Amikor gyújtást adsz rá, akkor csinál egy tesztet (ezt hallani is lehet, nyit és zár a szelep. Alap helyzetbe kicsit nyitva kell lennie, fordulatra onnan nyit tovább HA jó.
üdv fzr fórum!lenne egy kérdésem, haverom küzd egy 91'.es FZR 1000-el ami indul és műxik, de 1-es fokozatban kb 4000-es fordulatnál letorpan, nem forog tovább csak dadog.karburátor és gyújtás már cserélve lett rajta, az AC pumpa jó, szelepek és vezérlés oda van állítva ahová kell, egyedül az exup szelep beállítása működése nem tisztázott ezen a motoron. van kép a szelepről és a vezérlő motorról, segítség kellene hogy mi a gyári alaphelyzet és a működés leírása. pl:a gyújtás ráadásakor ellenőrzi-e magát a szelep mint pl a DT-n, és mikor hogy működik.
ne is mond hívott haver hogy a budiba ha hányok akkor a csésze fölé hajoljak legközelebb ne játszak szökőkutast. Ez még tavaly volt 9kor. Idén megvolt az első boxom is. A buszon lehányták a cipőm gatyám. Leszedtem a csávót és csúnyán megraktam a körtéren.
asszem
valakinek valami ötlete esetleg nem lett az elmúlt 2 napba, hogy mijafaszért nem indul a kicsi?