láttam ma egy lindés kamiont. mindössze 5 "palackot" szállított, de az az egész szerelvény hosszában végigért. egy-egy palack olyan 15 m hosszú lehetett. olyan volt mint amit a fűtésszerelők használnak, csak bitangnagyba.
egy sárga jelölésű, míg a többi zöld volt ha jól láttam.
Sajnos nincs pénzem elnyomott vietnámi gyerekek által, pincében kézzel faragott, arcfelismerős nyitású prémium nyílászárókra űrtechnikás vasalattal és átlátszó üveggel, így sajnos nem hinném hogy én lennék a célcsoport nálad.
GTR
A legütősebb (az én szempontomból) a teljes idomzat (és nem csak burkolat hanem tényleges szélvédelem) a kényelmes-túrás helykínálat és a dobozok. A kardántengely szintén nem utolsó szempont (lásd. BMWk)
Most jut eszembe, hogy a szembe szomszéd is árul valami Banditot, csak nem mondtam, mert eddig ilyen beburkolt túraizéket nézegettél... sztem az övé kisebb, kék, és valami 2004-2006 körüli. Nem tudta eladni, aztrán rájött a tél... második éve lakik itt, de menni még nem láttam vele
A két gép közül a GTR (mi is az, link?) mellett igazán CSAK a doboz szól - megér annyit az? cserébe sokkal öregebb, ismeretlen életű, és bő 2x annyit gurult.
Ha végre megjön a kollégám válasza a forgalomba helyezésre hogy menni fog, akkor holnap tépek le kipróbálni a GTR-t (persze ha nem szakad az eső) és ha olyan mint amilyennek gondolom akkor megveszem. Ha mégsem akkor hazafelé jövet bekanyarodok Kisapostagra Banditát venni. Kb. ez a menetrend.
Az idom nekem sem tetszik de csak számít valamit a szél ellen.
Most én is ott tartok hogy:
GTR:
-97-es évjárat
-72e km
-Belga szervizkönyv
-jó állapot apróbb hibákkal
-kiváló szélvédelem
-gyári csomagtartórendszer oldaldobozokkal
-98 Le
-kardántengely
-28L-es tank
-baromi kényelmes az utasnak is
-hülye gumiméretek
-az asszony meg van hülyülve érte mert bordó
-v.ár: 600e
-forg.h: ~100e
-olaj,gyertya, akksi, fék és villaolaj olaj,stb. ~40e
össz: 740e
VS:
-2002-es évj.
-igazolt 29e km
-98 Le
-nagyon egyben van
-normális tulajtól van
-gyenge szélvédelem
-csomagtartó és doboz nincs
-első gumi kopott (bár szerinte még elmegy, dehát én sem tegnap kezdtem)
-v.ár: 600e
-átírás: ~70e
-dobozok: 100e
-e.gumi: ~23e
-műszaki v. :12e (májusban lejár)
-olaj+stb: 15e
össz: 820e
Szóval nem egyszerű.
egy sárga jelölésű, míg a többi zöld volt ha jól láttam.
A legütősebb (az én szempontomból) a teljes idomzat (és nem csak burkolat hanem tényleges szélvédelem) a kényelmes-túrás helykínálat és a dobozok. A kardántengely szintén nem utolsó szempont (lásd. BMWk)
A két gép közül a GTR (mi is az, link?) mellett igazán CSAK a doboz szól - megér annyit az? cserébe sokkal öregebb, ismeretlen életű, és bő 2x annyit gurult.
Nagyon normális volt és egyből levette az 50-et de mondta hogy ez tényleg a legalja.
Most én is ott tartok hogy:
GTR:
-97-es évjárat
-72e km
-Belga szervizkönyv
-jó állapot apróbb hibákkal
-kiváló szélvédelem
-gyári csomagtartórendszer oldaldobozokkal
-98 Le
-kardántengely
-28L-es tank
-baromi kényelmes az utasnak is
-hülye gumiméretek
-az asszony meg van hülyülve érte mert bordó
-v.ár: 600e
-forg.h: ~100e
-olaj,gyertya, akksi, fék és villaolaj olaj,stb. ~40e
össz: 740e
VS:
-2002-es évj.
-igazolt 29e km
-98 Le
-nagyon egyben van
-normális tulajtól van
-gyenge szélvédelem
-csomagtartó és doboz nincs
-első gumi kopott (bár szerinte még elmegy, dehát én sem tegnap kezdtem)
-v.ár: 600e
-átírás: ~70e
-dobozok: 100e
-e.gumi: ~23e
-műszaki v. :12e (májusban lejár)
-olaj+stb: 15e
össz: 820e
Szóval nem egyszerű.
Később ráérsz meditálni