Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Emre volt szerver foglalás ma? te mindent tudsz.
Ha lesz belőle valami szólók az érdekedbe, mert én nem tudom mikor lesz ebből valami,és hogy jó lenne e nekem. De azért már megérné hogy ott csapatni a környéken mecsek 1 köpésre. És a Sanyi lányát is el tudnám már venni mert akkor már biztos hogy nem megyek ki meccsre.
Te is itt vagy a szomszédba nem messze tőlem.
jó pénzért elmegyek gyepmesternek
vagy labdaszedőnek a golfpályára
esetleg halőrnek, vagy mittudomén csak kapjak végre normális fizut
Karburátor szinkron azt műszerezik meg a kompressziót.
milyen műszerrel mit mérnek a szakszervízben?
Konkrétan énis arra gondoltam ezt szervizbe kéne.
Na kiderült a kaposvári üzlet.
Vettek 1 nagyon nagy telket 200ha erdővel. Lesz 3 tó 1 fürdő 1 peca és 1 wakeboard tó. quadozás lovaglás tenisz. Ilyen rönkház panziót csinálnak majd. 20-30 rönkházzal.
Nekem a Német fojtott 100 lovas szívócsonkom volt, de egy fél óra alatt kireszeltem a "gátat" belőle. Határozottan vérmesebb lett, de a hullámzó teljesítményleadás megmaradt.
ezt nem kéne, mert műszeres kontroll hiányában tönkre is teheti a gépet szakszerviz pls.

én is majdnem kinyírtam az egyes hengert a karbi állítgatással
Isten vagy papa de nem szeretném ha megfőnének a tojásaid és a kis lurkónak ne legyen tesója.
Meg kellene nézetned a szelephézagot utána 1 karbiszinkron és beállítás.
A karbinál subertűnél az ék a harmadik rovátkába legyen és a keverék csavarok azok 2-2,5 fordulat zárástól.
Nekem az FZ1, és FZ6 Fazer, a kedvenceim közé tartozik.
akkor a kedvedért a legközelebbi találkozóra felpakolom a teljes idomzatot
Ja és le ne vedd a légszűrőt és sportlégszűrőt se rakjál fel mert úgy jársz mint a Gyula olyan a hengere mint a szántóföld.
NA akkor 1 gyorstalpaló főfúvóka 1-4 henger 110-es 2-3as 107,5 de olyat nem kapsz nekem is 110es van a 2-3on.
álló motornál kell olajszintet nézni. És nekem is 20w50 van benne ásványi.
arra azért kíváncsi lennék hogy nézel olajszintet járó motornál?
szarul van beállítva a karbi.
De hogy venném már észre nem mentem 100lovassal és 135lovassal egymás után. azt tudom úgy elindul mintha hátba rúgtak volna. És ez a gyári áttétellel volt
Illetve ha lenne valaki, aki tanáccsal el tudna látni, hogy mitől gyorsít hullámszerű intenzitással a gépem? És ha a légszűrőt kiveszem, mért fullad 3000 felett? Na meg mekkora a gyári fúvókák mérete? Illetve szabad-e 20w 50-es olajjal járnom? És hogy az olajszintet alapjáraton, vagy álló motornál kell-e néznem?
azért az elég nagy különbség ennyit má észrevenni
Nem. Enyém még nem jutott el addig és szerintem 1 darabig nem is fog mert Zsolti is éjjel nappal dolgozik és nincs pénzem levitetni most.
de nem tetszenek oldal idom nélkül az fz-k
Ja és remélem a 135lovas van nekem mert most néztük a 100lovas szívócsonkok vannak rajta.
Jön 1 srác 1987 1000essel és segítséget kér majd most hívott de nem tudtam válaszolni rá miért csinálja azt szakaszosan gyorsul nem 1enletesen 4000megtorpan elindul 7000megtorpan elindul.
Hali csukótól függ de autópálya átlag 130km/h 6l volt Sikondáról-Újpestig az 250km 15l volt.
várost nem tudom nem sokat mentem vele eddig. 3nap 800km az közel 45l volt.