Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megmaradt a fekete suhanonak a tukruje?:)
nekem is kell abbol,amit te szedsz
februarban meg mi:)
igaz xp-re de mar leirtam ide.
szamitogep jobb klikk tulajdonsagok, specialis rendszerbeallitasok, inditas es helyreallitas. ott mar latni fogod:)
Milyen procid van? köszi emre, olvasom a leírást!
Itt van kicsit részletesebben az előzményekben leírva

Amit Pupu mondott lényegében jó, csak hogy szerintem a több benzinhez nem kifele kell tekerni a csavart hanem befele.

Bocs, nem kötözködni akarok,
peace
Na akkor most elmondja valaki ÉRTELMESEN, hogy mi és hogy is van pontosan?!
"A keverékcsavart kitekerve egyre több benzint adsz, ezért emelkedik a fordulatszám de 3,5-4 fordulattól már nincs jelentősége ezért max. 3 fordulat legyen, több ne"

ezt az az ember mondta akinél most a blokkod van, szóval gondold meg mit válaszolsz
sok benzinhez sok levegő kell hogy ideálisan elégjen nem? akkor milyen hülyeséget beszélek
igen, és szerintem ez a kijelentésed nem stimmel:
"sok benzinhez sok levegő kell ezért kell a 4-4,5 fordulat "
Téged, hmm kivel?
elolvastad amit írtam dúsítani szegényíteni a keveréket olvasd el még1x légyszíves
Összekevertek!
Egy fokkal jobb, nincs erről valami ábra, elképzelni kicsit nehéz
épp ezért beszélsz hülyeséget, mivel ha a keverékcsavar ki van tekerve akkor még dúsabb lesz a keverék
szóval az amúgy is magas üza szinthez még rátolod a "szivatót"
A tű adja a benzint a motorba ha húzod a gázt akkor felfelé mozog és a főfúvókán át beáramlik az égéstérbe a cuccos a keverékcsvarral tudod dúsítani ill szegényíteni a levegő benzin keverékét a legjobb égés érdekében. mivel a tűd a sok benzin adagolására volt beállítva így a keverék csavarral adtak több levegőt neki hogy ideális legyen a benzin levegő keverék.
Akkor lehet, hogy nem is 90'-es gyártású a fizzer?
mindent megértettem, holnap építek egy motort
sok benzinhez sok levegő kell ezért kell a 4-4,5 fordulat a tűk meg 4. vágatba sok benzint adnak. Ha a gyári érték ami kb 3.vágat a tűn és 2-2,5 fordulat a csavaron akkor kb 5lre lemehet a fogyi vagy az alá is.
Ha van egy kis időd-kedved, mesélhetnél erről a részről. Ezt még nem igazán értem. Keverékcsavar, tűk, fel vannak húzva..
Összeszerelést-benzinszint ellenőrzést. (nem folyik sehol)
A fogyasztását nem csodálom, 4,5-5 fordulatra volt kitekerve a keverékcsavar és a tűk is nagyon fel vannak húzva.
Nézd meg a gumit, azon is hasonlót találsz Azért ez sokat jelent, szerintem. 20 évet elment úgy, hogy még az eredeti alkatrészek voltak rajta, régen még úgy csinálták a dolgokat, hogy azok időtállóak legyenek. Pöpec, hogy összeállt a karbi. Ez beállításokat jelent, vagy összeszerelést? Jól gondolom, hogy normálisabb lesz a fogyasztása is ha pöpecül összerakod? 7.2 kicsit sok
Kuplunggal még nem foglalkoztam. Jelenleg a gyertyakábeleid kerültek fel és a karburátor állt össze. ( a régi kábeleken a: Fujikura 1989 felirat olvasható)