Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tutti, h 1.350
Csak foglalkozni kellett volna vele, nem csak ráülni és húzni a gázt.
Ezek a problémák a többségünknél mind megvannak, de ettől még használható mindegyik.

Vegyél újat, hitelre azzal csak betolod a szervizbe, és nem kell vele foglalkozni. Egy év alatt Ábrus gépét is lelakod. (ide a rozsdás bökőt ha nem)
Akkor nem sokat alkudtak belőle. Nem sajnáltad?
Grat! Nagyon ügyesek voltatok tegnap! Én csak a motorokat sajnálom.


Én sosem csinálnám ezt az enyémmel,igaz ez én vagyok. Én inkább magam gyötröm,nem a mocit.
300
Mennyibe ment el?



Sziasztok!
Valahogy éreztem hogy semmi komoly gond nem volt.
Láttam közben, amit írtál még tegnap, hogy mik egy ilyen túra buktatói...
Ti tudjátok, én amiba nem vágyom, volt 30 év, amíg igen, de kinőttem.
Annyi szépség van itt Európában, sőt, akár csak a határon belül is.
Persze a grendkanyon az biztos ütős, de én nem motoroznék a semmibe 1000 mérföldet hobbiból (és Peter Fondát is lelőtték )
Nem mellesleg ennyi léből felváltja járhacc az Alpokba meg a tengerre 2 hetente, egész nyáron
A Panaco csak egy példa volt mert ott van elég jól leírva hogy miről is van szó.
Ez árban egy kicsit jobban hangzik.
Ha ebben nincs se a repjegy (akkor se a rept illeték) se a motor, akkor mi a fél milla? az idegenvezetés, vagy a 14 éj szállás?
Fektárcsa, fék, szekunderlánc kormánycsapágy, villaszimering, himbavalamilyen csapagy, bovdenhiányok, karbikusuaság, szívócsövek...
Jól hergelt!

link
Komlett blokért 75 sok? Vásároltál te már Japán nagymotorokhoz főbb alkatrészeket ? Nem csak FZR -röl beszélek ! Amugy jó reggelt
igen annyiért én is
Szasztok !75e ft árulnak itt egy komplett blokkot hibátlan váltoval!Bár én kicsit sokkalom érte!