Főtengelyen a hézagot a két végén mértem ahol le lehet venni a két zárófedelet,mert nem tetszett ahogy állnak a csapágyak(képen)és simán bement a 0,1 hézagmérő
Nem igen volt még ez a blokk bontva,de ahogy elnézem nem is foglalkoztak vele.A 2, képen pedig az olajszivattyú vége látható,a vízpumpával jött ki,még szerencse,mert ha beesik a blokkba akkor nem is veszem észre hogy el van törve
Én el nem vágnám. Majd ha lesz sok pízem,akkor veszek egy leömlőt,és azt vágom szét az új spordobomhoz(ami persze még nincs,és ez a qrva távoli jövő.Szinte futurisztikus álom)
Most mennem kell melóba, majd este leírom a többit de ne nagyon kapkodj az összerakással mert a főtengely csapágyhézaga gyárilag 0,020-0,044 mm.
Ha bemegy a 0,1-es hézagmérő akkor az neked nagyon rossz hír.
Csúnyán néz ki az a szivattyú.Hézaghoz igazándiból Ábrus ért,Szívónál 0.1-0.2mm,kipufnál 0.2-0.3-mm emlékszem,most kérdés ez jó-e ezreshez?Azt nem értem hol mértél hézagot a főtengely csapágyon,mert azok félköríves perselyek?
Sziasztok!
Boldog új évet mindenkinek!
Szelephézag állításnak indult ,de ....
Ábrus ha leszel lenne pár kérdésem,vagy aki tud válaszolni
1:mivel nem volt szelephézag a szívószelepeknél(már nem is zártak),a beállításkor kalkuláljak hozzá pár századot?0,188-0,185 lapkák vannak benne
2:A vezérlésnél a veztengelyeken van jelölés,mikor jelre állítod a főtengelyt mert nem találtam(én erre állítottam I-I a főtengelyt)?
3:a főtengely és a csapágy közé simán bement a 0,1-es hézagmérő,mennyi a tűrés,meg jól látszik hogy nincs síkba a kettő,kicsit ki van fordulva
Sajnos a szerviz könyvekben nem találtam meg a tűréseket,ha tudtok jó linket 1991-es Exuphoz jöhet
Előre is köszi a válaszokat
Nem igen volt még ez a blokk bontva,de ahogy elnézem nem is foglalkoztak vele.A 2, képen pedig az olajszivattyú vége látható,a vízpumpával jött ki,még szerencse,mert ha beesik a blokkba akkor nem is veszem észre hogy el van törve
Ezt magamnak küldöm.
Ez Yamaha TR1-es
Ha bemegy a 0,1-es hézagmérő akkor az neked nagyon rossz hír.
Enyémen is cserélgették régebben azért van elfűrészelve.
Boldog új évet mindenkinek!
Szelephézag állításnak indult ,de ....
Ábrus ha leszel lenne pár kérdésem,vagy aki tud válaszolni
1:mivel nem volt szelephézag a szívószelepeknél(már nem is zártak),a beállításkor kalkuláljak hozzá pár századot?0,188-0,185 lapkák vannak benne
2:A vezérlésnél a veztengelyeken van jelölés,mikor jelre állítod a főtengelyt mert nem találtam(én erre állítottam I-I a főtengelyt)?
3:a főtengely és a csapágy közé simán bement a 0,1-es hézagmérő,mennyi a tűrés,meg jól látszik hogy nincs síkba a kettő,kicsit ki van fordulva
Sajnos a szerviz könyvekben nem találtam meg a tűréseket,ha tudtok jó linket 1991-es Exuphoz jöhet
Előre is köszi a válaszokat