts mester csak 1 kicsit gyorsabban mert leragad a szemem.
Aha
Membrán.
Meg egy lyukat a súber alján.
Nem tudok írni
Menbrán rugó suber tű.
Ha leveszed a karbifedelet és belenézel akkor mit látsz?
Tessék hogy ne keljen
Te kezdted
Néda mien kafi van az ismerősnek.
de alatta megy el a levegő a motorba ott szívóhatás lép fel
Azt is kifúrom.
Ja a tali volt kecsónál akkor szegedig megyek
Ne már! Ne kelljen már karburátort rajzolnom!
Ugye? Gondolom nincs ellenállás, igy gyorsabban felmegy.
Motor? Benzin? SzponzoroK? Síííííííííííííírály
Ezt én se értem mitől szívna gyorsabban fel ha a lik alatta van a membránnak.
És?