nemtudom, 250essel én még nemmentem... azt tudom, hogy eltudtam vele jönni nyugiba is, viszont egyszer meghúztam neki 140ig, gondnélkül vitte, most még scak óvatosba csinálom, ismerkedek a géppel! De aztmondják 180at mennek ezek a kis szörnyek, de nemszeretném hajtani, nekem a 110es utazó a lényeg hogy meglegyen, ami szerencsére nemgond neki.
3000ft ért tankoltam, eljöttem vele 140 km-t, és még van benne, 6000es fordulat fölé nemigazán vittem.
piros-at írtál ezüst/arany helyett véletlenül nézesd át, mert volt itt olyan frézi ami addig a pontig amíg ki nem könyökölt a hajtókar, tökéletesen szolgálta ki a gazdiját
Jövőhéten viszem el szerelőhöz, állítólag ő tud bele dugót is, szerzek majd még hozzá lét csövet, átnézetem, remélem jólesz.
Télen pedig szerintem szétszedem, lefestem az oldalidomokat, felniket, átnézem az elektronikát, kap piros üléseket és piros felnicsíkot;)
ha nincs vele nagy gond, azt mondom egész jó vásárt csináltál. 4 alatt az enyém is dadogósabb, ingerszegényebb, ezek pörgetős vasak. 250-400 között nincs túl sok különbség asszem
szeva, örülünk, hogy egybe vagy bátor srác a motor külsőre atom, reméljük a belsejével se lesz gondod. szabad megkérdezni, hány pisztolyorrú mátyásba került?
Hát sok sikert hozzá, és nagy mázlid van hogy 1: kanyarba nem folyt a hátsó kerék alá az olaj 2 nem sütötted meg a vasat de az eladót felhívnám és elküldeném a picsába
Na srácok hazahoztam a vasat, mögöttem 280 km:)
Majdnem minden rendben is volt de ha nemtörtént volna semmi az nemis lett volna izgalmas:)
A motort szolnoktól kicsit messzebről hoztam, megálltam dabasnál, hogy telefonálok egyet, erre mikor ülnék vissza, látom hogy a motor alatt ott az olaj...Fadugóval volt betömve az olajbeöntő lyuk, amit útközbe valahol elhagyhattam kitudja hol... meg mióta jövök úgy h fröcsköl az olaj. Na ott megkókányoltam rendesen, épp egy villanyszaküzlet előtt álltam, vettem egy vastagabb kábelt, szigszalag forevö! Hát nembírta sokáig, de valahogy elvergődtem Dunaharasztiig ahol lakik rokon, ott vettem olajat, emrt nemvolt benne semmi, és beleraktunk egy parafadugót, eddig bírja:D
A motor egyébként jött faszán, nics vele a baj, azt a kis dadogást 4000es fordulatig meg majd megoldja a karbitisztítás és szinkron...remélem
3000ft ért tankoltam, eljöttem vele 140 km-t, és még van benne, 6000es fordulat fölé nemigazán vittem.
Télen pedig szerintem szétszedem, lefestem az oldalidomokat, felniket, átnézem az elektronikát, kap piros üléseket és piros felnicsíkot;)
Majdnem minden rendben is volt de ha nemtörtént volna semmi az nemis lett volna izgalmas:)
A motort szolnoktól kicsit messzebről hoztam, megálltam dabasnál, hogy telefonálok egyet, erre mikor ülnék vissza, látom hogy a motor alatt ott az olaj...Fadugóval volt betömve az olajbeöntő lyuk, amit útközbe valahol elhagyhattam kitudja hol... meg mióta jövök úgy h fröcsköl az olaj. Na ott megkókányoltam rendesen, épp egy villanyszaküzlet előtt álltam, vettem egy vastagabb kábelt, szigszalag forevö! Hát nembírta sokáig, de valahogy elvergődtem Dunaharasztiig ahol lakik rokon, ott vettem olajat, emrt nemvolt benne semmi, és beleraktunk egy parafadugót, eddig bírja:D
A motor egyébként jött faszán, nics vele a baj, azt a kis dadogást 4000es fordulatig meg majd megoldja a karbitisztítás és szinkron...remélem