Uh. Amint megjön valamilyen pénzi, első utam az IMET-hez vezet majd.
A képeket meg lementettem, kuplung többi része biztosan nincs nálam, dio-t megkérdezem majd ha tudom. A kosarat holnap ha úgy alakul délelőtt lesz időm akkor megnézem mindenképp. Köszönöm
Nem is állítottam még hasonlót sem.
Azt írtam:
"vannak akik nagyon vágják a témát, de néha csak azt hangoztatják hogy nem értenek hozzá."
Ezt ha gondolod cáfolhatod, de az előző pár hsz-edet figyelembe véve nem érdemes.
Igen a az az enyém,
Köszi de közelről lehet nem ez lenne a véleményed.
Nekem sem voltak túl jó tapasztalataim a szervizekkel, ezért vittem el Kaposvárról Pécsre. Meg rengeteg segítséget, ötletet kaptam az átépítéskor az itteni FZR-esektől is. Vannak itt páran akik nagyon vágják a témát, de néha csak azt hangoztatják hogy nem értenek hozzá.
Szeva,
én saját magam szerelek mindent szervízkönyből és inkább csak tanácsokat kérek tapasztaltabb szerelőktől,(hál istennek nem bunkóskodtak idáig inkább segítőkészek voltak,de nem vinném el a paripát,ez javarészt az anyagiak miatt is van),mert a baráti körömben elég sok nemjó tapasztalatot gyűjtöttem szerelőkről és ezek persze nem kevés pénzekért pl:haver elvitte a 125ccm kis hondáját generálozni és szelep hézag állításkor vettük észre hogy nem feszítették vissza a vez.mű láncot 7000-et ment így vele,és stb....,a tanuló pénzt már kitapasztaltam az 1976-os CB500-om és pannoniákon.Persze a javítás sikeressége nagyon összefügg az anyagiaktól,mennyi van rá és mit tudsz kicserélni.Garázsom nekem van csak nem fűtött,ennek a levét iszom 4. napja.Amúgy a kék fz a tiéd?nagyon szép állapotban van!
A képeket meg lementettem, kuplung többi része biztosan nincs nálam, dio-t megkérdezem majd ha tudom. A kosarat holnap ha úgy alakul délelőtt lesz időm akkor megnézem mindenképp. Köszönöm
neked két üres is van a gépeden
Azt írtam:
"vannak akik nagyon vágják a témát, de néha csak azt hangoztatják hogy nem értenek hozzá."
Ezt ha gondolod cáfolhatod, de az előző pár hsz-edet figyelembe véve nem érdemes.
Köszi
Nekem sem voltak túl jó tapasztalataim a szervizekkel, ezért vittem el Kaposvárról Pécsre. Meg rengeteg segítséget, ötletet kaptam az átépítéskor az itteni FZR-esektől is. Vannak itt páran akik nagyon vágják a témát, de néha csak azt hangoztatják hogy nem értenek hozzá.
Ugye Ábrus?
Az akksi teljes feltöltés csak simán állt két napot és:
én saját magam szerelek mindent szervízkönyből és inkább csak tanácsokat kérek tapasztaltabb szerelőktől,(hál istennek nem bunkóskodtak idáig inkább segítőkészek voltak,de nem vinném el a paripát,ez javarészt az anyagiak miatt is van),mert a baráti körömben elég sok nemjó